SITUĀCIJAS STĀVOKLIS (COVID-19) LASĪT VAIRĀK

JŪSU ELEKTRIFICĒTĀ TRANSPORTLĪDZEKĻA AUTONOMIJA

/image/03/4/e208auto2.673034.jpg

Autonomija var kavēt elektrificēta transportlīdzekļa iegādi. Lietotāji vēlas, lai ražotāju paziņotās autonomijas vērtības būtu pēc iespējas reprezentatīvākas attiecībā uz to faktisko izmantošanu. Par faktoriem, kas ietekmē autonomiju, uzlādi, padomus par braukšanu, mēs sniedzam visu nepieciešamo informāciju, kas jums garantē rāmu un patīkamu pieredzi ar jūsu elektrificēto Peugeot automašīnu.

ELEKTRIFICĒTA TRANSPORTLĪDZEKĻA DARBĪBA

/image/02/6/peugeot-elect-2019-006-fr.673026.jpg

Termins “elektrificēts transportlīdzeklis” apzīmē dažādus transportlīdzekļu diapazonus (uzlādējami hibrīdautomobiļi, automašīnas ar autonomijas pagarināšanu, 100% elektromobīļi), kuru kopējā iezīme ir iespēja izmantot visu elektromotora piedziņu vai daļu no tā. Šīs transportlīdzekļu kategorijas būtībā ir diferencētas pēc to autonomijas un CO2 izmešu līmeņa.

Pastāv sertifikācijas standarti šo vērtību ilustrēšanai (vidējais patēriņš, CO2 izmeši, autonomija). WLTP (Worldwide Harmonized Vehicle Test Procedure jeb “Vispasaules harmonizētās transportlīdzekļu pārbaudes procedūra”) protokols reālāk atspoguļo elektromobiļa patēriņu un tā autonomiju.

Šis protokols aizstāj iepriekšējo NEDC (New European Driving Cycle jeb “Jauno Eiropas braukšanas cikls”) apstiprināšanas procedūru. Izrādījās, ka NEDC aprēķinātie patēriņa dati bija ļoti tālu no realitātes.

FAKTORI, KAS IETEKMĒ JŪSU AUTOMAŠĪNAS AUTONOMIJU

Papildus akumulatora uzlādes līmenim ir arī dažādi faktori, kas ietekmē jūsu elektrificētā transportlīdzekļa diapazonu.

/image/03/2/peugeot-208-2019-386-fr.583830.17.673032.jpg

Ātrums

Ar ātrumu 130 km/h 100% elektriskā transportlīdzekļa autonomija samazinās uz pusi salīdzinājumā ar WLTP apstiprināto autonomiju.

/image/03/3/chauffage208.673033.jpg

Apsilde

Motora izdalīto siltumu atkārtoti izmanto, lai sildītu transportlīdzekļa pasažieru nodalījumu. Elektromotors nesilda daudz un ar to nepietiek, lai sildītu transportlīdzekļa pasažieru nodalījumu. Tāpēc akumulatoram jāapgādā specifisks elektriskais sildītājs.

/image/02/7/autonomieclimat.673027.png

Laika apstākļi

Ārējās gaisa temperatūras neatkarīgi no tā, vai tiek izmantota apsilde vai gaisa kondicionēšana, tieši ietekmē jūsu transportlīdzekļa autonomiju. Pie 0° grādiem tā samazinās par 10%.

/image/02/8/autonomieparcours.673028.png

Topogrāfija

Braucot augšup, patēriņš palielinās un ietekmē jūsu autonomiju. Bet braucot lejup, pateicoties reģeneratīvajai bremzēšanai, jūs atgūstat enerģiju.

Ātrums
Apsilde
Laika apstākļi
Topogrāfija

Citi faktori, kas var ietekmēt autonomiju

/image/03/7/picto-essai-dark.642625.673037.png
Braukšanas stils

Elastīga un ekoloģiski atbildīga braukšana ļaus jums optimizēt savu autonomiju.

