SITUĀCIJAS STĀVOKLIS (COVID-19) LASĪT VAIRĀK

210 GADI

210 gadi
210 gadi

Mūsu 210 GADI

Aicinām mūsu 210.gadu jubilejā atklāt paveikto un uzzināt vairāk par 12 pagrieziena punktiem PEUGEOT vēsturē, noklikšķinot uz attiecīgajām ikonām.

210 gadu vēsture, 210 gadu īpaši mirkļi

Izvēlēties divpadsmit mirkļus, ko izcelt citu vidū, bija nopietns izaicinājums.
Uzziniet vairāk par 12 izvēlētajiem zīmola notikumiem Peugeot veiksmes stāstā no videoklipiem.

i

 

Armand PEUGEOT

"Nebaidieties ne no kā, vienmēr ticiet.”
Atgriezīsimies 1882. gadā. Tas sākas ar cilvēka redzējumu, kurš vēlas revolucionizēt automašīnu. Armands aizrāvās ar visu, kas bija uz riteņiem, un zinātkāre rīkoties citādi ir bijusi PEUGEOT virzītājspēks visos laikmetos.

 

i

 

PEUGEOT rallijā

Smiltis, dubļi un putekļi: atklājiet valstību, kurā PEUGEOT ir valdījis gadu desmitiem.
Pēc uzvaras Safari rallijā 1978. gadā, pēc tam Konstruktoru čempionātā jau pašā pirmajā piedalīšanās reizē PEUGEOT iekaroja ralliju pasauli. Tas bija tikai garas uzvaru sērijas sākums, kas padarīja PEUGEOT par šo braucamo virsmu čempionu.

 

i

 

Le Mans 1993

Kas var būt labāks par pirmo vietu uz goda pjedestāla? Iegūt visas vietas uz goda pjedestāla!
1993. gadā trīs PEUGEOT 905 piedalījās leģendārajās Lemānas 24 stundu sacīkstēs. Peugeot vēlējās piedalīties sacīkstēs, kas paliks atmiņā, un tieši to viņi arī izdarīja. Pēc sīvas cīņas sacīkstēs PEUGEOT izcīnīja pirmo, otro un trešo vietu:          Lemānas leģenda bija dzimusi.

i

 

6 reizes tituls “Gada auto”

Neiespējamais neattiecas uz PEUGEOT.
Kas kopīgs ir 1969., 1988., 2002., 2014., 2017. un 2020. gadam? Katrs ir zelta gads, kurā PEUGEOT ir ieguvis prestižākās balvas automobiļu būvniecības jomā:        "Gada automašīna". Tas uzvarēja sešas reizes, kas ir automobiļu ražotāja rekordliels skaits.

i

 

Pikes Peak

Vienas no visgrūtākajām un episkākajām kalnu sacīkstēm pasaulē.
1998. un 1999. gadā PEUGEOT 406 T16 divas reizes pēc kārtas uzvarēja starptautiskajās sacīkstēs. 25 gadus vēlāk PEUGEOT lauva atkal rēc - šoreiz kopā ar  Sebastjanu LĒBU (Sébastien LOEB). Viņš ne tikai uzvarēja ... Viņš pārspēja rekordu un uzstādīja jaunus standartus šajās episkajās sacīkstēs līdz mākoņiem.

i

 

Type 1, 2, 3

Atklājiet automašīnas priekšgājējus.
1889. gadā Vispārējā izstādē Parīzē Armands Pežo (Armand PEUGEOT) nolēma izstādīt savu pirmo 1. tipa automašīnu, kas darbināma ar tvaiku. Pēc tam tika ieviesti iekšdedzes dzinēji, un pēc tam sekoja 2. un 3. tips. Bija dzimis Peugeot mantojums.

i

 

e-LEGEND

Kad pagātne satiekas ar nākotni vai kā dzimst leģendas.
Parīzes 2018. gada automobiļu izstādē prezentētais konceptauto pulcēja pūļus, lai atklātu tā elektromotoru un futuristisko retro izskatu. Bet tas vēl nav viss ... Tūkstošiem skatītāju tiešsaistē bija lūguši izgatavot šo ievērojamo prototipu; un e-leģenda drīz kļuva par realitāti.

 

i

 

PEUGEOT 205

Iepazīstieties ar automašīnu, kurā jūs varētu tikai iemīlēties.
Vairāk nekā tikai praktisks sedans vai neaizmirstama pirmā automašīna. 205 ir franču leģenda un stila ikona. No Rolanda Garosa (Roland Garros) līdz atpūtas laukumiem, tas ir uzvarējis rallija čempionātos un iekarojis sabiedrības sirdis kopš 1885. gada, un 15 gadu laikā pārdevis vairāk nekā 5 miljoni vienību.

i

 

PEUGEOT 404

Numurs. Automašīna. Ikona.
Elegantais, modernais PEUGEOT 404 ar vairāk nekā stilīgu privātu salonu, tika izstrādāts pirms 60 gadiem, iedvesmojoties no Pininfarina avangarda dizaina. Kopš tā laika tas ir pārveidots dažādās versijās, ieskaitot super luxe, kabrioletu un universāli.

i

 

Indy 500

Kā 3 jaunieši nopelnīja šo segvārdu ... ko drīz vien noliedza.
Trīs PEUGEOT jauni darbinieki Žoržs Bojē (Georges Boillet), Žils Gū (Jules Goux) un Palo Zukarellī (Paolo Zuccarelli), kuri par motoriem domāja citādāk, nolēma radīt paši savu sacīkšu automašīnu. Viņi radīja revolucionāru sacīkšu automašīnu PEUGEOT L76 ar vieglāku un ekonomiskāku motoru. 1913. gadā viņi bija pirmie eiropieši, kas uzvarēja Indy 500.

i

 

Darbinieki

Tas ir vienkārši, viņi ir tie, kas izgatavoja PEUGEOT.
Tie ir cilvēki, kas izgatavo PEUGEOT. Viņu talants un radošums ir saglabājis Armanda PEŽO sākotnējo redzējumu par automobiļu modernizāciju, 160 valstu iekarošanu un tehnoloģiju un pakalpojumu nodrošināšanu, kas virzīs PEUGEOT nākotnē.

i

 

401 Éclipse

Izgudrojums, kas satricināja automobiļu pasauli.
1932. gadā Džordžs POLĒNS (George PAULIN) sapņoja par braukšanu bez jumta radītām neērtībām. Viņa ideja bija izgatavot ievelkamu cieto jumtu. Iemīlējies šajā idejā, PEUGEOT vairāk nekā 60 gadus ir izmantojis PAULIN ievelkamo jumtu savām kabrioleta automašīnām.