3008 krosoveris

i

PEUGEOT 3008

TEHNISKĀ INFORMĀCIJA

/image/68/7/peugeot-3008-layout6-16-2.71687.jpg

PURETECH

Euro6 trīs cilindru PureTech benzīna dzinēji PEUGEOT 3008 modelī ir palielinājuši degvielas patēriņa efektivitāti to samazinātā svara un kompakto izmēru dēļ. Tie nodrošina unikālu braukšanas pieredzi un augstu veiktspēju, nepakļaujot kompromisiem uzticamību un spēku. Godalgotais 1,2 l PureTech 130 zs S&S dzinējs balsojumā ieguva 2016, 2017, 2018 gada labākā dzinēja titulu savā kategorijā. To var kombinēt ar jauno EAT8 automātisko pārnesumkārbu.

/image/68/9/peugeot-3008-layout6-17-2.71689.jpg

BLUEHDI

Euro6 BlueHDi dīzeļdzinēji jaunajā krosoverā PEUGEOT 3008 apvieno augstu veiktspēju un zemu izmešu līmeni. BlueHDi dzinēji var samazināt degvielas patēriņu, ierobežot CO2 izmešu, samazināt NOx (slāpekļa oksīds) par 90 % un likvidēt 99,9 % sīko daļiņu, tikai apvienojot SCR (selektīvā katalītiskā redukcija) tehnoloģiju ar DPF (dīzeļdegvielas daļiņu filtrs) piedevu.

JAUNĀ AT8 AUTOMĀTISKĀ PĀRNESUMKĀRBA

/image/11/0/peugeot-308-2017-055-fr.286110.jpg
/image/61/8/peugeot-3008-2016-079-fr.img.69618.jpg

Jaunais krosovers PEUGEOT 3008 ir paplašinājis savu dzinēju klāstu un tagad ir aprīkots ar inovatīvo un efektīvo AT8 (efektīva automātiskā 8 pakāpju transmisija) automātisko pārnesumkārbu. Jaunās paaudzes automātiskā pārnesumkārba ir pieejama ar 1,2 l PureTech 130 zs dzinējiem, 1,6 l THP 180 un 225 zs dzinējiem, kā arī ar 1,6 l BlueHDi 130 zs un 2,0 l BlueHDi 180 zs dzinējiem, lai piedāvātu maksimālu braukšanas pieredzi.

Būtiskākie jauninājumi

  • Jaunā AT8 nodrošina degvielas ekonomiju līdz pat 5 % pateicoties:
  • jaudas pieaugumam, “Stop & Start” sistēmai, kas darbojas līdz 20 km/h, un astoņu pārnesumu izmantošanai;
  • ieviestajam īpašajam ECO režīmam ar brīvgaitu (pie ātruma no 20 līdz 130 km/h);
  • uzlabojumiem svara ziņā, padarot to kompaktāku.

EMP2 PLATFORMA

/image/78/6/peugeot_3008_galerie-3-1.68786.jpg

Pateicoties jaunajai EMP2 platformai un tās slavenajām dinamiskajām īpašībām, jaunais PEUGEOT 3008 modelis sasniedz ideālu līdzsvaru starp komfortu un noturību uz ceļa, kādu C segmenta krosovers vēl nekad nav uzrādījis. EMP2 platforma nodrošina jauno krosoveru PEUGEOT 3008 ar platāku pagrieziena apli, lai padarītu visus Jūsu manevrus vieglākus.   

IZMĒRI

  • /image/69/5/peugeot-3008-1605tech-a.img.69695.jpg

    Garums

  • /image/69/7/peugeot-3008-1605tech-b.img.69697.jpg

  • /image/68/9/peugeot_3008_layout14-8.68689.jpg

    BAGĀŽAS NODALĪJUMS

TEHNISKĀ INFORMĀCIJA PEUGEOT 3008

DEGVIELAS PATĒRIŅŠ UN CO2 EMISIJAS

  • WLTP - datus tabulā

Norādītie degvielas patēriņa un CO₂ emisijas rādītāji atbilst WLTP standartam (ES Regula 2017/948). No 2018. gada 1. septembra tiek saņemti jauni transportlīdzekļi, pamatojoties uz globālo harmonizēto vieglo transportlīdzekļu testa procedūru (WLTP), kas ir jauna, reālistiskāka testēšanas procedūra degvielas patēriņa un CO₂ emisiju mērīšanai. Šī WLTP procedūra pilnībā aizstāj esošo Eiropas Braukšanas ciklu (NEDC), kas bija iepriekš izmantotā testa procedūra. Tā kā testa apstākļi ir reālāki, degvielas patēriņš un CO₂ emisijas, ko mēra ar WLTP procedūru, daudzos gadījumos ir lielāki nekā tie, ko izmēra, izmantojot NEDC procedūru. Degvielas patēriņa un CO₂ emisijas vērtības var atšķirties atkarībā no konkrētā transportlīdzekļa, papildaprīkojuma un riepu veidiem. Lai iegūtu plašāku informāciju, sazinieties ar savu tirdzniecības pārstāvniecību. Vairāk informācijas https://www.peugeot.lv/lv/zimols-un-tehnologija/wltp.html

  • NEDC  - datus tabulā

Degvielas patēriņa un CO2 emisiju vērtības tiek noteiktas, pamatojoties uz jaunu WLTP regulu (ES Regula 2017/948), un iegūtās vērtības ir pārveidotas atpakaļ  NEDC, lai nodrošinātu salīdzināmību ar citiem transportlīdzekļiem. Lai iegūtu plašāku informāciju, sazinieties ar savu tirdzniecības pārstāvniecību. Vērtībām neņem vērā lietošanas apstākļus, braukšanas stilu, aprīkojumu vai papildaprīkojumu, un tās var atšķirties atkarībā no riepu veida.