ECOBONUS
ECOBONUS

PEUGEOT 3008 HYBRID

3008

PEUGEOT KROSOVERS 3008 HYBRID

Jaunais krosovers PEUGEOT 3008 HYBRID apvieno jaudu un izsmalcinātību, ar automobīlī uzstādītu plaši izplatītu tehnloģiju, kas veicina unikālu braukšanas pieredzi. Tā abi HYBRID 225 ZS FWDi un HYBRID4 300 ZS AWDi dzinēji, apvienojot iekšdedzes un elektrisko enerģiju, ir efektīvi un dinamiski. 100% elektriskais režīms sniedz jums patīkamas braukšanas emocijas.

PRIEKŠROCĪBAS

UZLĀDĒJAMS HIBRĪDS: BRAUKŠANAS DAUDZPUSĪBA

/image/70/5/peugeot-3008phev-2009rc-001.715705.jpg

Līdz 59 km
autonomija (WLTP)

Autovadīšanas prieks

Ar uzlādējamo hibrīda automašīnu izvēlieties savu braukšanas režīmu: iekšdedzes dzinējs vai elektromotors. Iepazīstiet jaunas sajūtas Electric režīmā:

  • līdz 59 km (WLTPi) lielu elektriskās gaitas rezervi
  • Plūstošu un vienmērīgu braukšanu, mazāk vibrāciju
  • Tūlītēju paātrinājumu, pateicoties
  • Klusu motoru

Līdz 300 zs
un 4 riteņu piedziņa

Ietaupījums

Daudzi ieguvumi lietošanā:

  • vidējā patēriņa ieguvums 40%i, kas saistīts ar lietojumiem un veikto uzlāžu skaitu
  • „Electric“ režīma izmantošana;
  • Samazinātas uzturēšanas izmaksas

0 g  CO2
izmešu Electric režīmā

Vienkāršība

Jums paredzētās funkcijas:

  • Vienkārša un intuitīva uzlāde 7 hi;
  • Pilna uzlāde iespējama mazāk nekā 2 stundāsi
  • informācija reāllaikā par jūsu braukšanu.

DIZAINS

JAUNS MŪSDIENĪGUMA LAIKMETS

Jaunais krosovers PEUGEOT 3008 HYBRID parāda drosmīgu augsto tehnoloģiju dizainu ar savu jauno, spēcīgo priekšējo daļu, kas akcentēta ar Full LEDi priekšējiem lukturiem ar SDLi funkciju. Tās atšķirīgais stils – ar ideālu līdzsvaru starp starp drosmi un plūdenumu – met izaicinājumu iedibinātajiem krosoveru (SUV) kodiem.

/image/96/6/peugeot-3008phev-2020-064-fr.747966.jpg

HYBRID emblēmas

HYBRIDi un HYBRID4i emblēmas, kas rotā jauno krosoveru PEUGEOT 3008, smalki uzsver tā piederību uzlādējamā hibrīda novatorisko tehnoloģiju pasaulei.

/image/72/5/peugeot-3008phev-2009styp-052.715725.jpg

Krosovera pašpārliecība

Apdares elementi, piemēram, pilnīgi jauna dizaina 19” San Franciscoi vieglmetāla diski ar dimanta efektu, platie riteņu arku aizsargi un robustie durvju sliekšņi nepārprotami atbilst priekšstatam par spēcīga un droša krosovera atribūtiem.

/image/70/8/peugeot-3008phev-2009styp-043.715708.jpg

Ekskluzīvi Alcantara® sēdekļi

Jaunā uzlādējamā hibrīda krosovera PEUGEOT 3008 interjeru rotā ekskluzīva apdarei –  mid-TEP Mistral/Alcantara® Greval ar Aikinite nošuvēm.

/image/70/9/peugeot-3008phev-2009styp-040.715709.jpg

I-Cockpit®, kas pielāgots braukšanai uzlādējamā hibrīda automašīnā

Jaunā krosovera PEUGEOT 3008 uzlādējamā hibrīda modernizētais PEUGEOT i-Cockpit® ik dienu nodrošina stimulējošu un intuitīvu braukšanas pieredzi. Vēl labākai kontrolei un lietošanas ērtumam ir atjaunināts digitālais instrumentu panelis un skārienekrāns.

