
Trīs dzinēju kombinācija (PureTech 200, elektriskais 110 ZS priekšā un 200 ZS aizmugurē), divas enerģijas un četru riteņu piedziņa nodrošina iespaidīgus paātrinājumus ar maksimālo griezes momentu līdz 500 Nm.
Augstas veiktspējas elektrificēto transportlīdzekļu līnijas izstrāde ir uzticēta PEUGEOT SPORT.
Uzvaras starptautiskajās sacīkstēs - 908 (24h Manā) un 3008 DKR (Dakārā); 208 R2, 308 Racing-Cup un 308 TCR klientu sacīkstēs; kā arī Peugeot RCZ-R, 208 GTi 30th un 308 GTi by PEUGEOT SPORT attīstība ir pierādījums PEUGEOT SPORT pieredzei.
Divi 100% elektriskie konceptauto jau bija izstrādāti iepriekš: 208 Hybrid FE (2013), kas uzrādīja GTi sniegumu ar 46g/km CO2 emisijām un 308 R Hibrīda koncepcija (2015), kas sasniedza 500 ZS.
Konceptauto 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED izmanto šos sasniegumus un piedāvā efektīvu un izcilu sniegumu.
Trīs dzinēju kombinācija (PureTech 200, elektriskais 110 ZS priekšā un 200 ZS aizmugurē), divas enerģijas un četru riteņu piedziņa nodrošina iespaidīgus paātrinājumus ar maksimālo griezes momentu līdz 500 Nm.
Šī jaunā konceptauto hibrīda veiktspēja ļauj salīdzināt 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED ar 400 ZS iekšdedzes dzinēja transportlīdzekli:
0 līdz 100km/h: 4,3 sek.
400mDA: 12,5 sek.
1000mDA: 23,2 sek.
80-120km/h: 2,5 sek.
80-180 km/h: 9,3 sek.
Maksimālais ātrums: 250 km/h
Attiecībā uz CO2 emisijām tās ir 49 g/km (WLTP)!
PEUGEOT SPORT zinātība un tā pieredze augstas veiktspējas dzinēju un reaktīvo šasiju jomā nodrošina šai koncepcijai precizitāti jau pirmajā kustībā. Hibrīda koncepauto 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED ir aprīkots ar 245/35 R20 izmēra MICHELIN Pilot Sport 4S riepām, un Grip sistēmu, kas nodrošina izcilu saķeri.
Bez kompromisa šī jaunā konceptauto izcilais sniegums apvieno hibrīda priekšrocības ar reālu efektivitāti un braucieniem, kas iespējami 100% elektriskā režīmā līdz 50 km (WLTP).
Sporta režīmā iekšdedzes un elektriskās jaudas apvienošana ir efektīva līdz 190km/h, nodrošinot, ka jebkuros apstākļos tiek sasniegts būtisks paātrinājums.