AUTONOMAIS MANIFESTS

/image/59/0/peugeot-e-legend-1809heme502-small.464590.jpg

Ar PEUGEOT e-LEGEND KONCEPCIJU PEUGEOT zīmola mērķis ir padziļināt un padarīt asāku 100 % autonoma, elektriska un savienota automobiļa sniegto pieredzi.

IETAUPIET LAIKU

/image/59/5/peugeot-e-legend-1809heme319-small.464595.jpg

Atsaucīgajam i-COCKPIT® ir pievienotas vēl vairāk funkcijas, lai lietotājiem piedāvātu īpaši pielāgotu, aizraujošu autovadīšanas pieredzi katrā no 4 pieejamajiem režīmiem. Mūsdienās mēs pastāvīgi tiekam pārlieku stimulēti, tādēļ kāds brīdis pašiem sev droši vien ir viena no visdārgākajām precēm, kāda pieejama. Automātiskā vadība mums sniedz šo laiku sev un rada jaunu pieredzi, ar ko dalīties mūsu automobiļos.

ČETRI BRAUKŠANAS REŽĪMI

/image/59/3/peugeot-e-legend-1809heme327-small.464593.jpg /image/59/2/peugeot-e-legend-1809heme324-small.464592.jpg

Atkarībā no ceļu satiksmes veida vai vadītāja garastāvokļa PEUGEOT e-LEGEND KONCEPCIJA piedāvā četrus braukšanas režīmus.

DIVI AUTOMĀTISKĀS VADĪBAS REŽĪMI

SOFT (Mierīgs): digitālo virsmu un informācijas maisījums ir samazināts līdz galīgam minimumam;

SHARP (Straujš): maksimāls savienojums ar jūsu digitālo aktivitāti (sociālie tikli, dienasgrāmata utt.); iespējama automobiļa dinamiskā rakstīšana.

DIVI MANUĀLIE REŽĪMI

LEGEND (Leģenda): „kreisēšanas“ režīms ar atgādinājumu par 504 kupejas trim ciparnīcām un digitāli apstrādātu koku, kas redzams dažādos ekrānos.

BOOST (Pastiprinājums): dinamiska un stimulējoša autovadīšana ar jaudīgo elektromotoru.
Saplūšana ar ceļu, kas attēlots vienā lielā ekrānā.

Automātiskās vadības režīmā PEUGEOT e-LEGEND KONCEPCIJA salona konfigurācija pielāgojas, izmantojot „drive-by-wire“ tehnoloģiju, stūre atbīdās zem akustiskās sistēmas, lai pilnībā atbrīvotu 49 collu ekrānu, priekšējie sēdekļi paceļas, sānu elkoņbalsti automātiski atlokās, atverot plašu glabāšanas nodalījumu un indukcijas uzlādes zonu viedtālruņiem, galvenās vadības ierīces joprojām ir pieejamas vadītāja sēdeklī iebūvētajā viduskonsolē.

Automobilī sēdošie var izbaudīt savas iecienītākās atpūtas nodarbes: spēlēt iebūvēto videospēļu konsoli vai skatīties filmu vai nu uz izliektā centrālā ekrāna, vai uz ekrāna katrā saulessargā.

100 % ELEKTRISKĀ PIEDZIŅA

/image/59/1/peugeot-e-legend-1809heme300-small.464591.jpg

PEUGEOT e-LEGEND KONCEPCIJA, būdama ideāli aprīkota ar zīmola enerģijas pārejas redzējumu, tiek darbināta ar 100 % elektrisko piedziņu. Izmantojot 100 kWh akumulatorus, dzinējs rada 800 Nm griezes momentu un 340 kW jaudu, kas sadalīta uz četriem dzenošajiem riteņiem. Šis veiktspējas līmenis ļauj ieskrieties no 0 līdz 100 km/h mazāk nekā 4 sekundēs un sasniegt maksimālo ātrumu 220 km/h. Tam ir 600 km diapazons pēc WLTP standarta, no kuriem 500 km ir pieejami jau pēc 25 minūtēm, izmantojot ātro uzlādi. PEUGEOT e-LEGEND KONCEPCIJA ir izveidojusi nulles tehnoloģisko ierobežojumu garu, piedāvājot indukcijas uzlādi.

AUDIO UN SAVIENOTĀ AIZRAUTĪBA

Sadarbībā ar mākslīgā intelekta tehnoloģiju līderi, uzņēmumu SOUNDHOUND Inc.®, PEUGEOT e-LEGEND KONCEPCIJA piedāvā ar balsi kontrolētu personīgo asistentu, kas pielāgots autonomajai braukšanai.

Pasakot tikai vienu teikumu, vadītājs var mainīt braukšanas režīmu, klausīties savu iecienītāko atskaņošanas sarkstu vai pat atvērt vai aizvērt automobiļa elektriskās durvis. Sistēma atbild digitalizētā Žila Vidāla (Gilles Vidal, PEUGEOT Dizaina nodaļas direktors) balsī un saprot 17 valodas! Mūsu ražotajiem automobiļiem pielāgota versija būs pieejama PEUGEOT zīmola produktu klāstā 2 gadu laikā.

/image/59/4/-dsc8312-small.464594.jpg

PEUGEOT un FOCAL strādā kopā pie nākotnes klausīšanās pieredzes, sapludinot augstos standartus ar inovācijām, lai nodrošinātu unikālu skaņas baudījumu.
Neatkarīgi no atskaņotā skaņas avota FOCAL® akustiskā arhitektūra nodrošina optimālu ieraksta atskaņošanu. Kā vēstījums no iebūvēto skaņas sistēmu nākotnes PEUGEOT e-LEGEND KONCEPCIJĀ uzstādītā sistēma ir īpaši izstrādāta, lai piedāvātu divas jaunas audio funkcijas:

„kartēšana“, kas papildus citām funkcijām jums ļauj nosūtīt navigācijas paziņojumus tikai vadītājam, kamēr pārējie pasažieri klausās mūziku;

„zonēšana“, kas ļauj veikt pilnīgu satura pielāgošanu, tādējādi nodrošinot katram pasažierim savu skaņas burbuli, netraucējot pārējiem.