/image/07/3/peugeot-3008-1605pc-200.69073.jpg

PureTech DZINĒJI

/image/89/2/1_2lpuretech_1408tech002bis.9892.jpg

PEUGEOT iepazīstina ar savu jauno PureTech 3 cilindru dzinēju klāstu, kas pārpilni ar efektivitāti un izcilākajām tehnoloģijām.

Šie jaunie benzīna dzinēji ir vieglāki un kompaktāki, un šis svara un izmēru samazinājums rada lielāku enerģijas efektivitāti. Esam optimāli uzlabojuši arī degvielas patēriņu un samazinājuši berzi, kas ir vēl divi to augstākā līmeņa veiktspējas faktori.

PureTech dzinēji Jums piedāvā unikālu braukšanas prieka līmeni pat pie zemākajiem dzinēja apgriezieniem. Ar maksimālo griezes momentu 230 Nm (jaudīgākajai versijai) pie 1750 apgr./min. tie piedāvā labāko pieejamo zema ātruma/augstas jaudas līdzsvaru mūsdienu autotirgū. Un ar 95 % pieejamā griezes momenta no 1500 līdz 3500 apgr./min. tiek vienmēr saglabāta pirmšķirīga veiktspēja.

Bet ar visu savu izcilo veiktspēju šie jaunie dzinēji ir arī ļoti ekonomiski, samazinot degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu pat par 25 % salīdzinājumā ar 4 cilindru dzinēju, nodrošinot tāda paša līmeņa jaudu – Jums ietaupot aptuveni 1,5 l degvielas uz 100 km, nezaudējot pat ne mazumiņu braukšanas prieka. Un tas bija PureTech dzinējs, kas palīdzēja Peugeot 308 pārspēt pasaules rekordu par lielāko attālumu, kāds nobraukts ar vienu degvielas tvertni.

BlueHDi DZINĒJI

Radījis efektīvāko sistēmu tirgū attiecībā uz kaitīgo izmešu samazināšanu, PEUGEOT tagad apliecina savas vadošās pozīcijas attiecībā uz vides efektivitāti.

BlueHDi ir nosaukums, kāds dots uzņēmuma Euro 6 dīzeļdzinējiem, kas apvieno augstākā līmeņa veiktspēju ar samazinātu izmešu daudzumu.

BlueHDi tehnoloģija piedāvā ekskluzīvu oksidācijas katalizatora, SCR (selektīvā katalītiskā redukcija) un FAP (papildpiedevas daļiņu filtrs) sistēmas kombināciju, ļaujot dzinējam samazināt slāpekļa oksīda izmešu daudzumu (NOx) pat par 90 % un samazināt CO2 izmešu daudzumu līdz pat

EAT6 AUTOMĀTISKĀ PĀRNESUMKĀRBA

/image/89/4/eat6_1408tech001bis.9894.jpg
/image/89/5/308sw_1401pc066.9895.jpg

Jaunā EAT6 (efektīva automātiskā 6 pakāpju transmisija) pārnesumkārba ir automātiska 6 pakāpju pārnesumkārba, kas optimizē automašīnas degvielas patēriņu un Jūsu braukšanas prieku.

Tā ir izstrādāta, lai nodrošinātu krasu CO2 izmešu daudzuma samazinājumu, vienlaikus saglabājot ārkārtīgi vieglas un ērtas lietošanas īpašības.

Tās “Quickshift” tehnoloģija piedāvā ļoti gludu braucienu un vienu no ātrākajām pārnesumu pārslēgšanas sistēmām, kādas pieejamas mūsdienu tirgū.

Tas nozīmē, ka izmešu daudzuma starpība manuālajai un automātiskajai pārnesumkārbai tagad ir samazināta līdz 5 g/km (ISO uzstādītas riepas) – nostādot EAT6 ārkārtīgi labvēlīgā pozīcijā gan attiecībā uz vadītāja baudījumu, gan attiecībā uz degvielas patēriņu.

