Jaunais Partner

/image/35/8/peugeot-par-2018-044-fr.455358.jpg

JAUNAIS
PEUGEOT PARTNER

Izbaudiet visas tehnoloģijas, kas iepriekš bija paredzētas hečbekiem, tagad arī ar savu kravas automobili un ieviesiet jauninājumu pat ar ērto pārslodzes indikatoru, jūsu aklās zonas samazinājumu ar atpakaļskata redzamības sistēmu „Surround Rear Vision“.

TELPISKĀ ATPAKAĻSKATA REDZAMĪBA

VAIRS NEBRAUCIET, AKLI PAĻAUJOTIES

/image/60/7/peugeot-par-2018-014-fr.472607.jpg

Ar jauno PEUGEOT Partner esiet viens no pirmajiem laimīgajiem, kas izbauda telpisko atpakaļskata redzamības sistēmu Surround Rear Vision. Šī inovācija padarīs autovadīšanu vienkāršāku un drošāku, lai jūs varētu labāk kontrolēt savu braukšanas apkārtni pat bez logiem.

Tā nodrošina rādījumu izejas ekrānā, izmantojot divas kameras ar tuvākās apkārtnes skatiem ap jūsu automobili, kam ir paneļi vai stingrs nodalījums.

Šai sistēmai ir 3 apakšfunkcijas:
- sānu pasažieru skats, lai redzētu sānu zonu automobiļa pasažiera pusē un uzlabotu aklās zonas redzamību;
- plašs redzamības funkciju klāsts;
- atpakaļskata kameras funkcija, lai redzētu tuvāko apkārtni un jūsu manevru veikšana būtu vieglāka, norādot jūsu automobiļa platumu ar atlocītiem atpakaļskata spoguļiem, 30 cm, 1 m un 2 m attālumus no buferiem, jūsu automobiļa pagrieziena apļa rādiusu atkarībā no stūres pozīcijas, kā arī aizmugurējo durvju atvēršanas rādiusu.

Ar telpisko atpakaļskata redzamības sistēmu „Surround Rear Vision“ jums vairs nav jāizvēlas starp savas drošības uzlabošanu, palielinot redzamības zonu, un jūsu kravas, kas dažreiz ir vērtīgāka par pašu automobili, vēl lielāku nodrošināšanu, tagad izvēloties ar paneļiem pilnībā noslēgtu kravas telpu, nevis ar logiem, kā iepriekš.

i

TELPISKĀ ATPAKAĻSKATA REDZAMĪBA

i

TELPISKĀ ATPAKAĻSKATA REDZAMĪBA

PĀRSLODZES INDIKATORS

NEPĀRSNIEDZIET IEROBEŽOJUMUS

/image/60/8/peugeot-par-2018-015-fr.472608.jpg

Jaunais PEUGEOT Partner var būt aprīkots ar pārslodzes indikatoru, kas ir jaunums kravas automobiļu segmentā. 
Inovatīvā iebūvētā funkcija informē vadītājus, kad viņi pārsniedz maksimālo atļauto svaru; neatkarīgi no tā, vai tas ir tehniski pieļaujamais maksimālais kravas svars vai pieļaujamais svars uz katras ass (priekšējās un aizmugurējās).

i

Tai ir divi mērķi:

  • novērst pārslodzes izraisītus riskus (uzvedības uz ceļa pasliktināšanās, bremzēšanas jaudas pasliktināšanās, riepu bojājuma risks, priekšlaicīga automobiļa nolietošanās utt.);
  • atbilst jūsu tiesiskajai paļāvībai attiecībā uz klienta drošību, īpaši, attiecībā uz Veselības, drošības un darba noteikumu komitejas noteikumiem (Health, Safety and Working Conditions Committee, CHSCT) lielajiem autoparkiem.

JŪSU IKDIENAS SABIEDROTIE

Tehnoloģiskā aprīkojuma saraksts ir iespaidīgs un nekad vēl nav redzēts šajā sektorā ar turpmāk minēto atkarībā no versijas. 

