DIZAINS

PEUGEOT INSTINCT CONCEPT proporcijas atbilst augstākās meistarības virsbūves tradīcijām. Līnijas ir izliektas atbilstoši tehniskajam risinājumam un braucēju ērtībām. Motora pārsegs slēpj 300 zirgspēkus, ko var sasniegt ar PHEV hibrīda dzinēju. Riteņu arku izteiksmīgā līkne pārliecināti norāda uz noturību uz ceļa un jaudu, ko var sasniegt ar četru riteņu piedziņu.

Priekšējā daļa ir apveltīta ar intensīvu izteiksmi. Tāpat kā acs redzoklis kameras lēca ir iestrādāta tieši katra LED luktura centrā. Šāda optiskā ierīce skenē transportlīdzekļa apkārtni un ceļa virsmu un dalās ar informāciju caur dažādām vadītāja palīdzības sistēmām. Radiatora režģis atsevišķās tā vietās veido gaisa caurlaidību. Šo daļēji dobo struktūru rotā lauvas siluets, kura apakšdaļa kļūst balta, pārslēdzoties Autonomous režīmā.

AERODINAMIKA

Automašīnai braucot, tajā tiek pārvietots noteikts gaisa daudzums, kas kustībai rada pretestību. Visos laikos inženieri ir centušies attīstīt aerodinamiku, lai samazinātu degvielas patēriņu un uzlabotu pasažieru komfortu. Arī nākotnē tas būs izaicinājums. Autonomajā braukšanas režīmā automašīnas pasažieri salonā var sev atklāt jaunas nodarbes. Tas viņiem būs patīkams atklājums.

i

No lukturu abām pusēm veidojas īpaša gaismas izteiksme, kas stiepjas visā automašīnas platumā. Turklāt braucot virs 90 km/h, gaismas stari izplešas divu mērķu dēļ. Divi gaismas stari savienojas apakšējā daļā, sniedzot papildu apgaismojumu zem priekšējās ass.

No otras puses, šī kustība paplašina atveres leņķi un mazina spiedienu uz transportlīdzekļa virsbūvi kustības laikā. Pēc tam gaiss tiek pacelts priekšpusē un novadīts uz riteņu virsmu. Šāds virtuālais riteņu aptecējums novērš aerodinamikas ietekmi saskarei ar zemi un nodrošina stabilitāti uz ceļa savienojumā ar piecdaļīgajiem vieglmetāla diskiem. Izgatavoti no alumīnija, tie ir pārklāti ar smalkām rievām, piešķirot tiem vieglumu. Šāda aerodinamiska funkcija ir ieviesta arī aizmugurējā daļā. Gaisa plūsma tiek novadīta caur atveri drošības jostas stiprinājuma līmenī pie priekšējām durvīm. Pēc tam tā ir vērsta uz 3D gaismu vienotajā apmalē iestrādāto difuzoru.

Pateicoties augšējās daļas izliektajam profilam, stiklotais korpuss noliecas iespējami tuvu pasažieriem. Visu šo dizainu izceļ tumši zilais tonis trīs slāņu lakas izpildījumā, pilnībā aptverot visu korpusu.

/image/53/8/hd-peugeot-g17-studio-elevation-neutre-ferme-v2.232538.jpg

/image/53/9/hd-peugeot-g17-studio-elevation-neutre-ouvert-v2.232539.jpg

/image/54/0/hd-peugeot-g17-studio-elevation-aero-v2.232540.jpg