UZLABOTA AUTOVADĪŠANA UN JAUNAS SAJŪTAS

/image/55/7/peugeot-508phev-1809pb-305.464557.jpg
/image/55/7/peugeot-508phev-1809pb-305.464557.jpg

Pateicoties savam tehnoloģiskajam mantojumam, PEUGEOT piedāvā saviem klientiem vienlīdz intensīvu un instinktīvu braukšanas pieredzi neatkarīgi no dzinēja.

Jaunie PEUGEOT „PLUG-IN” TEHNOLOĢIJAS HIBRĪDA dzinēji nodrošina jaunu braukšanas pieredzi. Pieredze, kas sniedz virkni jaunu, nepārspēti spilgtu sajūtu, īpaši ar jaunajiem braukšanas režīmiem.

Katrs braukšanas režīms ir unikāls un paver dažādu pieredzi:

  • ZERO EMISSION 100 % elektrorežīma klusums!
  • aizraujošais SPORT režīma sniegums, kas mobilizē visas enerģijas;
  • HYBRID režīma daudzpusība;
  • uzlabota 4WD režīma motorika (PEUGEOT 3008 HYBRID4);
  • CONFORT režīms, kas savieno HYBRID režīmu un kontrolētas piekares komfortu (jaunais PEUGEOT 508 HYBRID).

Visi šie braukšanas režīmi nodrošina 100 % elektrorežīmu atkarībā no akumulatora uzlādes stāvokļa.

Ja HYBRID un HYBRID4 dzinēju tehnoloģiju saturs ir blīvs, ar braukšanas pieredzi saistītais apsolījums ir skaidrs. Ergonomika un autovadīšana ir viegla un intuitīva.

ELEKTRIZĒJOŠA AUTOVADĪŠANA AR PEUGEOT i-COCKPIT®

/image/55/8/peugeot-508phev-1809pb-003.464558.jpg

Kā galvenais Lauvas ražojumu marķieris PEUGEOT i-Cockpit® sniedz uzmundrinošu un intuitīvu autovadīšanas pieredzi ikdienā. Lai papildinātu PEUGEOT „PLUG-IN” TEHNOLOĢIJAS HIBRĪDA dzinēju autovadīšanas pieredzi, gan skārienekrāns, gan digitālais mēraparātu panelis ir pielāgoti.

Digitālais mēraparātu panelis

Hibrīda versijām specifiskais PEUGEOT i-Cockpit® ietver braukšanas informāciju, kas pieejama vadītāja redzeslaukā (braukšanas režīms, elektriskā mērītāja līmenis un elektrorežīmā pieejamais attālums utt.). Tas ir pilnībā iestatāms un individuāli pielāgojams.

Jaudas mērītājs, kas atrodas digitālā mēraparātu paneļa labajā pusē, aizstāj tahometru. To veido 3 viegli atpazīstamas zonas:

  • ECO zona atbilst braukšanai ar optimālu enerģijas patēriņu;
  • POWER zona atbilst dinamiskākai braukšanai, kas piedāvā dinamiskāku veiktspēju;
  • CHARGE zona parāda vadītājam enerģijas uzkrāšanas fāzes, kas ļauj uzlādēt akumulatora bateriju, galvenokārt, noņemot kāju no akseleratora pedāļa.

Mēraparātu paneļa abās pusēs izvietoti divi mērītāji: viens paredzēts degvielai, otrs – elektroenerģijai. Pieejamā autonomija, kas izteikta km, arī ir parādīta katra mērītāja apakšā.

Mēraparātu paneļa apakšējā daļā pastāvīgi tiek rādīts aktīvais braukšanas režīms, lai, ja nepieciešams, varētu to pielāgot ātri un bez vilcināšanās.

Uzlādes laikā mēraparātu panelis ļauj uzzināt uzkrātās elektroenerģijas autonomiju (kilometros), uzkrāto akumulatora baterijas uzlādes līmeni (procentos), akumulatora baterijas uzlādes ātrumu (elektriskajos kilometros), kā arī atlikušo uzlādes laiku, lai sagaidītu pilnu uzlādi (stundās un/vai minūtēs).

i

Skārienekrānā ietverta arī speciāla hibrīda izvēlne. Klavieru tipa „toggle switches“ taustiņu malās ir pievienota tiešās piekļuves poga. Tā sniedz piekļuvi jaunai informācijai:

  • enerģijas plūsmas lapa, kas attēlo hibrīda sistēmas darbības stāvokli;
  • patēriņa statistika, kas diferencē elektroenerģijas patēriņu no degvielas patēriņa;
  • navigācijas lapa, kas ir papildināta ar specifisku informāciju:
  • uzlādes stacijas papildus degvielas stacijām interešu punktos (POI);
  • pilnīga elektrorežīma darbības rādiuss;
  • elektrorežīma + iekšdedzes dzinēja režīma kopējais darbības rādiuss.

Visbeidzot gaisa kondicionētāja lapā iekļauta salona elektriskā iepriekšējā apsilde un ventilācija, kas ļauj atdzesēt vai uzsildīt salonu atkarībā no ārējās temperatūras.

My Peugeot savienojamība

 Maksimālai manevrētspējai ir papildināts mobilās lietojumprogrammas MyPeugeot saturs. Tagad tā ļauj aktivizēt uzlādi attālināti, uzzināt automobiļa uzlādes progresu un stāvokli, ieplānot iepriekšējo apsildi vai arī jebkurā brīdī novērtēt degvielas vai elektroenerģijas patēriņa datus.