/image/71/0/peugeot-3008phev-2009styp-053.715710.jpg

Digitālais mēraparātu panelis

Jebkurā brīdī digitālais mēraparātu panelis acu augstumā ar augstas kvalitātes rādījumu ļauj uzzināt:

  • braukšanas režīms: Electric, Sport, Hybrid, 4WDi;
  • elektriskā režīma autonomijas līmenis;
  • degvielas autonomijas līmenis;
  • enerģijas izlietojuma rādījums, izmantojot jaudas mērītāju: CHARGEi, ECOi un POWERi
/image/71/1/peugeot-3008phev-2009styp-054.715711.jpg

10”  HD skārienekrāns

Jūs varat gaitas baterijas uzlādi ieprogrammēt, izmantojot jauno 10” HDi skārienekrānu, kas ļauj piekļūt jaunā krosovera PEUGEOT 3008 uzlādējamā hibrīda iestatīšanas funkcijām un braukšanas informācijai:

  • Enerģijas plūsmām, kas ilustrē hibrīda sistēmas darbību
    Elektriskās enerģijas un degvielas patēriņa statistikai
  • Uzlādes staciju atrašanās vietām un nobraucamajam attālumam tīrā elektriskajā režīmāi
  • Uzlādes konfigurācijai
  • e-Save funkcijas aktivizēšanai
  • Salona priekšuzsildīšanai

TEHNOLOĢIJA

UZLĀDĒJAMA HIBRĪDA TEHNOLOĢIJA

/image/71/2/peugeot-hybrid-2018-011-fr.715712.jpg

Uzlādējama hibrīda dzinējs

Lai gūtu vairāk sajūtu, jaunajam krosoveram PEUGEOT 3008 ir HYBRID4 300 e-EAT8 AWDi (4 riteņu piedziņa) versija un HYBRID 225 e-EAT8 FWDi (2 riteņu piedziņa) versija.

Tas apvieno šādus elementus:

  • PureTech 147 kW/200 zs benzīna dzinējs HYBRID4 modelim un 132 kW/180 zs dzinējs HYBRID modelimi;
  • 81 kW motors priekšējā daļā HYBRID un HYBRID4 modelim, un otrs 83 kW motors aizmugurējā daļā HYBRID4 modelim.
/image/71/3/peugeot-3008phev-hy4-2018-017-fr.715713.jpg

Litija jonu akumulators (240-400 V)

Gaitas baterijas nodrošinātā WLTPi gaitas rezerve 100% elektriskajā režīmā ir 59 km (69 km atbilstoši NEDCi) HYBRID4 versijā un 56 km atbilstoši WLTP (65 km NEDC) 3008 HYBRID versijā.
Gaitas baterijas jauda ir 13,2 kWh.
Augstsprieguma baterija ir izvietota zem aizmugurējiem sēdekļiem un neietekmē ne ietilpību un bagāžas nodalījuma apjomu virs grīdas līmeņa.
Gaitas baterijai ir 8 gadu, 160 000 km un 70% sākotnējās kapacitātes atlikuma garantija perioda beigās.
Funkcija “e-SAVE” ļauj vadītājam izveidot elektroenerģijas rezervi i, ko var izmantot noteiktā brauciena posmā. Šī funkcija ir noderīga vietās, kur darbojas braukšanas ierobežojumi.

AUTONOMIJA UN UZLĀDE

AUTONOMIJA ELECTRIC REŽĪMĀ LĪDZ 59 KM (WLTP)

Saskaņā ar WLTPi protokolu (Vispasaules saskaņotā vieglo transportlīdzekļu testa procedūra) jaunā krosovera PEUGEOT 3008 HYBRID litija jonu baterija elektriskajā režīmā nodrošina 59 km nobraukumu.

WLTP protokols lietotājiem sniedz precīzāku un reālistiskāku priekšstatu par degvielas patēriņu un elektriskās gaitas rezervi faktiskajos transportlīdzekļa izmantošanas apstākļos.

GALVENIE AUTONOMIJU IETEKMĒJOŠIE FAKTORI ELECTRIC REŽĪMĀ

/image/71/4/vitesse.715714.png
ĀTRUMS

Mērens ātrums uz šosejas un ātrgaitas ceļiem palīdz saglabāt gaitas rezervi.

