i

PEUGEOT BOXER

PEUGEOT Boxer ir aprīkots ar daudzām efektīvām iekārtām, kas autovadīšanu padara jums vienkāršāku, vienlaikus gādājot par jūsu un jūsu pasažieru drošību.

TEHNOLOĢIJAS UN KOMUNIKĀCIJA

/image/32/7/peugeot-3008-2016-903-fr.161327.jpg

KONTROLES SISTĒMA, BRAUCOT LEJUP PA NOGĀZI

Tehnoloģija “Hill Descent Control”(i: Izvēles aprīkojums aprīkojuma paketē “Pack Chantier”) (ātruma kontrole, braucot lejup pa nogāzi) – apvienojumā ar ESP standartaprīkojumā un saistīts ar inteliģento vilces kontroles sistēmu – ļauj vadītājam saglabāt konstantu ātrumu zem 30 km/h un kontroli pār automašīnu dubļainā vai ar granti klātā vismaz 8 % stāvā nogāzē, neveicot nekādas darbības ar akseleratoru vai bremzi.

/image/36/3/peugeot-box-2014-053-fr.161363.jpg

ATPAKAĻSKATA KAMERA

Vēl drošākai un precīzākai autovadīšanai jūsu PEUGEOT Boxer jums piedāvā atpakaļskata kameru(i: Izvēles aprīkojums atkarībā no versijām)

Katrā manevrā šī tehnoloģija pārraida jūsu Boxer aizmugurējās daļas attēlu radio skārienekrānā(i: Standartaprīkojumā atkarībā no versijām) un jūs vada, izmantojot dažādu krāsu līnijas.

Lielākai drošībai ekrāns iedegas automātiski, atverot aizmugurējās durvis un pārslēdzot atpakaļgaitas pārnesumu.

/image/49/3/peugeot-box-2016-005-fr.204493.jpg

SKĀRIENEKRĀNS

Jaunais skārienvadāmais 5” ekrāns ļauj saņemt navigācijas attēlu(i: Izvēles aprīkojums).

Īsziņu balss nolasīšanas funkcija un „Connecting Box“ sistēma, ļaujot braukt mierīgi un rāmi.

AUTOVADĪŠANAS PALĪGSISTĒMAS

/image/78/5/peugeot-box-2014-069-fr.151785.jpg

Jauna programmējama ātruma ierobežotāja un kruīza kontroles sistēma(i: Standartaprīkojumā, sākot no 2. aprīkojuma līmeņa, vai izvēles aprīkojums) vai lai ierobežotu automašīnas ātrumu ieprogrammētajā ātrumā jebkuros reljefa apstākļos. ESP standartaprīkojumā ar sistēmu “Hill Descent Control”(i: Ātruma kontrole, braucot lejup pa nogāzi) kā izvēles aprīkojumu, kas saistīta ar inteliģento vilces kontroles sistēmu, ļauj vadītājam saglabāt konstantu ātrumu zem 30 km/h un kontroli pār automašīnu dubļainā vai ar granti klātā vismaz 8 % stāvā nogāzē, neveicot nekādas darbības ar akseleratoru vai bremzi. Funkcija “Load Adaptative Control” (i: LAC: slodzes adaptīvā kontroles funkcija) pielāgo ESP iedarbību atkarībā no automašīnas kravas un tās sadalījuma. Tādējādi tā ļauj kritiskās situācijās automašīnai saglabāt savu trajektoriju. Ar nepietiekama riepu spiediena noteikšanas funkciju(i: DSG: standartaprīkojumā (standarts ECE R64) un kā izvēles aprīkojums atkarībā no versijas) katrs ritenis ir aprīkots ar spiediena sensoru un caurdurtas riepas vai spiediena zuduma gadījumā. Brīdinājums par nejaušu līnijas šķērsošanu(i: AFIL: standartaprīkojumā 4 tonnu furgonu versijām un pieejams kā izvēles aprīkojums visām pārējām klāsta versijām) pastāvīgi nolasa maršrutu, izmantojot kameru, kas novietota virs salona atpakaļskata spoguļa. PEUGEOT Boxer ir uzstādīta ceļa zīmju atpazīšanas sistēma un automātiskā tuvo gaismu pārslēgšanas funkcija, konstatējot automašīnu, kas brauc pretējā virzienā.

