3008 HYBRID UN HYBRID4

/image/79/0/peugeot-3008phev-hy4-1809pb-002.564790.jpg
/image/79/0/peugeot-3008phev-hy4-1809pb-002.564790.jpg

PIEEJAMS NO 2020.GADA PAVASARA

Iepazīstiet krosoveru 3008 modeli ar tā uzlādējamā hibrīda dzinēju.  Šis krosovers, kas pieejams HYBRID4i (4 riteņu piedziņa, 300 zs) versijā un HYBRIDi (2 riteņu piedziņa, 225 zs) versijā, piedāvā daudzas priekšrocības.

PRIEKŠROCĪBAS

UZLĀDĒJAMS HIBRĪDS: BRAUKŠANAS DAUDZPUSĪBA

/image/79/7/peugeot-3008phev-hy4-2019-001-fr.564797.jpg

AUTOVADĪŠANAS PRIEKS

Ar uzlādējamo hibrīda automašīnu izvēlieties savu braukšanas režīmu: iekšdedzes dzinējs vai 100 % elektromotors. Iepazīstiet jaunas sajūtas 100 % elektriskajā režīmā:

  • 59 km autonomija elektriskajā režīmāi,
  • vienmērīga braukšana bez raustīšanās, samazinātas vibrācijas,
  • tīrs paātrinājums ar tūlītēju dzinēja griezes momentu,
  • kluss dzinējs.

IETAUPĪJUMS

Daudzi ieguvumi lietošanā:

  • vidējais patēriņa ietaupījums par 40 %i,
  • nav CO2 izmešu, braucot ar elektromotoru,
  • akumulators ar 8 gadu vai 160 000 km garantiju par 70 % no tā uzlādes kapacitātes.

VIENKĀRŠĪBA

Jums paredzētās funkcijas:

  • vienkārša un intuitīva uzlāde 7 hi,
  • pilna uzlāde mazāk nekā 2 hi,
  • informācija reāllaikā par jūsu autovadīšanu,
  • attālināta pārvaldība ar lietojumprogrammu MyPeugeot,
  • Free2Move pakalpojumi, lai jūsu ikdiena būtu vieglāka.

DIZAINS

IEDVESMOTS STILS

/image/79/8/peugeot-3008phev-hy4-2019-002-fr.564798.jpg

Ļaujieties jaunā krosovera PEUGEOT 3008 HYBRIDi un HYBRID4i valdzinājumam, kam uzstādīti atšķirīgi elementi, ietverot mūsdienīgumu un tehnoloģiju.
Lai uzzinātu vairāk par citiem krosovera PEUGEOT 3008 dizaina elementiem.

/image/78/6/-0o8a0700-wip.564786.jpg

EKSKLUZĪVI ALCANTARA® SĒDEKĻI

Krosovers PEUGEOT 3008 HYBRIDi un HYBRID4 ir aprīkots ar ekskluzīvu Gréval pelēko Alcantara® apdari.

/image/79/2/peugeot-3008phev-hy4-2018-001-fr.564792.jpg

ELEKTRISKĀ REŽĪMA BRAUKŠANAS REDZAMĪBA

Lai būtu vieglāk piekļūt ierobežotas satiksmes zonām, kad krosovers brauc 100 % elektriskajā režīmā, vējstikla augšējā daļā aktivizējas ciāna krāsas LED, kas redzama no ārpuses.

/image/79/3/peugeot-3008phev-hy4-2018-004-fr.564793.jpg

HYBRID EMBLĒMA

HYBRIDi un HYBRID4i emblēmas grezno krosoveru PEUGEOT 3008, kas smalki norāda piederību uzlādējamā hibrīda tehnoloģiju pasaulei. 

