SITUĀCIJAS STĀVOKLIS (COVID-19) LASĪT VAIRĀK

508 PSE – iespaidīgākais sērijveida automobilis

508 pse

24.09.2020

508 PSE – iespaidīgākais sērijveida automobilis, ko jebkad ražojis PEUGEOT
 

PEUGEOT SPORT ENGINEERED ir PEUGEOT augstas veiktspējas nodaļa, kura nosaka jauna veida sniegumu, būvējot automobiļus ar elektrisko jaudu, kas rada jaunas sajūtas un braukšanas pieredzi. Peugeot ieiet jaunā laikmetā, kurā karalis ir kilovats, un spēj nodrošināt vēl nebijušu jaudas un griezes momenta līmeni PEUGEOT sērijveida ražošanā.
 
PEUGEOT SPORT IEKŠIENE
 Ar šīm PEUGEOT 508 sedana un SW augstas veiktspējas versijām PEUGEOT atver jaunu PEUGEOT SPORT ENGINEERED zīmola nodaļu – nevainojamu sportiskuma un tehnoloģijas savienību. Šīs jaunās līnijas raksturīgā iezīme ar 3 kriptonīta nagiem atsaucas uz PEUGEOT SPORT jauno identitāti, uz sērijveida modeļu raksturīgajām gaismām un smeļas iedvesmu zīmola mantojuma ar PEUGEOT 504 Coupé aizmugurējiem lukturiem.
508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED ir absolūta tehnoloģiska parāde un būtiskākā PEUGEOT SPORT inženieru lietpratības izpausme.
 
PEUGEOT SPORT SNIEGUMS
 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED ir iespaidīgākais sērijveida automobilis, ko jebkad ražojis PEUGEOT.
Pārdomāti apvienojot termisko un elektrisko enerģiju, spēka agregāts var sasniegt 360 ZS un 520 Nm griezes momentu. Šī kombinācija sniedz iespēju sasniegt gandrīz tūlītēju reakcijas līmeni. Šāds veiktspējas līmenis zīmolam nav vēl piedzīvots:

  • 0–100 km/h 5,2 sekundēs;
  • 1000 m DA 24,5 sekundēs;
  • 80–120 km/h 3 sekundēs;
  • 250 km/h maksimālais ātrums

Braukšanas prieks ir PEUGEOT DNS pamatelements, tāpēc PEUGEOT SPORT inženieri ir pielāgojuši PEUGEOT 508 šasiju, lai panāktu ļoti augstas kvalitātes komfortu uzvedības maiņā:

  • optimizēta variējamā 3 režīmu trieciena amortizācija (komforta/hibrīdais/sporta);
  • pazemināta sēdekļu platforma, šķērsbāze paplatināta par 24 mm priekšā un par 12 mm aizmugurē;
  • 380 mm diametra priekšējie bremžu diski un fiksēti četru virzuļu suporti;
  • uz 20 collu diametra balstgredzeniem uzstādītas Michelin© Pilot Sport 4S riepas.

AUGSTA EFEKTIVITĀTE
 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED var sasniegt 360 ZS, pateicoties sava iekšdedzes dzinēja jaudai apvienojumā ar diviem elektromotoriem – priekšējo un aizmugurējo. Četru riteņu piedziņas transmisija nodrošina optimālu saķeri visos laika apstākļos.
 
Pieci braukšanas režīmi ir pieejami tieši, izmantojot režīmu selektoru viduskonsolē.
Elektriskais: 100% elektriskai braukšanai pilnīgā klusumā ar 42 km darbības attālumu atbilstoši WLTP protokolam, kas nodrošina piekļuvi zaļajām zonām pilsētās un nodrošina lielu apgriezienu paātrinājumu ar tūlītēju elektromotoru reakciju no 0 km/h līdz 140 km/h.
 
Komforta: hibrīds režīms ar mīkstinātām balstiekārtām "augsta komforta" braukšanai.
 
