i

PEUGEOT 308 GTi by PEUGEOT SPORT

Šoferu iestatīta šasija un motors, izplūdes skanējums, piekares, bremzēšana utt. Ir apvienoti visi tehnoloģiskie elementi, lai iemiesotu sportiskā gara kvintesenci atbilstoši PEUGEOT SPORT.

ASA VEIKTSPĒJA

/image/49/0/peugeot-308gti-2017-423-fr.260490.jpg

PAŠĀ EFEKTIVITĀTES UN VEIKTSPĒJAS SIRDĪ

Lai izmantotu savas šasijas potenciālu, PEUGEOT SPORT radītais jaunais PEUGEOT 308 GTi zem sava motora pārsega ir devis patvērumu benzīna dzinējam THP 270 S&S (Stop and Start) ar modernu mobilo ekipāžu: no alumīnija kalti virzuļi, segmentācija un pastiprināti klaņi, klaņu gultņi ar polimēra metinājuma punu. Iekļaujot visas inženieru zināšanas, tā 200 kW jauda un 330 Nm griezes moments ir ideāli dozējams pat pie liela apgriezienu skaita, pateicoties īpašajai “wastegate” vadības diafragmai (turbo izlādes vārsts).

/image/49/2/peugeot-308gti-2015-082-fr.260492.jpg

BŪVĒTS IZTURĪBAI

Lai izturētu maksimālo griezes momentu 330 Nm, sešpakāpju pārnesumkārba ir pastiprināta. Tagad tā abas vārpstas ir apstrādātas ar skrošu strūklu un zobrati pakļauti intensīvai cianēšanai. Pateicoties šim termoķīmiskās apstrādes procesam, detaļas izturība gan pret nolietošanos, gan nogurumu ir pastiprināta, bagātinot to ar oglekli un slāpekli. Visbeidzot kārbas izejas kanāls ir saīsināts, lai uzlabotu akcelerāciju.

PEUGEOT SPORT SAGATAVOTS

/image/49/4/peugeot-308gti-2017-011-fr.260494.jpg

SPORTISKĀS SPĒJAS

Jaunais PEUGEOT 308 GTi ir izturīgs visos līmeņos un nodrošina izcilus pakalpojumus. 380 mm priekšējie diski, ko satver četru 38 un 41 mm diametra virzuļu skavas, ir ventilēti un uzstādīti uz alumīnija rumbām. Aizmugurējā daļā to 268 mm diametrs nodrošina efektīvu un precīzu bremzēšanu.

/image/49/6/peugeot-308gti-2015-077-fr.260496.jpg

PIERADINIET JEBKURU APVIDU

Visa priekšējā vertikālā piekare ir īpaši izveidota: atsperes stingums, amortizatora kalibrēšana ar hidraulisko atbrīvošanas slēdzi trokšņa samazināšanai, pakāpeniskais gājiena aizturis, kas ir stingrs un izstiepts, lai iedarbotos kompresijas sākumā, kad vadītājs automašīnā ir viens. Pretapgāšanās stienis ir vieglāks acīmredzamākam līdzsvaram ar aizmugurējo tiltu. Uz aizmugures tilta šķērssiju un filtru stingrība ir palielināta, paaugstinot no 30 līdz 500 daN/mm visā sānu ass garumā un no 170 līdz 490 daN/mm vertikālā virzienā.

PRECIZITĀTES MEHĀNIKA

IEROBEŽOTAS SLĪDES DIFERENCIĀLIS TORSEN®

/image/50/0/peugeot-308gti-2015-070-fr.260500.jpg
/image/49/8/peugeot-308gti-2015-067-fr.260498.jpg

Pārnesumkārbā iebūvētais un elektroniski vadāmais Torsen® ierobežotas slīdes diferenciālis nodrošina optimālu griezes momenta attiecību nevainojamai noturībai uz ceļa līkumos. Elektronisko palīgsistēmu programmatūras saskan ar automašīnas sportisko temperamentu. Elektriskā stūres pastiprinātāja vadlīnijas ir īpaši izstrādātas, lai darbotos saskaņoti ar Torsen® ierobežotas slīdes diferenciāli. Tas darbojas arī pēc vilces kontroles (Traction Control) likumiem optimālai izpildei. Sportiskāka tipa ESP funkcija (elektroniskā stabilitātes programma) pieļauj lielākas platuma robežas un īpaši pastiprinātu sanesi uz līkumainiem ceļiem. Turklāt, ESP piedāvā pilnībā atvienojamu režīmu.

RADĪT SKAISTĀKĀS TRAJEKTORIJAS NO JAUNA

/image/50/4/peugeot-308gti-2017-422-fr.260504.jpg

PEUGEOT SPORT radītais jaunais 308 GTi modelis nodrošina maksimālu noturību uz ceļa ar saviem platajiem riteņiem – 1570 mm priekšējā daļā un 1554 mm aizmugurējā daļā – kas aprīkoti ar Michelin Pilot Super Sport 235/35 R19 riepām izmantošanai optimālā līmenī, pateicoties priekšējā tilta Pseido Makfersona izvietojumam. Ar deformējamu šķērssiju aizmugurējais tilts pavisam viegli noslēdz nevainojamo līdzsvaru.