/image/71/5/style-de-conduite.715715.png
BRAUKŠANAS STILS

Autonomiju var saglabāt, ierobežojot spēcīgus paātrinājumus un novēlotu bremzēšanu.

/image/71/6/temp-ratures.715716.png
TEMPERATŪRA

Autonomiju ietekmē gaisa kondicionētāja vai apsildes aktivizēšana braucot.

/image/71/7/1432-e79weightalert-med-ivi.715717.png
UZLĀDE

Autonomiju var ietekmēt pasažieru skaits vai bagāžas daudzums.

/image/71/4/vitesse.715714.png
ĀTRUMS

Mērens ātrums uz šosejas un ātrgaitas ceļiem palīdz saglabāt gaitas rezervi.

/image/71/5/style-de-conduite.715715.png
BRAUKŠANAS STILS

Autonomiju var saglabāt, ierobežojot spēcīgus paātrinājumus un novēlotu bremzēšanu.

/image/71/6/temp-ratures.715716.png
TEMPERATŪRA

Autonomiju ietekmē gaisa kondicionētāja vai apsildes aktivizēšana braucot.

/image/71/7/1432-e79weightalert-med-ivi.715717.png
UZLĀDE

Autonomiju var ietekmēt pasažieru skaits vai bagāžas daudzums.

VIENKĀRŠI UN ĀTRI UZLĀDES RISINĀJUMI

Lai pilnībā izmantotu jaunā krosovera PEUGEOT 3008 HYBRID priekšrocības - elektrisko braukšanu, samazinātu degvielas patēriņu un CO2 emisiju - ieteicams regulāri veikt gaitas baterijas uzlādi.

/image/71/8/peugeot-3008phev-2009rc-003.715718.jpg

Uzlāde mājās un darbavietā

Jaunā krosovera PEUGEOT 3008 HYBRID gaitas bateriju var pilnībā uzlādēt:

  • 7 stundu laikā, izmantojot standarta kontaktligzdas (8 A, 220 V);
  • 4 stundu laikā, izmantojot ātrās uzlādes Green'up® tipa spraudni (14 A, 220 V).

Jūs varat ātrāk un drošāk uzlādēt PEUGEOT 3008 HYBRID, izmantojot arī privāto uzlādes staciju Wall Box.

  • Ar 7,4 kW Wall Boxi uzlādes staciju pilnīga uzlāde aizņem tikai 1 stundu 45 minūtes.
/image/71/9/peugeot-3008phev-2009rc-002.715719.jpg

Uzlāde no publiskajām uzlādes stacijām

Plašs tīkls ar vairāk nekā 185 000 publiskajām uzlādes stacijām visā Eiropā nodrošina jūsu hibrīda automobiļai uzlādi.

BRAUKŠANAS REŽĪMI

/image/96/9/peugeot-3008phev-2020-019-fr.747969.jpg

BRAUKŠANAS REŽĪMA IZVĒLE

  • Electric:  ļauj braukt 100% elektriskajā režīmāi ar ātrumu līdz 135 km/h
  • Hybrid:pārmaiņus elektromotora un iekšdedzes dzinēja braukšana, lai optimizētu enerģijas izmantošanu;
  • SPORT: visas iekšdedzes un elektromotora (atkarībā no HYBRID vai HYBRID4 versijas) jaudas mobilizācija maksimāli dinamiskai veiktspējai;
  • 4WDi: uzlabotai saķerei  (4 riteņu piedziņa).

/image/97/0/peugeot-3008phev-2020-033-fr.747970.jpg

BREMZĒŠANA AR ELEKTROENERĢIJAS REKUPERĀCIJU

Šī sistēma ļauj atgūt enerģiju, kas rodas bremzēšanas un palēnināšanās laikā (enerģija, kas tiek zaudēta iekšdedzes dzinēju versijās).

Reģeneratīvā bremzēšana ļauj daļēji uzlādēt augstsprieguma bateriju un palielināt gaitas rezervi, braucot elektriskajā režīmā.

Funkciju Brake var aktivizēt, lai transportlīdzekli palēninātu, neizmantojot bremžu pedāli. Šī funkcija darbojas kā motora bremze un ļauj uzlādēt gaitas bateriju.

GALERIJA