„PLUG-IN” TEHNOLOĢIJAS HIBRĪDA DZINĒJU KLĀSTS

/image/56/2/peugeot-gamme-phev-1809pb-001.464562.jpg

HYBRID un HYBRID4 dzinēji ar jaunajiem PEUGEOT 508 un 508 SW modeļiem un PEUGEOT 3008 modeli būs pieejami 2019. gada rudenī.

PEUGEOT 3008 GT HYBRID4

Visur, visu laiku

/image/56/5/peugeot-3008phev-hy4-1809pb-001.464565.jpg

Ar jaudu, kas vēl nekad nav sasniegta ar PEUGEOT standartaprīkojumā, PEUGEOT 3008 krosovera raksturs ieņem jaunu dimensiju ar jaudīgo HYBRID4 versiju. Šis augstākās klases piedāvājums ietver 4 riteņu piedziņu un attīsta 300 zs/220 kW jaudu.

/image/56/4/peugeot-3008phev-hy4-1809tech-318.464564.jpg

Tas ir PureTech dzinēja, kas sasniedz 200 zs/147 kW jaudu, un divu elektromotoru (viens priekšējā daļā un otrs – aizmugurējā daļā), kuri katrs sasniedz 110 zs/80 kW jaudu, apvienojuma rezultāts.

Ieskrējiens no 0 līdz 100 km/h tiek nodrošināts 6,5 sekundēs*. Akumulatora jauda ir 13,2 kWh 100 % elektroenerģijas autonomijai 50 kilometriem pēc WLTP(2)(60 kilometri pēc NEDC(1)).

/image/56/3/peugeot-3008phev-hy4-1809tech-317.464563.jpg

4WD režīms nodrošina uzlabotu vilci uz ceļa vai grūti izbraucama reljefa. Tā nodrošina pilnīgu saķeri: gan uz slapja, gan dubļaina, sniegota vai līkumaina ceļa jauda tiek sadalīta vienmērīgi uz visiem 4 automobiļa riteņiem.

PEUGEOT 3008 HYBRID4 piedāvā arī jaudu un četru riteņu piedziņu ar CO2 izmešu daudzumu, kas atbilst labākajam līmenim tirgū: mazāk par 49 g CO2 uz vienu kilometru atbilstoši WLTP(2).

Ieviešot daudzsviru aizmugurējo tiltu, tiek nodrošināts augstākā līmeņa komforts 2. rindas pasažieriem. Tā ieviešana nekādā veidā nav ietekmējusi ietilpību un bagāžas nodalījuma paklāju, kas tagad ir augšējā pozīcijā.

HYBRID4 dzinējs ir pieejams tikai GT versijai ar ekskluzīvu pelēku „Alcantara® Gris Gréval“ apdari kopā ar dekoratīviem elementiem no īsta novecojuša ozolkoka „Grey Oak“. No jaunā PEUGEOT 508 pārņemtās jaunās ADAS arī parādās: adaptīvā kruīza kontrole ar „Stop & Go“ funkciju un palīgsistēma automašīnas saglabāšanai satiksmes joslā.

Dažus mēnešus pēc klajā laišanas HYBRId4 versija tiks pievienota klāstam ar 225 zs (165 kW) HYBRID versiju, kas apvienos 180 zs/132 kW PureTech dzinēju ar 110 zs/80 kW elektromotoru, kas nodrošina vilci.

PEUGEOT 508 un 508 SW HYBRID

Radikāli efektīvi

Jaunais PEUGEOT 508 HYBRID un 508 SW HYBRID, kas apvieno 180 zs/132 kW PureTech dzinēju ar 110 zs/80 kW elektromotoru kombinētai maksimālai 225 zs/165 kW jaudai vilces nodrošināšanai.

/image/56/9/peugeot-508phev-1809tech-316.464569.jpg

Jaunajiem PEUGEOT 508 un 508 SW modeļiem uzstādītais HYBRID dzinējs ir izstrādāts, lai piedāvātu vēl vairāk sajūtu. Tas optimizē TCO ar savu labākā līmeņa efektivitāti ar CO2 izmešu daudzumu, kas ir mazāks par 49 g CO2 uz kilometru atbilstoši WLTP(2).

11,8 kWh akumulatora baterijas jauda nodrošina 100 % elektroenerģijas autonomiju 40 kilometriem pēc WLTP(2)(50 kilometri pēc NEDC(1)).

Piedziņas bloka ieviešana veikta bez kompromisiem. Ietilpība ir saglabāta un bagāžas nodalījuma tilpumi ir tādi paši kā iekšdedzes dzinēja versijām (487 l PEUGEOT 508 modelim un 530 l PEUGEOT 508 SW modelim).

Šis piedāvājums plaši pieejams ar 3 apdarēm:

  • Allure (un Allure Business): piedāvā ultra aprīkotu galveno klāsta aprīkojumu,
  • GT Line dinamiskam veidam,
  • GT, klāsta augstākā līmeņa ekskluzīvs pārstāvis, kas standartaprīkojumā saņem unikālo pelēko apdari „Alcantara® Gris Gréval“.

PEUGEOT 3008 HYBRID4:

  • Vidējā autonomija(1):                  50 km WLTP / 60 km NEDC (2)
  • CO2  izmeši jauktajā režīmā(1):      49 g/km WLTP / 49 g/km NEDC (2)
  • Patēriņš jauktajā režīmā(1):           2,2 l/100 km WLTP / 2,2 l/100 km NEDC (2)

PEUGEOT 508 un 508 SW HYBRID:

  • Vidējā autonomija(1):                  40 km WLTP / 50 km NEDC (2)
  • CO2  izmeši jauktajā režīmā(1):      49 g/km WLTP / 49 g/km NEDC (2)
  • Patēriņš jauktajā režīmā(1):           2,2 l/100 km WLTP / 2,2 l/100 km NEDC (2)

 (1) Aprēķinātie dati, kas sniegti indikatīvos nolūkos un ar nosacījumu, ka tiek apstiprināti

(2) Norādītās vērtības atbilst WLTP procedūrai. No 2018. gada 1. septembra jaunie automobiļi tiek saņemti, pamatojoties uz globāli saskaņoto vieglo transportlīdzekļu testa procedūru (WLTP), kas ir jaunā testa procedūra ar reālākiem rādītājiem, lai izmērītu degvielas patēriņu, CO2 izmešu daudzumu un uzlādējamo hibrīda transportlīdzekļu autonomiju. Šī WLTP procedūra, kas veikta reālākos testa apstākļos, pilnībā aizstāj Eiropas jauno braukšanas ciklu (NEDC), kas ir iepriekš izmantotā testa procedūra. Izmērītā uzlādējamo hibrīda transportlīdzekļu autonomija saskaņā ar WLTP procedūru daudzos gadījumos ir mazāka nekā tā, kas izmērīta saskaņā ar NEDC procedūru. Norādītās autonomijas vērtības atbilst transportlīdzekļu klāsta vidējām vērtībām. Visas norādītās vērtības var atšķirties atkarībā no īpašā aprīkojuma, izvēles iespējām un riepu veida. Lai uzzinātu vairāk, lūdzu, vērsieties savā pārdošanas pārstāvniecībā.