/image/03/5/picto-pneumatiques.420714.673035.png
Spiediens riepās

Ir svarīgi vismaz reizi mēnesī pārbaudīt spiedienu riepās. Pārbaudiet maksimālo pieļaujamo spiedienu uz riepas sānu malas, jo, ja jūsu riepas ir nepietiekami piepūstas, būs lielāka rites pretestība, kā rezultātā palielināsies enerģijas patēriņš.

/image/03/8/picto-time-dark.642624.673038.png
Palīgpatērētāju izmantošana

Apsilde un gaisa kondicionēšana var izmantot 10 līdz 30% no jūsu akumulatora patēriņa. Tomēr pārējiem komforta elementiem (radio, gaismām, stikla tīrītājiem utt.) ir ļoti maza ietekme.

/image/03/6/picto-vehicules-berline-dark.420336.673036.png
Pārvadājamā krava

Braucot ar kravu uz jumta vai ar vienu atvērtu logu, palielinās vēja pretestība un līdz ar to arī patēriņš. Ievērojams kravas svars ietekmēs arī akumulatora darbības laiku.

/image/03/7/picto-essai-dark.642625.673037.png
Braukšanas stils

Elastīga un ekoloģiski atbildīga braukšana ļaus jums optimizēt savu autonomiju.

/image/03/5/picto-pneumatiques.420714.673035.png
Spiediens riepās

Ir svarīgi vismaz reizi mēnesī pārbaudīt spiedienu riepās. Pārbaudiet maksimālo pieļaujamo spiedienu uz riepas sānu malas, jo, ja jūsu riepas ir nepietiekami piepūstas, būs lielāka rites pretestība, kā rezultātā palielināsies enerģijas patēriņš.

/image/03/8/picto-time-dark.642624.673038.png
Palīgpatērētāju izmantošana

Apsilde un gaisa kondicionēšana var izmantot 10 līdz 30% no jūsu akumulatora patēriņa. Tomēr pārējiem komforta elementiem (radio, gaismām, stikla tīrītājiem utt.) ir ļoti maza ietekme.

/image/03/6/picto-vehicules-berline-dark.420336.673036.png
Pārvadājamā krava

Braucot ar kravu uz jumta vai ar vienu atvērtu logu, palielinās vēja pretestība un līdz ar to arī patēriņš. Ievērojams kravas svars ietekmēs arī akumulatora darbības laiku.

IETEIKUMI AUTONOMIJAS OPTIMIZĀCIJAI

Jaudas indikators

/image/02/9/peugeot-208-3d.673029.jpg

Jūsu enerģijas patēriņš informācijas panelī tiek parādīts reāllaikā, lai labāk pārvaldītu sava transportlīdzekļa autonomiju.

Eco-drive režīms

/image/03/0/modeecodrive.673030.jpg

Eko braukšanas režīms ļauj jums maksimāli optimizēt automašīnas autonomiju. Ietaupiet enerģiju, samazinot motora jaudu un siltuma komfortu.





Reģeneratīvā bremzēšana

/image/02/5/peugeot-208-2019-193-fr.673025.jpg

Tiklīdz jūs atlaižat gāzes pedāli braukšanas laikā, elektromotors darbojas kā ģenerators, palēnina transportlīdzekļa ātrumu un atgūst enerģiju, lai to pārsūtītu uz akumulatoru. Brake režīms aktivizējas, pārslēdzot pārnesumkārbas slēdzi atpakaļ.

Attālinātas e-komandas

/image/02/4/image1.673024.jpg

Tiklīdz jūs atlaižat gāzes pedāli braukšanas laikā, elektromotors darbojas kā ģenerators, palēnina transportlīdzekļa ātrumu un atgūst enerģiju, lai to pārsūtītu uz akumulatoru. Brake režīms aktivizējas, pārslēdzot pārnesumkārbas slēdzi atpakaļ.

UZLĀDE

/image/03/1/ap-2008-2020-acc-majeur-electrique-2.673031.jpg

Pilnībā izmantojiet sava elektrificētā transportlīdzekļa autonomijas priekšrocības (340 km WLTP jaunajam Peugeot e-208 un līdz 59 km WLTP SUV 3008 Hybrid 4 100% elektriskā braukšanas režīmā), pateicoties daudzajām pieejamajām un jums piedāvātajām uzlādes iespējām.