/image/10/6/dakar-2017.251106.jpeg

/image/11/8/tranche-welovedust-640x480.251118.jpg

Dakāra neapšaubāmi ir pasaules varenākās bezceļu rallija sacensības. Tāpat tās ir arī visprasīgākās. Zeme, smiltis, vējš, putekļi: ar to visu mums bija jācīnās, lai sasniegtu uzvaru 2016. gadā - tikai nedaudz vairāk kā gadu pēc mūsu atgriešanās sportā.

2017. gadā mums bija tādas pašas ambīcijas, tāda pati aizrautība gūt piedzīvojumus un izmēģināt jaunu auto: PEUGEOT 3008 DKR. Peugeot Sport sapņu komandas darbs un apņēmība atmaksājās, kopvērtējumā pēc 8823 km sacīkstēm bez ierobežojumiem sasniedzot finiša līniju pirmajās trīs vietās. Tas bija izcils rezultāts, ar šīm leģendārajām sacensībām papildinot Peugeot piecas iepriekšējās uzvaras (1987., 1988., 1989., 1990. un 2016. gadā).

MŪSU KOMANDAS

PEUGEOT 3008 DKR

Pēc 2016. gada janvāra uzvaras Dakārā un 2016. gada jūlija uzvaras Zīda ceļa rallijā ar PEUGEOT 2008 DKR, zīmols Peugeot izvirzīja jaunu izaicinājumu 2017. gada rallijreidu sezonai, konstruējot pilnībā jaunu sacīkšu auto: PEUGEOT 3008 DKR, kas ir jaunākās sērijveida automašīnas Peugeot 3008 SUV sacīkšu iemiesojums.

Lepojoties ar balstiekārtas uzlabojumiem, jaunajām FIA prasībām pielāgotu dzinēju un robusta un agresīva SUV dizainu, ar PEUGEOT 3008 DKR tehniskās inovācijas izdevies ieviest dzīvē vēl plašākā apmērā... Rezultāts ir izcili sacīkšu rezultāti! 14. janvārī Buenosairesā sasniedzot Dakāras 2017 finiša līniju, tika iegūtas pirmās trīs vietas: īsts Peugeot pjedestāls. Pēc 8823 sacīkšu kilometriem trīs PEUGEOT 3008 DKR, ko pilotēja Stefans Petransels, Sebastjēns Lēbs un Sirils Diprē, smalkā stilā izvirzījās vadībā.

Garums 4312 mm
Platums 2200 mm
Augstums 1799 mm
Garenbāze 3000 mm
Transmisijas veids Divu riteņu piedziņa
Dzinējs V6 biturbo dīzeļdzinējs ar 340 ZS
Griezes moments 800 Nm
Pārnesumkārba sekvenciālā
Disku diametrs 355 mm

NO PUTEKĻIEM UZ CEĻIEM

BEST-OF