„PLUG-IN” HIBRĪDA TEHNOLOĢIJA

/image/54/5/peugeot-gamme-phev-1809pb-001.464545.jpg
/image/54/5/peugeot-gamme-phev-1809pb-001.464545.jpg

Kā pirmo konkrēto pierādījumu mūsu klientiem par mierīgu un arvien patīkamāku nākotni PEUGEOT prezentē savu „PLUG-IN” HIBRĪDA TEHNOLOĢIJAS modeļu klāstu.

„PLUG-IN” HIBRĪDA TEHNOLOĢIJA

Uzlādējams HYBRID un HYBRID4 piedāvājums, kas pieejams ar benzīna dzinēju. Tiek izmantots moderno tehnoloģiju kopums. Tās ir viegli un lietotājam pilnīgi pārskatāmā veidā apvienotas.

/image/55/0/peugeot-hybrid-1809tech-314.464550.jpg

Benzīna iekšdedzes dzinējs


1,6 l PureTech dzinējs ir pielāgots, pievienojot maiņstrāvas ģeneratoru vai pat īpašu dzesēšanas fasādi. HYBRID dzinējs sasniedz 180 zs un HYBRID4 dzinējs sasniedz 225 zs.


Jauna elektrificēta automātiskā pārnesumkārba
PureTech dzinējs ir savienots ar jauno 8 pakāpju automātisko pārnesumkārbu e-EAT8 (Electric Efficient Automatic Transmission – 8 speeds), kas ir speciāli paredzēta PEUGEOT „PLUG-IN” TEHNOLOĢIJAS HIBRĪDA dzinējiem.

Kopā ar pārnesumkārbu elektromotors sasniedz 110 zs/80 kW uz priekšējā tilta.


Optimālai un nemanāmai pārejai no elektromotora uz iekšdedzes dzinēju, iekšdedzes versiju griezes momenta pārveidotājs savu vietu ir atdevis daudzdisku slapjajam sajūgam. Visi pārveidojumi piedāvā par 60 Nm lielāku griezes momentu izteiktākai reaģētspējai.

Elektrificēts aizmugurējais tilts

HYBRID4 versijām daudzsviru aizmugurējais tilts ir aprīkots ar invertoru, 110 zs/80 kW elektromotoru un reduktoru, lai nodrošinātu 4 riteņu piedziņu. Tie uzstādīti, neietekmējot ietilpību.

Litija jonu akumulators

Augstsprieguma akumulators ir litija jonu tipa (300 V) un atrodas zem 2. sēdekļu rindas gan HYBRID, gan HYBRID4 versijām.

Akumulatora jauda ir no 11,8 KWh (HYBRID) līdz 13,2 KWh (HYBRID4), kas ir labākais līmenis tirgū. Šī jauda nodrošina braukšanu 100 % elektrorežīmā līdz 50 kilometriemWLTP(2) (60 kilometru NEDC(1)).

Lai maksimāli izmantotu kluso darbības režīmu, pēc noklusējuma būs ieslēgts Zéro Emission (nulles izmešu) režīms, kad vien akumulatora uzlādes līmenis to pieļauj. Braucot elektrorežīmā var sasniegt 135 km/h, pirms iekšdedzes dzinējs pārņem releju.

/image/54/6/peugeot-3008phev-hy4-1809tech-317.464546.jpg

EFEKTĪVAS FUNKCIJAS ATJAUNOTAM AUTOVADĪŠANAS PRIEKAM

/image/54/7/peugeot-508phev-1809pb-306.464547.jpg

Jaunā BRAKE funkcija

Vadītājs var izvēlēties aktivizēt unikālo Brake funkciju, kas ļauj samazināt automobiļa ātrumu, nenospiežot bremžu pedāli. Darbojoties kā motora bremze, tā ļauj papildus uzlādēt arī akumulatoru, piemēram, braucot lejup. Brake režīmu var ieslēgt Drive režīmā ar impulsu uz automātiskās „Shift and Park by wire“ pārnesumkārbas vadības sviras uz aizmuguri. Ar otro impulsu tā tiek dezaktivēta.

