/image/36/3/402-0501ab002.152183.247363.jpg

VĒSTURE PEUGEOT

PEUGEOT ZĪMOLA DIVRITEŅU VĒSTURE

Ar lielu aizrautību un inovatīvu pieeju ražotie Peugeot velosipēdi un motocikli saņēmuši pasaules atzinību šajā tirgū un arī plašā sabiedrībā. Peugeot ir viens no nedaudzajiem ražotājiem, kas plaši pārstāvēts ar 2, 3, 4 riteņu braucamajiem.

1886

Uzsākta divriteņu un trīsriteņu sērijveida ražošana

/image/43/1/illus-1886-deuxroues.152233.247431.png

Armāna Pežo ietekmē un pēc Grand Bi testa tika uzsākta Peugeot divriteņu un trīsriteņu ar ķēdes piedziņu sērijveida ražošana Boljo (Beaulieu) rūpnīcā.

1901

Pirmā Peugeot 1,5  ZS motocikla prezentācija

/image/42/9/motobicyclette-zl.247429.jpg

Pēc motorizētu trīsriteņu ražošanas uzsākšanas 1898. gadā tika prezentēts pirmais Peugeot 1,5 ZS 198 cm3 motovelosipēds.

1934

500, 350, 175 cm3 motociklu un 100 cm3 mopēdu ražošanas uzsā

/image/43/2/illus-1934-deuxroues.247432.png

No 1901. līdz 1939. gadam Peugeot piedāvāja no 100 līdz 745 cm3 jaudīgu 61 modeli.


1934. gadā P515 (495cm3) pārspēja 9 starptautiskus rekordus, nobraucot 3000 km ar vidējo ātrumu līdz 118 km/h.

1952

P176 motocikla uzvara Boldorā (Bol d’Or) un Lemānā (le Mans)

/image/43/8/boldor-1952.247438.jpg

Turpmāk tiek piedāvāti 100 līdz 250 cm3 jaudīgi Peugeot klāsta mopēdi un motocikli.

1955

S55 motorollera ražošanas uzsākšana

/image/43/3/illus-1955-deuxroues.247433.png

Peugeot uzsāk S55 un S57 motorolleru ražošanu, kuru līnijas aizgūtas no tā radniecīgā četrriteņu 203 modeļa.

1974

Sērijveida P103 un P104 modeļu pārdošanu rekords

/image/43/0/c38-103.247430.jpg

Kopš 1949. gada Peugeot aizsācēja ražoto mopēdu (līdz 50 cm3) pārdošanas rekords.

1982

Sērijveida SC un SX modeļu ražošanas uzsākšana

/image/43/4/illus-1982-deuxroues.152241.247434.png

Modē atgriežas motorolleri, un Peugeot uzsāka sērijveida SC un SX ražošanu, un šie ir pirmie motorolleri ar plastmasas virsbūvi.

1983

PY10 – pirmais karbona velosipēds

PY10FC radīja apvērsumu sacīkšu velosipēdu jomā, jo tiem ir karbona rāmis. To novērtējuši ne vien profesionāļi, bet arī amatieri.

1984

VTT1 – pirmais Francijā pārdotais VTT

/image/43/6/illus-1984-deuxroues.152245.247436.png

Ņemot vērā savu klientu vēlmes, Peugeot Cycles uzsāka Francijā vislabāk pārdoto VTT ražošanu.

1992

Apvienošanās ar Cycleurope

/image/44/4/pcycles-aff-v-rvb.247444.jpg

Ražošana un tirdzniecība tika uzticēta CYCLEUROPE, kas pēc tam kļūst par visas ražošanas īpašnieku.

2006

Peugeot uzsāk pirmā lielā Satelis 125 modeļa motorolleru raž

/image/43/7/illus-2006-deuxroues.152247.247437.png

Pēc Elystar panākumiem pirmais 125 modeļa motorollers sērijveidā ir aprīkots ar ABS bremzēm,
un Peugeot iepazīstina ar Satelis un Géopolis GT motorolleriem, kuru izgatavošanā ir iedvesmojušies no automobiļa.

2009

A2B velosipēds

/image/44/0/9301-76a042.247440.jpg

Pirmais elektriskais velosipēds (VAE) ar integrētu zīmolu globālas mobilitātes koncepcijā.

2015

Mahindra, jauns dalībnieks

/image/44/1/mahindra-logo-2560x1440.247441.jpg

PSA cedē 51 % Peugeot Scooters daļas Indijas ražotājam, un saglabā 49 % akciju, kā arī preču zīmola izmantošanu. Šāda sadarbība ļauj paplašināties starptautiskā mērogā un paver ceļu uz nākotnes produktiem.

2016

Django Adventure pēc 60 gadiem!

/image/43/9/2014-django.183442.247439.jpg

Kā liecina vēsture, diviem piedzīvojumu meklētājiem ar Django modeļiem izdevās no Parīzes sasniegt Hošiminas pilsētu, lai atcerētos par Seržu Graciumu (Serge Gracium) un Mišelu Vaslēnu (Michel Vaslin), kuri 1956. gadā šo pašu ceļu, tikai pretējā virzienā, bija veikuši ar Peugeot S57.

2017

E-Kick un EF01 novatoriski mobilitātes risinājumi

Apstākļos, kad piekļuve pilsētu centriem kļūst arvien ierobežotāka, 2017. gadā PEUGEOT kļuva par pirmo automobiļu zīmolu, kas piedāvāja jaunus multimodālus mobilitātes risinājumus. Elektriski vadāmais e-Kick motorollers un elektriski vadāmais EF01 salokāmais velosipēds aizvieto mehānisko transportlīdzekli un ļauj brīvi pārvietoties pa pilsētu.