Braukšanas uzlabošanas sistēmas

/image/07/3/peugeot-3008-1605pc-200.69073.jpg

Izbaudiet neparasti smalku braukšanas pieredzi, lielisko PEUGEOT tehnoloģiju, kas izstrādāta, lai vairotu komfortu braucot un arvien pieaugošo inovāciju klāstu, lai padarītu Jūsu braucienus vieglākus un ērtākus.

PEUGEOT i-Cockpit

/image/88/3/i-cockpit.9883.jpg

PEUGEOT i-Cockpit maina vadītāja pozīcijas arhitektūru, lai sniegtu pilnīgi jaunas braukšanas pieredzes sajūtu. Tas izstrādāts, lai atbilstu īpaši stingram specifikāciju kopumam, un piedāvā intuitīvu piekļuvi visām funkcijām.

Kompaktā stūre nodrošina uzlabotu satvērienu un atsaucīgāku vadību, lai pastiprinātu sajūtas braucot. Ar “head-up” displeju acu augstumā vadītājiem ir piekļuve visai būtiskajai braukšanas informācijai, ne mirkli nenolaižot acis no ceļa. Jaunā viduskonsole un lielais 9,7” skārienekrāns rada tīru un nepārblīvētu vadības vidi.

PEUGEOT i-Cockpit ar mazāku daudzumu pogu kā jebkad agrāk un augstākās kvalitātes materiāliem piemīt diezgan unikāls un automobiļu nozarē vēl nebijis izskats – atšķirīgs, uzreiz atpazīstams stils, kas 29. Starptautiskajā automobiļu festivālā 2013. gadā ieguva pilvilcīgākā salona balvu.

/image/37/8/508_2010_111_fr_img.15378.jpg

HEAD-UP DISPLAY

“Head-Up” displejs acu augstumāi Jums nodrošina piekļuvi visai būtiskajai braukšanas informācijai, ne mirkli nenovēršot acis no ceļa. Galvenā informācija tiek atainota krāsaina uz ievelkama paneļa, kas atrodas tieši Jūsu redzeslaukā, pastāvīgi nodrošinot Jūs ar informāciju par ātrumu, attālumu līdz citiem transportlīdzekļiem un kruīza kontroles sistēmas un ātruma ierobežotāja un navigācijasi sistēmas norādēmi.

/image/62/2/peugeot_208_2015_316_fr.10622.jpg

PARK ASSIST

“Park Assist” tehnoloģija vada un padara Jūsu manevrus automobiļa novietošanai stāvvietā vienkāršākus – no automobiļa novietošanas stāvvietā paralēli ietvei līdz novietošanai stāvvietā perpendikulāri ietvei vai slīpi. Izmantojot ultraskaņas sensorus priekšējā daļā un aizmugurē un abos sānos, “Park Assist” novērtē stāvvietu lielumu, izplāno ideālo trajektoriju, pārņem vadību un nodrošina Jums vizuālu un skaņas informāciju par pieejamo vietu. Vienlaikus Jūs rīkojaties ar akseleratoru un bremzi, pārslēdzat pārnesumus un sajūgu (ja automašīnai ir manuālā transmisija). Un ja vēlaties pārņemt atpakaļ vadību pār stūri, Jūs to jebkurā brīdī varat izdarīt, vienkārši satverot stūri.

HILL ASSIST

“Hill Assist” tehnoloģija padara kustības uzsākšanu vai manevrēšanu nogāzē vienkāršāku. Ja atrodaties nogāzē (>3 %), “Hill Assist” sistēma uz īsu brīdi notur automašīnu nekustīgā stāvoklī (aptuveni 2 sekundes), dodot Jums laiku pārvietot kāju no bremžu pedāļa uz akseleratora pedāli.

IEKŠĒJĀ GAISA ATTĪRĪŠANAS SISTĒMA

/image/88/7/508_1407pc217.9887.jpg

“Pure Blue” tehnoloģija ir īpaši izstrādāta konceptautomašīnai EXALT un nodrošina maksimālu komfortu visiem automašīnas pasažieriem. Ja automašīna ir novietota stāvēšanai vai ja tā ir tukša, “Pure Blue” attīra salonu, ļaujot gaisā pacirkulēt baktericīdiem un fungicīdiem. Ja automobilis atrodas kustībā, pirms gaisa ieplūdes salonā to apstrādā aktīvais filtrs, likvidējot gaistošos organiskos savienojumus un sīkās daļiņas. Tādējādi pasažieri vienmēr var būt pārliecināti par svaigu, tīru atmosfēru brauciena laikā neatkarīgi no apstākļiem.