DZINĒJS

UZLĀDĒJAMA HIBRĪDA TEHNOLOĢIJA

/image/78/9/peugeot-hybrid-2018-011-fr.564789.jpg

UZLĀDĒJAMA HIBRĪDA DZINĒJS

Izteiktākām sajūtām krosovers PEUGEOT 3008 ir pieejams HYBRID4i versijā (4 riteņu piedziņa) un HYBRIDi versijā. Tā apvieno šādus elementus:

  • PureTech 147 kW/200 zs benzīna dzinējs HYBRID4 modelim un 132 kW/180 zs dzinējs HYBRID modelim.
  • Divi 80 kW/110 zs elektromotori HYBRID4 modelim un viens dzinējs HYBRID modelim.
/image/78/8/peugeot-3008phev-hy4-2018-017-fr.564788.jpg

LITIJA JONU AKUMULATORS (300 V)

Akumulatora autonomija 100 % elektriskajā režīmā ir 59 km saskaņā ar WLTP  HYBRID4 modelim un 49 km saskaņā ar WLTP  HYBRID modelim. Tā jauda ir 13,2 kWh.
Augstsprieguma akumulators ir novietots zem aizmugurējiem sēdekļiem, neietekmējot bagāžas nodalījuma apjomu virs paklāja.
Funkcija „e-SAVE“ ļauj vadītājam paredzēt elektroenerģijas rezervii, kas jāizmanto, kad viņš vēlas sava brauciena laikā, īpaši, gaidot ierobežotas satiksmes zonu.

/image/79/5/peugeot-3008phev-hy4-2018-016-fr.564795.jpg

HYBRID4: 4 RITEŅU PIEDZIŅA

Krosovers PEUGEOT 3008 modelim ir pieejama 4x4 versija. Tā 4 riteņu piedziņa ļauj uzlabot saķeri sarežģītos ceļa apstākļos (lietus, sniegs, ledus, dubļi).

Automašīnas kustība notiek, aktivizējot iekšdedzes dzinēju un abus elektromotorus attiecīgi automašīnas priekšējā daļā un aizmugurējā daļā kombinētai 300 zs jaudai.

Ja pieprasītā jauda to pieļauj un ja akumulatora uzlādes līmenis ir pietiekams, 4WD režīms var darboties tikai elektriskajā režīmā.

/image/80/0/peugeot-3008phev-hy4-2019-013-fr.564800.jpg

BRAUKŠANAS REŽĪMI

- Electric: lai jums ļautu braukt 100 % elektriskajā režīmāi līdz 135 km/h;
- Hybrid: lai optimizētu elektrisko un iekšdedzes enerģiju;
- SPORT: visas iekšdedzes un elektromotora jaudas mobilizācija maksimāli dinamiskai veiktspējai.
- 4WDi: uzlabotai saķerei (4 riteņu piedziņa un kombinēta 300 zs iekšdedzes un elektromotoru jauda)

/image/79/6/peugeot-3008phev-hy4-2018-014-fr.564796.jpg

BREMZĒŠANA AR ELEKTROENERĢIJAS REKUPERĀCIJU

Šī sistēma nodrošina pieejamās enerģijas atgūšanu bremzēšanas un ātruma samazināšanas laikā, noņemot kāju no akseleratora (enerģija, kas parasti iet zudumā iekšdedzes dzinēja versijām).
Šī darbība ļauj daļēji uzlādēt augstsprieguma akumulatoru un palielināt elektroenerģijas autonomiju.

/image/79/9/peugeot-3008phev-hy4-2019-012-fr.564799.jpg

CO2 IZMEŠI

Krosovera PEUGEOT 3008 uzlādējamais hibrīda dzinējs ļauj samazināt CO2 izmešu daudzumu zem 29 g/km (WLTP).

100 % elektriskajā režīmā braukšanas laikā nav nekādu CO2 izmešu.

/image/79/7/peugeot-3008phev-hy4-2019-001-fr.564797.jpg

DEGVIELAS PATĒRIŅŠ

Krosovera PEUGEOT 3008 uzlādējamais hibrīda dzinējs ļauj samazināt degvielas patēriņu ar elektrisko režīmu.

/image/80/2/peugeot-3008phev-hy4-2019-011-fr.564802.jpg

JAUNĀ AUTOMĀTISKĀ ELEKTRISKĀ PĀRNESUMKĀRBA e EAT8

Jaunā automātiskā pārnesumkārba e-EAT8 (8 pakāpju Efficient Automatic Transmission) hibrīda versijām ir elektriska.
Maksimālais griezes moments ir 360 Nm augstākā līmeņa vadāmībai.