Jauna vadīta bremzēšana

Lai palielinātu 100 % elektrorežīma braukšanas autonomiju, augstas efektivitātes bremzēšanas sistēma i-Booster atgūst enerģiju bremzēšanas vai palēninājuma laikā ar noņemtu kāju no akseleratora pedāļa (enerģija, kas iekšdedzes versijām parasti ir izkliedēta). i-Booster sistēma ietver elektrosūkni vakuumsūkņa vietā, kas uzstādīts iekšdedzes dzinēja versijām.

Jaunā e-SAVE funkcija

Kad izvēle veikta par labu braukšanai elektrorežīmā, tas ir iespējams ar funkciju e-SAVE. e-SAVE ļauj vadītājam paredzēt savu pārvietošanos, rezervējot elektrorežīma autonomiju (10 km, 20 km vai pilna akumulatora baterija). Šī funkcija ir viegli pieejama tai paredzētajā skārienekrāna izvēlnē e-SAVE. Kad funkcija ir ieprogrammēta, tā tiek atsaukta mēraparātu panelī ar rezervēto autonomiju kilometros. Vienkārši izvēlieties Zéro Emission režīmu uz braukšanas režīmu pārslēga, lai vēlamajā brīdī aktivizētu braukšanu 100 % elektrorežīmā.

ĀTRI UN VIEGLI UZLĀDĒT AKUMULATORU

Uzlāde tiek veikta maksimāli:
• mazāk nekā 7 stundās no standarta kontaktligzdas (3,3 kW, 8 A uzlādes ierīce);
• 4 stundās ar pastiprinātu Green'up® tipa kontaktligzdu (3,3 kW, 14 A uzlādes ierīce 4 stundās);
• un pat mazāk nekā 1 stundā un 45 minūtēs, izmantojot Wallbox (6,6 kW, 32 A uzlādes ierīce ir pieejama kā izvēles aprīkojums).

Vienkāršai un ātrai uzlādes stāvokļa nolasīšanai ap uzlādes kontaktligzdu izvietotas gaismas vadotnes. Kad kontaktligzda ir pievienota, krāsu spēle parādīs uzlādes progresu.

Uzlādes lūka ir neuzkrītoši iestrādāta un atrodas uz automobiļa aizmugurējā kreisās puses spārna (simetriski degvielas lūkai). Uzlādes sistēma viegli ieņem vietu īpaši ierīkotā nodalījumā zem bagāžas nodalījuma grīdas.

PEUGEOT 3008 HYBRID4:

• Vidējā autonomija(1): 50 km WLTP / 60 km NEDC (2)
• CO2 izmeši jauktajā režīmā(1): 49 g/km WLTP / 49 g/km NEDC (2)
• Patēriņš jauktajā režīmā(1): 2,2 l/100 km WLTP / 2,2 l/100 km NEDC (2)

PEUGEOT 508 un 508 SW HYBRID:

• Vidējā autonomija(1): 40 km WLTP / 50 km NEDC (2)
• CO2 izmeši jauktajā režīmā(1): 49 g/km WLTP / 49 g/km NEDC (2)
• Patēriņš jauktajā režīmā(1): 2,2 l/100 km WLTP / 2,2 l/100 km NEDC (2)

(1) Aprēķinātie dati, kas sniegti indikatīvos nolūkos un ar nosacījumu, ka tiek apstiprināti

(2) Norādītās vērtības atbilst WLTP procedūrai. No 2018. gada 1. septembra jaunie automobiļi tiek saņemti, pamatojoties uz globāli saskaņoto vieglo transportlīdzekļu testa procedūru (WLTP), kas ir jaunā testa procedūra ar reālākiem rādītājiem, lai izmērītu degvielas patēriņu, CO2 izmešu daudzumu un uzlādējamo hibrīda transportlīdzekļu autonomiju. Šī WLTP procedūra, kas veikta reālākos testa apstākļos, pilnībā aizstāj Eiropas jauno braukšanas ciklu (NEDC), kas ir iepriekš izmantotā testa procedūra. Izmērītā uzlādējamo hibrīda transportlīdzekļu autonomija saskaņā ar WLTP procedūru daudzos gadījumos ir mazāka nekā tā, kas izmērīta saskaņā ar NEDC procedūru. Norādītās autonomijas vērtības atbilst transportlīdzekļu klāsta vidējām vērtībām. Visas norādītās vērtības var atšķirties atkarībā no īpašā aprīkojuma, izvēles iespējām un riepu veida. Lai uzzinātu vairāk, lūdzu, vērsieties savā pārdošanas pārstāvniecībā.