DROŠĪBA

/image/44/1/peugeot-box-2014-236-fr.150441.jpg

Bremzēšanas sistēma ir pilnībā pārstrādāta, pārveidota un pastiprināta, lai uzlabotu akustisko komfortu un efektivitāti. Būdams standartaprīkojumā aprīkots ar četrām disku bremzēm, PEUGEOT Boxer tādējādi ir aprīkots ar efektīvu un izturīgu bremzēšanas sistēmu.

Lai uzlabotu jūsu redzamību, PEUGEOT Boxer var būt aprīkots ar polikarbonāta miglas lukturiem(i: Standartaprīkojumā vai izvēles aprīkojumā), kas iestrādāti aizsega apakšējā daļā.

Lai pasargātu pasažierus trieciena gadījumā, PEUGEOT Boxer ir uzstādīti drošības spilveni: 1 priekšējais vadītāja drošības spilvens un 1 pasažiera drošības spilvens(i: Standartaprīkojums vai izvēles aprīkojums); 2 sānu drošības spilveni(i: Pieejams tikai ar individuālo pasažieru sēdekli un apdari); 2 drošības aizkari(i: Pieejams tikai ar individuālo pasažieru sēdekli un apdari).

PEUGEOT Boxer konstrukcijas pastiprināšana: -pastiprināta konstrukcija ar paredzētu deformācijas zonu priekšējā daļā, kas absorbē trieciena brīdī atbrīvoto enerģiju; -spēcīga tērauda konstrukcija, kas veido bloku, lai nodrošinātu pasažieru aizsardzību; -pastiprinātas priekšējās durvis, kas papildina visu elementu izturību; -uzlaboti priekšējo tiltu izmēri, lai frontāla trieciena gadījumā daļa enerģijas tiktu novadīta zem virsbūves; - pedāļu un stūres statņa rādījumu kontrole, lai pasargātu vadītāju.

ĀRĒJAIS DIZAINS

/image/36/5/peugeot-box-2014-028-fr.151365.jpg
/image/50/2/peugeot-box-2014-030-fr.205502.jpg

PEUGEOT Boxer ir ieguvis jaunu priekšējo daļu, apliecinot vienlaikus mūsdienīgu un robustu stilu: jauns iespaidīgs buferis maksimālai aizsardzībai; jauns pārsegs ar izvirzītām līnijām; jauni priekšējie lukturi, kas aprīkoti ar DRL ar lampām vai LED izvēles aprīkojumā atkarībā no versijām; aizmugurējā daļā jaunās gaismas atbalso šo atjaunoto stilistiku.

SALONA DIZAINS

/image/49/1/peugeot-box-2016-001-fr.204491.jpg

Funkcionālajā un ērtajā salonā PEUGEOT Boxer ir ieguvis eleganci un taustāmu kvalitāti. Stūre pieņēmusi mūsdienīgāku dizainu un rada spēkpilnas sajūtas jau no pirmā saskares brīža. Lai palielinātu komfortu un parocīgumu, tā apdarināta ar ādu izvēles aprīkojumā, kas ir iekļauts arī aprīkojuma paketē “Pack Look 2”. Instrumentu panelis ir ieguvis jaunu tehnisko fasādi ar jaunu radio klāstu, kurpretim sēdekļi ieguvuši jaunu melnu audumu “Darko”, kas iezīmēts ar sarkanu un pelēku.

MOBILĀ BIROJA KOMFORTS

/image/20/7/peugeot-box-2014-027-fr-2-.152207.jpg

VADĪTĀJA SĒDEKLIS

Lai nodrošinātu maksimālu komfortu, atsperoto vadītāja sēdekli(i: Izvēles aprīkojums) var pielāgot atkarībā no vadītāja svara (līdz pat 130 kg). Jostas vietas un elkoņbalsta regulēšana(i: Standartaprīkojums) vadītāja sēdeklim ļauj panākt labāko iespējamo komfortu.

/image/78/1/peugeot-box-2014-040-fr.151781.jpg

PLAUKTS RAKSTĪŠANAI UN NODALĪJUMI

PEUGEOT Boxer rūpējas par jūsu drošību jebkurā situācijā, jo tam ir: jauna amortizatoru atbalstu koncepcija, kas nodrošina piekrautas automašīnas stabilitāti; vēl efektīvāka bremžu sistēma, kas ir veiktspējas un drošības ķīla; pastiprināta konstrukcija ar paredzētu deformācijas zonu priekšējā daļā, kas absorbē trieciena brīdī atbrīvoto enerģiju; Šie pastiprinājumi nodrošina arī jūsu automašīnas akustisko komfortu.