STOP AND START

Izmantojot mūsu jaunākās paaudzes benzīna dzinējus, e-HDi tehnoloģija ir pazīstama arī kā “Stop & Start” i sistēma.

Būdama ideāli piemērota braukšanai pa pilsētu, “Stop & Start” funkcija automātiski aptur dzinēju, tiklīdz automašīna gaida, nekustīgi stāvam – piemēram, pie sarkanās gaismas vai sastopoties ar “Stop” zīmi. Tad, kad vadītājs ir gatavs turpināt ceļu, dzinējs viegli iedarbojas no jauna un uzreiz.

Tas ir izdevīgi visādos veidos: degvielas patēriņš tiek stingrāk kontrolēts i, CO2 izmešu daudzums tiek samazināts i un gaidīšanas režīmā automašīna ir klusa.

Īsumā e-HDi tehnoloģija Jums ļauj apvienot videi draudzīgu veiktspēju ar braukšanas prieku pilnā apjomā!

Un pilnīgai saderībai visos braukšanas režīmos “Stop & Start” var arī dezaktivēt.

SVARA SAMAZINĀJUMS

Sakiet ardievas liekajam svaram! Jaunākajiem modeļiem PEUGEOT ir veltījis visas inženierteheniskās zināšanas, lai padarītu savas automašīnas vieglākas un kompaktākas. Katrs no jauna izstrādātais elements, katra izmantotā tehnoloģija, katrs individuālais komponents – tie visi ir rūpīgi pārdomāti tā, lai veicinātu automašīnas svara samazinājumu.

Gala rezultāts ir kopējās masas samazinājums, kas palīdz saglabāt stingru kontroli pār degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu – bet nepakļaujot jebkādiem kompromisiem drošību vai veiktspēju.

PATĒRIŅŠ LIETOŠANAS LAIKĀ

Lai nodrošinātu labāku informāciju saviem klientiem, “PSA Group” piedāvā saņemt piekļuvi neatkarīgiem un sertificētiem reālās pasaules degvielas patēriņa mērījumiem. Šī iniciatīva ir saistīta ar “NGO Transport & Environment” (paskaidre: Transport & Environment: Eiropas un specializētā vides asociācija ilgtspējīgai transportēšanas politikas attīstībai.) un “France Nature Environnement” (paskaidre: France Nature Environnement: Dabas un vides aizsardzības asociāciju Francijas federācija.). Kopā tās ir izveidojušas protokolu patēriņa noteikšanai reālos lietošanas apstākļos, ko apstiprinājis “Bureau Veritas” (paskaidre: Bureau Veritas: Globāls inspekcijas, sertifikācijas un laboratorijas testu birojs.).

Šo protokolu veido patēriņa mērījumi reālos satiksmes apstākļos, braucot 92,3 km pa dažādu veidu ceļiem: pilsētā, ārpus pilsētas un pa automaģistrāli. Izmērītās automašīnas pārvietojas pa atvērtiem ceļiem ar parastiem satiksmes apstākļiem. Tajos ir pasažieri, bagāža, gaisa kondicionētājs vai apsildes sistēma un ceļam ir reljefs (paskaidre: publicētās vērtības, kuras vienmēr ir jānošķir no ES apstiprinātā degvielas patēriņa, ir atkarīgas no šiem pieņēmumiem un nosacījumiem. Tādēļ tiem nav vispārēju vērtību. Mērījumu protokols ir pieejams “PSA Group” tīmekļa vietnē, www.groupe-psa.com.).

Tādējādi “PSA Group” demonstrē savu caurskatāmību attiecībā pret klientiem.

* Ļoti zema rites pretestība

** Ultra zema rites pretestība

HYbrid4

/image/89/8/3008hybrid4_1007tech_dbis.9898.jpg
/image/89/9/peugeot_3008hy4_2013_028_fr.9899.jpg

Ar HYbrid4 dzinēju Peugeot nodemonstrē, ka beidzot ir iespējams apvienot uzlabotu draudzīgumu videi ar nebijušām braukšanas radītām sajūtām.

