Instinct

Autonomā automašīna ar jaunām lietotnēm paver nebijušas radošuma iespējas.

Ar PEUGEOT INSTINCT CONCEPT un Responsive i-Cockpit ir optimizēts tas, kas mūsu zīmola jaunākajiem modeļiem jau ir nesis panākumus. Ir iedzīvināti jauni veidi, kas ļauj piedzīvot baudpilnu braucienu ar automašīnu. Vai tās būtu saskarnes, sistēmas arhitektūra vai stils. Nekur nav rakstīts, ka autonomai automašīnai jābūt vienmuļai gan izskatā, gan lietošanā.

Matiass Hosāns (Matiass Hossann), Peugeot konceptauto vadītājs

NOVATORISKA KINEMĀTIKA

Pārslēdzoties starp Drive un Autonomous režīmiem, vadītāja vidi veido gaisa kinemātika. Kompaktā stūre un toggle switches pamatne ielokās borta panelī. Vienlaicīgi uz paneļa nodziest gāzes pedāļa attēls.

Neatkarīgi no aktivizētā režīma vadītājs saglabā kontroli pār automašīnu. Ja tas ir pats par sevi saprotams Drive režīmā, tad šo PEUGEOT autonomas automašīnas funkciju var izbaudīt Autonomous režīmā. Konsolē blakus 9,7 collu ekrānam atrodas i-Device, caur kuru automašīnai var dot komandas. Pietiek ar vienu rokas kustību, lai, piemēram, apdzītu priekšā braucošo automašīnu vai mainītu Soft režīmu uz Sharp režīmu.

Drive režīmā hologrāfiskais borta panelis sniedz informāciju par braukšanu : automašīnas ātrums, divu enerģiju sadalījums PHEV spēka piedziņas blokā, akumulatora lādiņš... Digitālais atpakaļskata spogulis brīdina par automašīnas esamību aklajā zonā.

Autonomous režīmā šie elementi nolasa jaunu svarīgu informāciju, jo tieši laika jēdzienam šeit ir ļoti liela nozīme. Tādējādi visi pasažieri tiek informēti par atlikušo braukšanas laiku līdz galamērķim, tā izmaiņām, ja mainās braukšanas ātrums.

Katrā režīmā salonā tiek radīta atšķirīga atmosfēra. Turklāt atbilstoši nolasītajai informācijai, tiek mainīta sēdekļa pozīcija, apgaismojums un skaņas skaļums.

ARHITEKTŪRA UN MATERIĀLI

Lai arī tas ir kompaktais transportlīdzeklis, Responsive i-Cockpit katram pasažierim piedāvā individualizētu zonu. Sēdekļi izgatavoti, iedvesmojoties no aeronautikas, tādējādi katram braucējam saglabājot paredzēto telpu. To struktūra un zonas – sēdvieta, atzveltne un galvas balsts – saskarē ar ķermeni to norobežo. Sēdekļi ar alumīnija apdari ir fiksēti. Otra veida sēdekļi ir mobili, tie šķērsvirzienā griežas ap savu Y asi. Braucējs pats nosaka savu brīvā laika pavadīšanas veidu un to iestata atbilstoši savām vajadzībām: pusguļus pozīcijā, lai atpūstos, pacelts uz augšu – lai brauktu, un vidējā pozīcijā, lai noskatītos filmu vai strādātu.

Visi pasažieri komunikācijai ar automašīnu var izmantot chatbot jeb balss personīgo asistentu, kas ļauj piekļūt bezgalīgam pakalpojumu klāstam. Komandas izveidotas vienkārši un saprotami, piemēram, ļaujot rezervēt biļeti uz kino seansu vai iepirkties tiešsaistē.

Apdares materiāli aicina laiku pielīdzināt brīvībai. 3D auduma tekstūra ļauj detaļām saplūst. Tas pārklāj sānu paneļus, vidus konsoli un iekšējās durvis, sēdekļu sēdvietas un atzveltnes. Kakla komfortam galvas balstu veido mīksts ādas un 3D auduma apvienojums.

/image/52/3/hd-peugeot-g17-inter-lateral-drive-v2.232523.jpg /image/52/2/hd-peugeot-g17-inter-lateral-autonome-v2.232522.jpg