208 hečbeks

i

PEUGEOT 208

TEHNISKĀ INFORMĀCIJA

Uzziniet Peugeot 208 jauno tehnisko informāciju: automašīnas izmēri, dzinēji un apdares.

EAT6 PĀRNESUMKĀRBA

/image/68/4/peugeot_208_2015_159_fr.10684.jpg

Tagad PEUGEOT 208 ir aprīkots ar EAT6 automātisko pārnesumkārbu ar sešpakāpju konverteru 1,2 l PureTech 110 S&S versijā, optimizējot degvielas patēriņu, vienlaikus pastiprinot Jūsu braukšanas sajūtas. Tajā ietverta arī “Quickshift” tehnoloģija, kas nodrošina biežu, ātru un veiklu pārnesumu pārslēgšanu.

Savukārt tā produktivitāte (energoefektivitāte) ir praktiski vienāda ar manuālo pārnesumkārbu, pateicoties iekšējās berzes samazinājumam un konverteru aktivizēšanai, kas nobloķējas, kad vien nepieciešams, lai novērstu slīdēšanu.

Tas viss kopā nozīmē izmešu daudzuma starpību starp šo un manuālo pārnesumkārbu, kas ir samazināta līdz tikai 1 g/km (ar uzstādītām ISO standarta riepām), padarot šo versiju ārkārtīgi efektīvu gan braukšanas baudījuma, gan degvielas patēriņa ziņā.

PURETECH DZINĒJI

/image/63/3/peugeot_essence_2015_152.10633.jpg

Būdams modulārs un kompakts, kombinējot lielisku kvalitāti ar izcilu veiktspēju, šis 3 cilindru dzinējs sapludina efektivitāti ar modernākajām tehnoloģijām. Tā piedāvātais braukšanas baudījums ir viens no labākajiem, kādi pieejami, pat pie ļoti zema apgriezienu skaita, un tas piedāvā pirmšķirīgu zema griezes momenta/augstas jaudas līdzsvaru. Tādējādi, nezaudējot ne nieka no jaudas vai prieka, šis tehnoloģiskais izrāviens nodrošina līdz 25 % mazāku degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu.

PEUGEOT 208 modelis ir aprīkots ar ekonomiskiem benzīna dzinējiem, kuri visi kombinētajā ciklā piedāvā degvielas patēriņu, kas ir mazāks par 4,5 l/100 km.

Turbo 1,2 l PureTech 110 S&S EAT6 versija ir pieejama ar jauno EAT6 automātisko pārnesumkārbu un kombinētajā ciklā nodrošina tikai 104 g/km CO2 izmešu daudzumu, padarot šo automātisko benzīna dzinēju par paraugu savā segmentā.

BlueHDi DZINĒJI

/image/63/4/peugeot_diesel_2015_186_fr.10634.jpg

Pašreizējā BlueHDi dzinēju paaudze jaunajā PEUGEOT 208 modelī visa atbilst Euro 6 standartam.

BlueHDi dzinēji apvieno augstākā līmeņa veiktspēju, kontrolētu degvielas patēriņu un samazinātu izmešu daudzumu. Jaunajā PEUGEOT 208 modelī visi šie dzinēji piedāvā CO2 izmešu daudzumu, kas mazāks par 95 g/km, plus iespaidīgus 3,6 l/100 km. Tas padara 1,6 l BlueHDi saimi par ekonomiskāko, degvielas patēriņa ziņā efektīvāko dīzeļdzinēju klāstu autotirgū ar rekorda CO2 izmešu daudzumu kombinētajā ciklā tikai 79 g/km zema patēriņa 75 zs un 100 zs versijām, “Business” versijām atkarībā no valsts.

Visas versijas, izņemot 1,6 l BlueHDi 75 versiju, ir aprīkotas ar “Stop & Start” sistēmu ar pastiprinātu aizdedzi.

DAĻIŅU FILTRS UN SCR

/image/63/5/peugeot_208_2015_183_fr.10635.jpg

BlueHDi tehnoloģija palīdz optimizēt patēriņu (i: no 3 l/100 km kombinētajā ciklā saskaņā ar Direktīvu 99/100/EK), pateicoties SCR un FAP.

Uzstādot SCR sistēmu FAP (papildpiedevas daļiņu filtrs) sistēmas augštecē, esam varējuši:

  • samazināt NOx (slāpekļa oksīds) pat par 90 %; •likvidēt līdz 99,9 % no visiem daļiņu izmešiem;
  • optimizēt CO₂ izmešus un degvielas patēriņu (līdz -4 % salīdzinājumā ar Euro 5 dzinējiem);
  • panākt ātrāku aizdedzes darbību – pēc automašīnas iedarbināšanas – pateicoties tās spējai darboties zemā temperatūrā.

STOP & START

/image/63/6/peugeot_208_2015_422_fr.10636.jpg

Būdama ātra, efektīva un klusa, “Stop & Start” tehnoloģija ļauj dzinēju pārslēgt “gaidstāves” režīmā tieši pirms un pēc stāvēšanas perioda. Rezultātā ir panākta uzlabota degvielas patēriņa kontrole un CO2 izmešu daudzuma samazinājums.

Ja bremžu pedālis ir atlaists, dzinējs tiek uzreiz iedarbināts no jauna, neradot ne troksni ne vibrācijas.

PATĒRIŅA REKORDS

/image/63/7/peugeot_208_2015_422_fr.10637.jpg

Jaunā PEUGEOT 208 modeļa ļoti zemā patēriņa versija 1,6 BlueHDi 100 S&S ar piecpakāpju manuālo pārnesumkārbu ir uzstādījusi jaunu patēriņa rekordu tālos pārbraucienos, ko apstiprinājis UTAC Belšampas (Belchamp) franču testa sacīkšu trasē.

38 stundās tika pieveikti 2152 km ar 43 litriem dīzeļdegvielas ar vidējo degvielas patēriņu tikai 2,0 l/100 km. Šis otrais rekords apstiprina dīzeļa Euro 6 BlueHDi dzinēja tehnoloģiju izcilību un to ieguldījumu CO2 izmešu daudzuma samazināšanā.

Peugeot 208 modelis pats sevi pozicionē kā parauga standarta modeli, kas aprīkots ar iekšdedzes dzinēju.

IZMĒRI UN BAGĀŽAS NODALĪJUMA IETILPĪBA

  • /image/63/9/peugeot_partnertepee_1502tech_c-04.10639.jpg

  • /image/64/1/peugeot_partnertepee_1502tech_c-03.10641.jpg

  • /image/64/3/peugeot_partnertepee_1502tech_c-02.10643.jpg

  • /image/64/5/peugeot_partnertepee_1502tech_c-01.10645.jpg

TEHNISKĀ INFORMĀCIJA PEUGEOT 208