KRUĪZA KONTROLE

Vadītāji var izmantot kruīza kontroles tehnoloģiju, lai iestatītu maksimālo ātrumu. Tad automašīna automātiski saglabā ātrumu šī ierobežojuma ietvaros, padarot vadīšanu vienkāršāku.

GRIP CONTROL

/image/88/8/peugeot_par_2013_059_fr.9888.jpg
/image/88/9/peugeot_3008_2013_019_fr.9889.jpg

Ar pretslīdes sistēmu un dubļu un sniega riepām “Grip Control”i nodrošina Jūsu automašīnai uzlabotu saķeri jebkurā situācijā. Ar ciparnīcu salonā Jūs varat izvēlēties režīmu, kas vislabāk atbilst segumam, pa kuru Jūs pārvietojaties, neatkarīgi no tā, vai tas ir sniegs, dubļi vai smiltis. Jūsu PEUGEOT pielāgosies tieši atlasītajam ceļa segumam, ļaujot Jums braukt drošāk un pārliecinošāki.

ACTIVE CITY BREAK

“Active City Break” ir ārkārtas bremzēšanas sistēma, kas izstrādāta, lai samazinātu nelielu sadursmju risku, braucot cauri pilsētai ar nelielu ātrumu. Lai konstatētu šķēršļus, sistēma izmanto lāzera sensoru uz vējstikla. Ja sensors konstatē jebkādu sadursmes risku, tas to novērš, automātiski aktivizējot bremzes. Sistēma darbojas pie ātruma līdz 30 km/h.

DISTANCES BRĪDINĀJUMA SISTĒMA “DISTANCE ALERT”

Lai Jums palīdzētu vienmēr saglabāt drošu attālumu, Distance Alert® sistēma informē Jūs “head-up” ekrānā acu augstumā, cik tuvu esat no priekšā braucošā transportlīdzekļa. Jūs varat izmantot tumblerus, lai iestatītu minimāluo attālumu, norādot sistēmai brīdināt Jūs, izmantojot vizuālu signālu, ja piebraucat tuvāk.

/image/89/0/peugeot_308_2013_100_fr.9890.jpg

AKLĀS ZONAS KONTROLES SISTĒMA

Izmantojot četrus sensorus, kas novietoti uz Jūsu automašīnas priekšējā un aizmugures bufera, aklās zonas kontroles sistēma “Blind Spot Monitoring System” nodrošina savlaicīgu brīdinājumu, ja, automašīnai atrodoties kustībā, aklajā zonā nonāk transportlīdzeklis, un, lai brīdinātu vadītāju, ieslēdz gaismas signālu uz tuvākā spārna spoguļa vai displeja ekrānā.

/image/95/0/peugeot-5008-0709styp-116.65950.jpg

BRĪDINĀJUMA SISTĒMA PAR IZBRAUKŠANU NO JOSLAS

Pie ātruma 80 km/h un lielāka ātruma brīdinājuma sistēmu par izbraukšanu no joslas “Lane Departure Warning System” var izmantot, lai paziņotu vadītājam, ja automašīna nejauši novirzās no savas joslas.

Ja automašīna izbrauc no joslas, par to nenorādot, vadītājs nekavējoties tiek brīdināts, izmantojot vibrācijas vai nu labajā, vai kreisajā vadītāja sēdekļa pusē atkarībā no virziena, kurā automašīna ir novirzījusies. Tādējādi vadītājs var izlabot automašīnas gaitu un iebraukt to atpakaļ joslā.

Šīs patentētās tehnoloģijas pamatā ir seši infrasarkanie sensori, kas spēj konstatēt marķējumu (nepārtrauktas līnijas) uz ceļa vai autostrādēm. Tas ir īpaši noderīgi, ja vadītājs kļūst miegainsi vai īslaicīgas uzmanības novēršanas gadījumā

ĀTRUMA IEROBEŽOTĀJS

PEUGEOT ātruma ierobežotājs Jums ļauj iestatīt savas automašīnas standarta maksimālo ātrumu. Ja Jums braucot šis ātrums ir jāsasniedz, akseleratora pedālis iestrēgst, neļaujot veikt tālāku akcelerāciju un palīdzot Jums saglabāt iestatīto ātruma ierobežojumui.