Mēs gādājam par Jums
un Jūsu Peugeot.
Mēs gādājam par Jums
un Jūsu Peugeot.
Dažiem 1.5 l BlueHDi dīzeļdzinējiem var rasties priekšlaicīgs sadales vārpstas ķēdes nodilums, ko mēs vēlamies nekavējoties novērst.
Šī mehāniskā problēma var izraisīt: neierastu troksni vai vibrācijas no dzinēja nodalījuma;
sadales vārpstas ķēdes priekšlaicīgu nodilumu vai vājināšanos.
Selle Ja šī problēma netiks novērsta, tā var pakāpeniski pasliktināt Jūsu automobiļa veiktspēju un galu
galā izraisīt dzinēja bojājumus (plašāku informāciju varat atrast mūsu bieži uzdoto jautājumu sadaļā).
Šī potenciālā problēma tika identificēta, veicot iekšējās kvalitātes pārbaudes un pateicoties vērtīgajām
klientu atsauksmēm. Mēs izmantojam proaktīvu pieeju, lai atrisinātu jebkuru potenciālo problēmu, turklāt bez jebkādām izmaksām Jums.
Ja šī atsaukuma kampaņa attiecas arī uz Jūsu automobili, mēs ar Jums personīgi sazināsimies un
sniegsim visu nepieciešamo informāciju, lai ieplānotu bezmaksas pārbaudi. Šīs problēmas agrīna risināšana
palīdz nodrošināt, ka Jūsu automobilis turpinās darboties vislabākajā iespējamajā veidā.
Jūsu drošība un sirdsmiera sajūta ir mūsu prioritātes.
Dažiem 1.5 l BlueHDi dīzeļdzinējiem var rasties priekšlaicīgs sadales vārpstas ķēdes nodilums, ko mēs vēlamies nekavējoties novērst.
Šī mehāniskā problēma var izraisīt: neierastu troksni vai vibrācijas no dzinēja nodalījuma;
sadales vārpstas ķēdes priekšlaicīgu nodilumu vai vājināšanos.
Ja šī problēma netiks novērsta, tā var pakāpeniski pasliktināt Jūsu automobiļa veiktspēju un galu galā izraisīt dzinēja bojājumus (plašāku informāciju varat atrast mūsu bieži uzdoto jautājumu sadaļā). Šī potenciālā problēma tika identificēta, veicot iekšējās kvalitātes pārbaudes un pateicoties vērtīgajām klientu atsauksmēm. Mēs izmantojam proaktīvu pieeju, lai atrisinātu jebkuru potenciālo problēmu, turklāt bez jebkādām izmaksām Jums.
Ja šī atsaukuma kampaņa attiecas arī uz Jūsu automobili, mēs ar Jums personīgi sazināsimies un sniegsim visu nepieciešamo informāciju, lai ieplānotu bezmaksas pārbaudi. Šīs problēmas agrīna risināšana palīdz nodrošināt, ka Jūsu automobilis turpinās darboties vislabākajā iespējamajā veidā.
Jūsu drošība un sirdsmiera sajūta ir mūsu prioritātes.
SKARTIE MODEĻI
Mēs identificējām automobiļus, kuriem varētu būt šī problēma, un rīkojamies ātri un proaktīvi.
Atsaukuma kampaņas tiek īstenotas pa posmiem: Jūsu automobiļa šasijas numurs (VIN) pašlaik, iespējams, nav redzams sarakstā, taču tas var tikt iekļauts vēlākā posmā.
Pārbaudiet sava automobiļa šasijas numuru (VIN) šeit. Tas var būt starp tiem modeļiem, ko mūsu kvalitātes sistēma ir atzinusi par potenciāli problemātiskiem.
Lūdzu, pārbaudiet, vai uz Jūsu automobili attiecas atsaukuma kampaņa.
Mēs identificējām automobiļus, kuriem varētu būt šī problēma, un rīkojamies ātri un proaktīvi.
Atsaukuma kampaņas tiek īstenotas pa posmiem: Jūsu automobiļa šasijas numurs (VIN) pašlaik, iespējams, nav redzams sarakstā, taču tas var tikt iekļauts vēlākā posmā.
Pārbaudiet sava automobiļa šasijas numuru (VIN) šeit. Tas var būt starp tiem modeļiem, ko mūsu kvalitātes sistēma ir atzinusi par potenciāli problemātiskiem.
