208

TEHNISKĀ INFORMĀCIJA

Uzziniet Peugeot 208 jauno tehnisko informāciju: automašīnas izmēri, dzinēji un apdares.

EAT6 PĀRNESUMKĀRBA

/image/68/4/peugeot_208_2015_159_fr.10684.jpg

Tagad PEUGEOT 208 ir aprīkots ar EAT6 automātisko pārnesumkārbu ar sešpakāpju konverteru 1,2 l PureTech 110 S&S versijā, optimizējot degvielas patēriņu, vienlaikus pastiprinot Jūsu braukšanas sajūtas. Tajā ietverta arī “Quickshift” tehnoloģija, kas nodrošina biežu, ātru un veiklu pārnesumu pārslēgšanu.

Savukārt tā produktivitāte (energoefektivitāte) ir praktiski vienāda ar manuālo pārnesumkārbu, pateicoties iekšējās berzes samazinājumam un konverteru aktivizēšanai, kas nobloķējas, kad vien nepieciešams, lai novērstu slīdēšanu.

PURETECH DZINĒJI

/image/63/3/peugeot_essence_2015_152.10633.jpg

Būdams modulārs un kompakts, kombinējot lielisku kvalitāti ar izcilu veiktspēju, šis 3 cilindru dzinējs sapludina efektivitāti ar modernākajām tehnoloģijām. Tā piedāvātais braukšanas baudījums ir viens no labākajiem, kādi pieejami, pat pie ļoti zema apgriezienu skaita, un tas piedāvā pirmšķirīgu zema griezes momenta/augstas jaudas līdzsvaru. Tādējādi, nezaudējot ne nieka no jaudas vai prieka, šis tehnoloģiskais izrāviens nodrošina līdz 25 % mazāku degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu.

BlueHDi DZINĒJI

/image/63/4/peugeot_diesel_2015_186_fr.10634.jpg

Pašreizējā BlueHDi dzinēju paaudze jaunajā PEUGEOT 208 modelī visa atbilst Euro 6 standartam.

BlueHDi dzinēji apvieno augstākā līmeņa veiktspēju, kontrolētu degvielas patēriņu un samazinātu izmešu daudzumu. Tas padara 1,6 l BlueHDi saimi par ekonomiskāko, degvielas patēriņa ziņā efektīvāko dīzeļdzinēju klāstu autotirgū ar rekorda CO2 izmešu .

Visas versijas, izņemot 1,6 l BlueHDi 75 versiju, ir aprīkotas ar “Stop & Start” sistēmu ar pastiprinātu aizdedzi.

DAĻIŅU FILTRS UN SCR

/image/63/5/peugeot_208_2015_183_fr.10635.jpg

BlueHDi tehnoloģija palīdz optimizēt patēriņu (i: no 3 l/100 km kombinētajā ciklā saskaņā ar Direktīvu 99/100/EK), pateicoties SCR un FAP.

Uzstādot SCR sistēmu FAP (papildpiedevas daļiņu filtrs) sistēmas augštecē, esam varējuši:

  • samazināt NOx (slāpekļa oksīds) pat par 90 %; •likvidēt līdz 99,9 % no visiem daļiņu izmešiem;
  • optimizēt CO₂ izmešus un degvielas patēriņu (līdz -4 % salīdzinājumā ar Euro 5 dzinējiem);
  • panākt ātrāku aizdedzes darbību – pēc automašīnas iedarbināšanas – pateicoties tās spējai darboties zemā temperatūrā.

STOP & START

/image/63/6/peugeot_208_2015_422_fr.10636.jpg

Būdama ātra, efektīva un klusa, “Stop & Start” tehnoloģija ļauj dzinēju pārslēgt “gaidstāves” režīmā tieši pirms un pēc stāvēšanas perioda. Rezultātā ir panākta uzlabota degvielas patēriņa kontrole un CO2 izmešu daudzuma samazinājums.

Ja bremžu pedālis ir atlaists, dzinējs tiek uzreiz iedarbināts no jauna, neradot ne troksni ne vibrācijas.

PATĒRIŅA REKORDS

/image/63/7/peugeot_208_2015_422_fr.10637.jpg

Jaunā PEUGEOT 208 modeļa ļoti zemā patēriņa versija 1,6 BlueHDi 100 S&S ar piecpakāpju manuālo pārnesumkārbu ir uzstādījusi jaunu patēriņa rekordu tālos pārbraucienos, ko apstiprinājis UTAC Belšampas (Belchamp) franču testa sacīkšu trasē.

38 stundās tika pieveikti 2152 km ar 43 litriem dīzeļdegvielas ar vidējo degvielas patēriņu tikai 2,0 l/100 km. Šis otrais rekords apstiprina dīzeļa Euro 6 BlueHDi dzinēja tehnoloģiju izcilību un to ieguldījumu CO2 izmešu daudzuma samazināšanā.

Peugeot 208 modelis pats sevi pozicionē kā parauga standarta modeli, kas aprīkots ar iekšdedzes dzinēju.

IZMĒRI UN BAGĀŽAS NODALĪJUMA IETILPĪBA

  • /image/63/9/peugeot_partnertepee_1502tech_c-04.10639.jpg

  • /image/64/1/peugeot_partnertepee_1502tech_c-03.10641.jpg

  • /image/64/3/peugeot_partnertepee_1502tech_c-02.10643.jpg

  • /image/64/5/peugeot_partnertepee_1502tech_c-01.10645.jpg

TEHNISKĀ INFORMĀCIJA PEUGEOT 208

DEGVIELAS PATĒRIŅŠ UN CO2 EMISIJAS

  • WLTP - datus tabulā

Norādītie degvielas patēriņa un CO₂ emisijas rādītāji atbilst WLTP standartam (ES Regula 2017/948). No 2018. gada 1. septembra tiek saņemti jauni transportlīdzekļi, pamatojoties uz globālo harmonizēto vieglo transportlīdzekļu testa procedūru (WLTP), kas ir jauna, reālistiskāka testēšanas procedūra degvielas patēriņa un CO₂ emisiju mērīšanai. Šī WLTP procedūra pilnībā aizstāj esošo Eiropas Braukšanas ciklu (NEDC), kas bija iepriekš izmantotā testa procedūra. Tā kā testa apstākļi ir reālāki, degvielas patēriņš un CO₂ emisijas, ko mēra ar WLTP procedūru, daudzos gadījumos ir lielāki nekā tie, ko izmēra, izmantojot NEDC procedūru. Degvielas patēriņa un CO₂ emisijas vērtības var atšķirties atkarībā no konkrētā transportlīdzekļa, papildaprīkojuma un riepu veidiem. Lai iegūtu plašāku informāciju, sazinieties ar savu tirdzniecības pārstāvniecību. Vairāk informācijas https://www.peugeot.lv/lv/zimols-un-tehnologija/wltp.html

  • NEDC  - datus tabulā

Degvielas patēriņa un CO2 emisiju vērtības tiek noteiktas, pamatojoties uz jaunu WLTP regulu (ES Regula 2017/948), un iegūtās vērtības ir pārveidotas atpakaļ  NEDC, lai nodrošinātu salīdzināmību ar citiem transportlīdzekļiem. Lai iegūtu plašāku informāciju, sazinieties ar savu tirdzniecības pārstāvniecību. Vērtībām neņem vērā lietošanas apstākļus, braukšanas stilu, aprīkojumu vai papildaprīkojumu, un tās var atšķirties atkarībā no riepu veida.