  • Elektriskā stāvbremze. To ir gan viegli izmantot ikdienā, gan arī stāvbremzes sviras vietā ir pieejams liels glabāšanas nodalījums vai lielāka zona 3 sēdvietu versijā.
  • Adaptīvā kruīza kontrole saglabā ieprogrammēto ātrumu un pielāgo atstatumu līdz priekšā braucošajam transportlīdzeklim. Ir iespējama pilnīga apstāšanās ar 8 pakāpju automātisko transmisiju.
  • Ceļa zīmju atpazīšanas sistēma, kas parāda atpazīto ceļa zīmi, un tiek konstatēts maksimālais ātrums, lai pielāgotu kruīza kontroli.
  • Aktīvā brīdinājuma sistēma par līnijas šķērsošanu koriģē kustību joslā, ja vadītājs tam nepievērš uzmanību.
  • Brīdinājuma sistēma par vadītāja uzmanību, izmantojot kameras vadītāja uzvedības uzraudzībai un kustību analīzei pie stūres. Kad tiek konstatēta pazemināta uzmanības pakāpe, tiek aktivizēts skaņas un vizuālais brīdinājums.
  • Aktīvā bremzēšanas sistēma „Active Safety Brake“, ja tiek konstatēts sadursmes risks.
  • Piekabes stabilitātes kontroles sistēma stabilizē piekabi, lai novērstu svārstīšanos vai, ja nepieciešams, samazinātu automobiļa ātrumu.
  • Automātiskā priekšējo lukturu kontroles sistēma tālo un tuvo gaismu priekšējiem lukturiem.
  • Aklās zonas uzraudzības sistēma ar brīdinājumu ārējos spārnu atpakaļskata spoguļos.
  • Brīvroku atvēršanas un dzinēja iedarbināšanas sistēma.

 

i

Piekabes stabilitātes kontroles sistēma 
stabilizē piekabi, lai novērstu svārstīšanos vai, ja nepieciešams, samazinātu automobiļa ātrumu.

IEKĀPIET AUTOMOBILĪ SAVIENOTĀ REŽĪMĀ!

/image/61/0/peugeot-par-2018-039-fr.472610.jpg

Savienojamību nodrošina liels 8” krāsu skārienekrāns. Tas ir novietots vadītājam pretī un aizsniedzamā attālumā un ietver divus USB savienojumus, Jack ligzdu, Bluetooth savienojumu, kā arī bezvadu viedtālruņa uzlādes sistēmu. Sistēmu papildina Mirror Screen, kas ir saderīgs ar Mirror Link®, Apple Carplay™ un Android Auto™.

Savienotā 3D navigācija ir saistīta ar balss vadību un ļauj vienkārši un intuitīvi atrast interešu punktus. Tā ņem vērā reāllaika satiksmi (TomTom Traffic). Tā var parādīt stāvvietas, degvielas uzpildes stacijas un vietējos laikapstākļus.

SPĒKS JAU TĀ GĒNOS

JAUNA PLATFORMA PEUGEOT PARTNER MODELIM

/image/60/9/peugeot-par-2018-045-fr-wip.472609.jpg

Jaunais PEUGEOT Partner, kas jau vairāk nekā 20 gadus ir pakļauts profesionāļu testēšanai, ar tādu kvalitātes līmeni, kas nosaka tirgus standartus, ir ieguvis jaunu platformu, kas jums ļauj gūt spēcīgu autovadīšanas prieku ar augsta līmeņa manevrētspēju un dinamisku uzvedību.
Jaunajam PEUGEOT Partner ir garā LONG versija ar labi sabalansētu un pārliecinošu formu, kuras riteņbāze un aizmugurējā pārkare ir pagarināta lielākam iekraušanas tilpumam, vienlaikus saglabājot manevrētspēju un veiklību.

Iegūstiet labāko no abām pasaulēm.

  • Jaunais PEUGEOT Partner ar EMP2 platformas priekšējās daļas kvalitāti (kas ir kopīga zīmola jaunākajiem krosoveriem un pašreizējiem sedaniem) bauda dinamisku komfortu, noturību uz ceļa, uzlabotu pagrieziena diametru un braukšanas palīgsistēmas, kuras līdz šim bija paredzētas tikai pasažieru automobiļiem.
  • Aizmugurējā daļā jaunais PEUGEOT Partner bauda optimizētu iepriekšējās paaudzes platformu, kas nodrošina lielāku lietderīgo kravnesību līdz 1000 kg, lielāks bīdāmo sānu durvju platums, lai būtu vieglāka piekļuve iekraušanas zonai, vienlaikus saglabājot aizmugurējās paneļu durvis un to slēptās eņģes, tādējādi nodrošinot optimālu pārskatu attiecībā uz drošību un drošumu.