SITUĀCIJAS STĀVOKLIS (COVID-19) LASĪT VAIRĀK

INSTINKTĪVS BRAUKŠANAS STILS

/image/90/1/308_r_hybrid.16901.16901.jpg
/image/90/1/308_r_hybrid.16901.16901.jpg

INSTINKTĪVS BRAUKŠANAS STILS

/image/92/2/308rhybrid_hotlap1.16922.16922.jpg

SACĪKŠU APĻA REŽĪMS

Režīms “Hot Lap” ir jaudīgākais no visiem trim jaudas avotiem, kas izmanto to pilnu potenciālu, lai sasniegtu kopā 500 zs un maksimālo griezes momentu 730 Nm.

/image/92/3/308rhybrid_sport2.16923.16923.jpg

SPORT REŽĪMS

Sporta režīms nodrošina 400 zs un 530 NM, galvenokārt no benzīna dzinēja un aizmugures elektromotora. Priekšējais elektromotors darbojas kā papildu pastiprinātājs, veicot akcelerāciju.

/image/92/4/308rhybrid_road1.16924.16924.jpg

CEĻA REŽĪMS

Ceļa režīms ir īpaši izstrādāts lietošanai uz ceļa ar 300 zs jaudu un 400 Nm griezes momentu. Benzīna dzinējs nodrošina pilnu potenciālu, bet aizmugures elektromotors palīdz akcelerācijas laikā. Priekšējais elektromotors šajā režīmā netiek izmantots.

/image/92/5/308rhybrid_zev1.16925.16925.jpg

ZEV REŽĪMS

Lai piedzītu PEUGEOT 308 R Hybrid modeli, ZEV prioritāri izmanto aizmugures elektromotoru. Priekšējais elektromotors pieslēdzas atkarībā no vadītāja pieliktā spiediena uz akseleratora pedāli.