ONYX: GUDRAIS DZINĒJS

/image/53/6/peugeot-onyx-concept-home.44329.237536.jpg

ONYX

DZINĒJS 3,7 V8 HDi FAP HYbrid4

/image/57/0/peugeot-onyx-concept-motor-600.44348.237570.jpg

Automašīnas struktūra ir inovatīva detaļa, kas izstrādāta, pateicoties Peugeot Sport un Grupas pētniecības un attīstības departamenta zināšanām.

Šo monolītā oglekļa centrālo struktūru veido tikai 12 detaļas. Tā ietver priekšējo un aizmugures rāmi, kas ļauj atteikties no papildu atbalsta platēm. Tādējādi ir panākta optimāla struktūras vērpes cietība un masa, kas ir gandrīz 100 kg.

V8 hibrīda HDi FAP 3,7 l dzinējs, kas pieskrūvēts oglekļa korpusam, un ritošās daļas ir Peugeot Sport visas pasaules trasēs iegūtās un apstiprinātās pieredzes piepildījums.

Saņemot dzesēšanu no caurulēm, kas piestiprinātas jumtam, izmantojot NACA ligzdas, V8 pārnes savus 600 zs uz aizmugurējiem riteņiem, izmantojot 6 pakāpju sekvenciālo pārnesumkārbu.

Šī jauda ir ideāli piemērota kompaktajām proporcijām: 4,65 m garums, 2,20 m platums, 1,13 m augstums, 1100 kg utt.
Ar speciāli Michelin izstrādātām 275/30 riepām priekšējā daļā un 345/30 riepām aizmugurējā daļā, 20” diski ir redzami piestiprināti savai rumbai, kas savukārt ir piestiprināta konstrukcijai ar dubulto sviru un iekšējo piekari priekšējā daļā un aizmugurē.

Būdama gudra, HYbrid4 tehnoloģija uzkrāj kinētisko enerģiju, kas parasti tiek zaudēta bremzēšanas fāžu laikā. Uzkrājoties litija jonu akumulatoros, šī enerģija pēc tam tiek automātiski atjaunota akcelerācijas laikā, palielinot jaudu ar vēl papildu 80 zs. Šīs funkcijas vadība ir vadītājam caurskatāma, tāpat kā dzinēja vadība, kas parāda īstenu izaicinājumu. Autovadītājiem patiesi ir iespēja padarīt izmantojamu uz ceļa dzinēju, kas sacensībās darbojas ārkārtējā diapazonā.

Ar mazāk nekā 2 kg uz vienu zirgspēku Onyx sasniedz augstu veiktspēju, neatsakoties no sava stila tīrības un elegances. Tādēļ Onyx ir aprīkots ar plakanu pamatni no oglekļa, kas rada spēcīgu spiedienu uz zemi. Tāpat līdz stingram minimumam ir ierobežoti aerodinamiskie elementi, pagarinot oglekļa konstrukciju un uzstādot mobilo spoileri, kas rada slodzi uz aizmugurējo tiltu bremzēšanas fāžu laikā. To nodrošina četri 380 mm oglekļa diski priekšējā daļā un 355 mm diski aizmugurējā daļā.