Hibrīdais: režīms, kas atkarībā no apstākļiem automātiski izvēlas iekšdedzes vai elektrisko jaudu, lai optimizētu patēriņu.
 Sporta: 360 ZS maksimālā jauda, lai gūtu vislielāko baudījumu. Šis režīms ietekmē arī stūrēšanu, triecienu amortizāciju, gāzes pedāļa kartēšanu un digitālo motora iekrāsojumu. Iekšdedzes dzinējs nodrošina to, ka akumulators vienmēr tiek uzlādēts ar maksimālu jaudu.
 
4WD: maksimāla saķere slidena ceļa seguma apstākļos.
 Kas attiecas uz hibrīda dzinēju, 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED ir guvis labumu no PEUGEOT zināšanām, nesen izlaižot PEUGEOT 3008 HYBRID/HYBRID4 un PEUGEOT 508 HYBRID, kā arī PEUGEOT SPORT lietpratību, ko veido hibridizācijas pieredzi konkurences apstākļos. Uzlādes režīmi ir pielāgojami atbilstoši katrai ikdienas situācijai:

  • mazāk kā 7 stundās no standarta sadzīves kontaktligzdas;
  • 4 stundu laikā ar 16 ampēru pastiprinātu kontaktdakšu;
  • mazāk kā 2 stundās no 32 ampēru Wall Box.

 Pateicoties pārdomātajam elektromotoru un akumulatora izvietojumam, 508 PSE ir tāds pats salona un bagāžas nodalījuma tilpums (virs grīdas) kā iekšdedzes versijām.
Tā ir ideāla sportiskuma un tehnoloģiju apvienība ar rekorda cienīgiem CO2 izmešiem uz kilometru: šī augstas veiktspējas versija ir apstiprināta atbilstoši WLTP protokolam ar 46 g CO2/km, kas ir ekvivalents 2,03 l/100 degvielas patēriņam.

PILNĪGA SAJŪTU PIEREDZE
508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED iemieso PEUGEOT autovadīšanas zinātības garu. PEUGEOT SPORT inženieri ir precīzi izstrādājuši šasijas pielāgojumus, lai iegūtu vēl lielāku braukšanas prieku. Manevri līkumos ir precīzi, pateicoties galējam stūrēšanas ieregulējumam.

Papildus 4 riteņu piedziņai un visaugstākajam drošības līmenim 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED komplektā ir visi PEUGEOT 508 klāstā pieejamie braukšanas palīglīdzekļi: nakts redzamība, adaptīvā kruīza kontrole ar Stop & Go funkciju, joslas brīdināšanas sistēma, automātiskā avārijas bremzēšana u. c.

PEUGEOT i-Cockpit® apliecina sevi ar kompaktu stūri, kurā iestrādāti trīs kriptonīta nagi, PEUGEOT SPORT ENGINEERED markai raksturīgie elementi un 100% digitālais head-up displejs. PEUGEOT i-Cockpit® grafiskās animācijas un centrālais 10 "HD ekrāns ir izmantojuši markas iezīmes, lai panāktu vēl ekskluzīvāku sajūtu.

"Comfort-fit" sēdekļu apdarei ir arī raksturīgs izskats ar ādas, 3D sietveida  materiāla un Alcantara© kombināciju. Pasažieru salonu rotā dubults Tramontane pelēks un kriptonīta šuvums. Standartaprīkojumā ir FOCAL® Hi-Fi audio sistēma.

Virsbūves aerodinamisko dizainu izceļ šai versijai raksturīgās iezīmes:

  • priekšpusē – ass režģis, priekšējais buferis, gaisa savācēji un kriptonīta monogramma;
  • sānos: trīs plēves ar īpašiem dekoratīviem elementiem, atkal trīs nagi uz ceturtdaļas riteņa aploces sedana versijā un uz priekšējā spārna universālim SW;
  • aizmugurē: elektrolītiski apstrādātas melnas izplūdes cauruļu atveres, melns glancēts centrālais difuzors;

20 collu diski ar MICHELIN© Pilot Sport 4S riepām, PEUGEOT SPORT kriptonīta priekšējo bremžu suporti.
508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED ir pieejams trīs virsbūves krāsās: raksturīgajā Selenium pelēkā, Perla Nera melnā, Pearl baltā.

508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED ražo Mulhouse, Francijā. Baltijas valstu tirgū tas būs pieejams 2021.gada sākumā.

508 pse
508 pse
508 pse