Asām līnijām veidotā virsbūve uzrunā ar savu materiālu un krāsu spilgto kontrastu. Meistara rokas veidotie spārni un durvis ir izgatavoti no tīra vara loksnes. Pārējie virsbūves paneļi ir no matēti melni krāsota oglekļa.
Šķeļot gaisu, priekšējā daļa ļoti smalki apvieno vertikālu radiatora režģi un “full LED” gaismas, kas noslīpinātas un aizņem tikai nepieciešamo ierobežoto virsmu. Tādējādi plūsma sadalās; viena daļa iekļūst automašīnas pašā sirdī, uzkrājoties virsbūves un konstrukcijas iekšpusē, lai nodrošinātu gaisa padevi dzinējam.
Aizmugurējās gaismas ieņem Peugeot raksturīgo trīs nagu formu. Tās atbalsta arī mazus spārniņus, kas novirza augšējās un sānu plūsmas.
Kalpodamas par saskarni starp virsbūvi un salonu, durvis piedāvā vieglu piekļuvi, izmantojot to kinemātiku tikai ar divām kustībām. Atverot pirms apgriešanās apkārt savai rotācijas asij ārējā vara apdare atdalās no durvju iekšējā paneļa, sāniski par dažiem centimetriem atvirzās uz priekšu.
Salons ir tīras, dabiskas atmosfēras pieliets no apakšas līdz pat griestu līnijai. Šī modeļa koncepcijas pamatā ir ideja par intuitivitāti un materiāliem. Tāpat kā virsbūvei arī salonā ir taupīgs materiālu lietojums, saglabājot tikai to, kas bijis noderīgs detaļu izveidei un to izskatam.
Salons, būdams veidots no saspiesta un izstiepta filca, ir izveidots vienā ietvarā vienlaidu formā bez šūšanas vai savienošanas. Priekšējais panelis ir veidots no jauna tipa “koka” – “Newspaper Wood”. Tas ir izgatavots no pārstrādātiem laikrakstiem, kas savienoti un saspiesti, lai izveidotu jaunus baļķus, no kuriem izgatavotas detaļas.
NODERĪGAS SAITES
PEUGEOT KLĀSTS
Vietnes karte