Un papildus pasaulē pirmā pilnā hibrīda dīzeļdzinēja nodrošināšanai, HYbrid4 atļauj vadītājiem arī atlasīt piemērotāko braukšanas režīmu jebkuram konkrētajam braucienam.

HYbrid Air

/image/90/0/208hybridfe_1302cgi002.9900.jpg

“HYbrid Air” ir jauna hibrīda piedziņa, kas apvieno jaunākās paaudzes 3 cilindru benzīna dzinējus ar saspiestu gaisu.

Inteliģentā un inovatīvā sistēma “HYbrid Air” pielāgojas Jūsu individuālajam braukšanas stilam.

Protams, atkarībā no situācijas un no tā, kā Jūs vadāt automobili, dzinējs atlasa piemērotāko režīmu: saspiests gaiss (nulle izmešu), benzīns vai kombinēti.

Braucot pilsētā, saspiestā gaisa režīms ir aktīvs 80 % no visa laika. Savukārt uz atvērta ceļa vai automaģistrāles automašīna priekšroku dos benzīna režīmam.

Šī tehnoloģija garantē krasu degvielas patēriņa un CO2 izmešu daudzuma samazinājumu, un ir liels pagrieziena punkts ceļā uz 2,0 l/100 km.

ELECTRIC

/image/90/1/ion_2010_041_fr.9901.jpg

Vieglie komerctransportlīdzekļi, automašīnas, motorolleri un motocikli – līdz šim Peugeot ir vienīgais ražotājs, kas piedāvā pilnu pilnībā elektrisku transportlīdzekļu klāstu.

Kaut arī šīs automašīnas ir ārkārtīgi videi draudzīgas – nulle kaitīgo izmešu, nulle CO2 izmešu un ārkārtīgi zemas ekspluatācijas izmaksas – šie transportlīdzekļi arī nodrošina vairāk nekā tikai pienācīgo vadības un braukšanas baudījumu, saglabājot klusa transportlīdzekļa īpašības bez vibrācijām.

Iepazīstieties ar iON – 100 % maza automašīna, kas ir ideāli piemērota braukšanai pilsētai – un jaunais Partner Electric, kas ir elektriskas piedziņas furgons profesionāļiem pilsētā.

Šo automašīnu piedziņu nodrošina modernākie litija jonu akumulatori. Tie ir uzlādējami no mājas vai tam paredzēta strāvas avota un piedāvā ievērojamu akumulatora darbības laiku, vienlaikus padarot jaudu uzreiz pieejamu.

iOn un Partner Electric automašīnas arī ir izstrādātas tā, lai atgūtu enerģiju, samazinot ātrumu vai bremzējot – nodrošinot Jums akumulatora darbības laiku 150 kilometriem (170 kilometriem Partner Electric modeļa gadījumā) plus “Stop & Start” – ievērojami vairāk, nekā Jums būs nepieciešams vidēji ikdienas braucieniem.

FAP

FAP (papildpiedevas daļiņu filtrs) ir PEUGEOT risinājums, apstrādājot daļiņu izmešus dīzeļdzinējos. Praktiski visi zīmola HDi modeļi ir aprīkoti ar šo tehnoloģiju.

FAP sistēma ir pašattīroša. Tā apstrādā dīzeļdegvielas sadegšanas rezultātā radušās gāzes un likvidē 99,9 % daļiņu izmešus neatkarīgi no daļiņu lieluma un automašīnas darbības apstākļiem.

Process norit divos etapos: vispirms daļiņas tiek noķertas no silīcija karbīda izgatavotā porainā filtrā. Pēc dažiem simtiem kilometru tiek sasniegts reģenerācijas etaps, kurā daļiņas tiek sadedzinātas ļoti augstā temperatūrā. Process notiek automātiski un ir pilnīgi nemanāms.