HYBRID4
BRAUKŠANAS REŽĪMI
REKUPERATĪVĀ BREMZĒŠANA
CO2 IZMEŠI
PATĒRIŅŠ
AUTOMĀTISKĀ KĀRBA

UZLĀDE

VIENKĀRŠĪBA UN ĀTRUMS

/image/79/2/peugeot-3008phev-hy4-2018-001-fr.564792.jpg

Uzlādes lūka atrodas uz automobiļa aizmugurējā kreisās puses spārna (simetriski degvielas lūkai). Uzlādes kabelis ir viegli noglabājams īpašā vietā, kas novietota zem bagāžas nodalījuma grīdas, neietekmējot bagāžas nodalījuma tilpumu virs paklāja.
Lai izmantotu pilnu braukšanas kapacitāti pilnībā elektriskā režīmā (59 km WLTP HYBRID4 versijai un 49 km WLTP HYBRID versijai), ir jāuzlādē akumulators.

/image/79/4/peugeot-3008phev-hy4-2018-007-fr.564794.jpg

Kad kontaktligzda ir pievienota, krāsu spēle parādīs uzlādes progresu.
Akumulatora uzlādes laiks ir atkarīgs no spailes jaudas terminālu un uzlādes ierīces jaudas.

UZLĀDE NO KONTAKTLIGZDAS MĀJĀS

Ar standarta kabeli, kas piegādāts kopā ar automašīnui, pilna uzlāde notiek maksimums:

  • 7 h no standarta kontaktligzdas (8 A, 220 V),
  • 4 h ar Green’up® tipa pastiprinātu kontaktligzdu (14 A, 220 V)

PAĀTRINĀTĀ UZLĀDE MĀJĀS

Jums ir iespēja izvēlēties mūsu Wallboxi piedāvājumu arī uzstādīšanai mājās: pilna uzlāde notiek maksimums 1 h 45 min., izmantojot 7,4 kW uzlādes ierīci.



UZLĀDE NO PUBLISKAS KONTAKTLIGZDAS

Jūsu darba vietā vai uz ceļa ir pieejamas daudzas kontaktligzdas jūsu automašīnas uzlādei. Trip Planneri jums ļauj plānot savu braucienu, ņemot vērā jūsu automašīnas uzlādei nepieciešamo laiku un jūsu ceļā pieejamās kontaktligzdas.

Tāpat arī ar uzlādes caurlaidei jums ļauj piekļūt tīklam ar vairāk nekā 105 000 kontaktligzdu visā Eiropā.

VADĪTĀJA VIETA

I-COCKPIT® KAS PIELĀGOTS BRAUKŠANAI UZLĀDĒJAMĀ HIBRĪDA

/image/80/1/peugeot-3008phev-hy4-2019-004-fr.564801.jpg

Krosovera PEUGEOT 3008 uzlādējamā hibrīda PEUGEOT I-Cockpit® ļauj parādīt braukšanas informāciju vadītāja redzeslaukā.
Jebkurā brīdī mēraparātu panelis ļauj uzzināt:

  • braukšanas režīms: Electric, Sport, Hybrid, 4WDi;
  • elektriskā režīma autonomijas līmenis;
  • degvielas autonomijas līmenis;
  • jaudas mērītājs: parāda enerģijas izmantošanas veidu (ECOi, POWERi, CHARGEi), kā arī iekšdedzes dzinēja iedarbināšanu no jauna.

Kapacitatīvais 8’’ HD skārienekrāns sniedz piekļuvi parametru iestatījumui funkcijām un krosovera PEUGEOT 3008 uzlādējamā hibrīda autovadīšanas informācijai:

  • uzlādes kontaktligzdu atrašanās vietas un atlikušais attālums elektriskajā režīmāi,
  • enerģijas plūsma, kas ilustrē hibrīda sistēmas darbību,
  • elektroenerģijas un degvielas patēriņa statistika,
  • uzlādes parametru iestatījumi,
  • e-Save funkcijas aktivizēšana.

FOTOATTĒLI UN VIDEO