Lūdzu, pārbaudiet, vai uz Jūsu automobili attiecas atsaukuma kampaņa.
208
A9 (2017, 2018, 2019,2020)
P21 (2019, 2020, 2021, 2022, 2023)
2008
A94 (2017, 2018, 2019)
P24 (2019, 2020, 2021, 2022, 2023)
301
(2018, 2019, 2020, 2021, 2022)
308
V2 T9 (2017, 2018, 2019, 2020, 2021)
V2 P512 (2021, 2022, 2023)
3008
V2 P84 (2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023)
508
V2 R823 Europe (2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023)
5008
V2 P87 (2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023)
Rifter
K9 Europe (2017)
Partner
K9 Europe (2017)
Traveller
K0 (2018, 2019, 2020, 2021, 2022)
MĒS ESAM JŪSU RĪCĪBĀ
PEUGEOT šo jautājumu risina ar visaugstāko prioritāti – ātri, atklāti un atbildīgi.
Mēs sadarbojamies ar saviem partneriem – dīleriem un tehniskajām
komandām, lai pārbaudītu katru potenciāli skarto automobili un nodrošinātu
katram klientam personalizētu atbalstu.
Mūsu apņemšanās ir vienkārša: Jūsu drošība ir mūsu prioritāte.
MĒS ESAM JŪSU RĪCĪBĀ
PEUGEOT šo jautājumu risina ar visaugstāko prioritāti – ātri, atklāti un atbildīgi.
Mēs sadarbojamies ar saviem partneriem – dīleriem un tehniskajām komandām,
lai pārbaudītu katru potenciāli skarto automobili un nodrošinātu katram klientam
personalizētu atbalstu. Mūsu apņemšanās ir vienkārša: Jūsu drošība ir mūsu prioritāte.
Kurš man var palīdzēt?
Jums ir jāpārbauda, vai Jūsu automobilis ir skarto modeļu sarakstā.
Jūs varat sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas centru vai savu vietējo Peugeot dīleri.
Vēlos pārbaudīt sava automobiļa šasijas numuru (VIN)
Lūdzu, ievadiet sava automobiļa šasijas numuru (VIN) vai sazinieties ar kādu no mūsu autorizētajiem servisa centriem, lai noskaidrotu vai uz Jūsu automobili attiecas kāda atsaukuma kampaņa.
Vēlos pieteikt apmeklējuma laiku.
Sazinieties ar savu Peugeot dīleri un informējiet, ka vēlaties pieteikties servisa centra apmeklējumam BlueHDi atsaukuma kampaņas ietvaros.
Esmu jau apmaksājis sadales vārpstas ķēdes remontu. Vai varu saņemt atbalstu?
Ja Jums jau ir bijušas remonta izmaksas saistībā ar sadales vārpstas ķēdes bojājumu laika posmā no 01.01.2023. līdz 30.06.2025., Jūs, iespējams, varat pretendēt uz kompensāciju. Tas ir iespējams ar nosacījumu, ja ieraksti automobiļa apkopes un garantiju grāmatiņā atbilst ražotāja ieteikumiem.
WHAT OTHER CLIENTS ASK
FAQs
1. You have announced a product safety recall. What is the problem?
2. Where can I find the VIN (Vehicle Identification Number)?
3. What is the root cause of the issue?
4. The problem with this engine has been known for years, why are you only acting now?
5. Why did you not start the recall earlier?
6. What are the conditions to benefit from the special coverage?
7. How does the problem present itself to customers?
8. What is the remedy to solve the issue?
9. How is the new oil only supposed to solve the problem of those engines?
10. All I heard there is an App to verify if there is an issue with the engine, how exactly does it work?
11. Is there a special / retroactive warranty for owners of vehicles with DV5 engines?
12. Will customers who have already replaced their chain at their own expense be reimbursed?
13. What are the eligibility rules for reimbursement?
To qualify for reimbursement, all these conditions must be met:
- The issue occurred between Jan 1, 2023, and June 30, 2025.
- The vehicle is covered by the special coverage (10 years / 240,000 km from first registration).
- Maintenance followed manufacturer recommendations, including using approved oils, done by any professional. Proof of the last 3 invoices or a stamped maintenance book is required. A max delay of 3 months or 3,000 km is accepted.
- The chain diagnosis and repair were done by an authorized Stellantis dealer.
- The claimant owned the car when the issue happened and paid for the repair.