SITUĀCIJAS STĀVOKLIS (COVID-19) LASĪT VAIRĀK

COVID-19

i

Dārgie, klienti, kolēģi un sadarbības partneri!

Sakarā ar visā valsts teritorijā izsludināto ārkārtējo situāciju līdz 2020. gada 14. aprīlim ar mērķi ierobežot Covid-19 izplatību informējam, ka Peugeot pārstāvniecības Latvijā uz doto brīdi plāno turpināt darbu tik ilgi, kamēr nebūs izziņots ārkārtas aizliegums.

Mūsu Peugeot pārstāvniecību darbinieki apzinās savu atbildību un saslimšanas simptomu vai inficēšanās gadījumā uz darbu nenāks, un tādu pat attieksmi sagaidām arī no jums.

Ja esat bijuši ārzemēs vai ir aizdomas, ka esat bijuši kontaktā ar inficētu personu, lūdzam, būt atbildīgiem – ievērot pašizolāciju 14 dienas un plānoto apmeklējumu pārcelt uz vēlāku laiku.

Rezervāciju varat pārcelt sazinoties ar sev tuvāko Peugeot pārstāvniecību, kuras kontaktus atradīsiet šeit: https://www.peugeot.lv/lv/peugeot-parstavju.html

Pašreizējos apstākļos ražotājs kārtējās tehniskās apkopes termiņu ir pagarinājis par 2 mēnešiem vai līdz 2000 km bez garantijas līguma pārtraukšanas riska.

Ar pilnu nopietnību izturamies pret radušos situāciju un esam veikuši piesardzības pasākumus, kas pasargās mūs pašus un jūs mūsu klientus. Samazināsim tiešus kontaktus, sazināsimies vairāk pa tālruni un e-pastu, tiekoties klātienē ievērosim distanci.

Vairāk par vīrusa izplatību un ārkārtas situāciju: https://arkartassituacija.gov.lv/

MĒS JOPROJĀM ESAM PIEEJAMI!

Šajos izaicinājumu pilnajos apstākļos Peugeot pārstāvniecības dara visu iespējamo, lai nodrošinātu klientu automobiļu apkopi un remontu vai palīdzību bojājumu gadījumā. Līdz ar to mēs vēlamies veicināt to dienestu un klientu mobilitāti, kuriem automobiļi ir būtiski nepieciešami braucieniem (saistībā ar darbu, veselību u.c.) atbilstoši epidemioloģiskajiem noteikumiem.

Mūsu galvenā prioritāte ir sargāt savu klientu un darbinieku veselību, atbilstoši ārkārtas situācijai ieviešot savās pārstāvniecībās preventīvos pasākumus: izmantojot barjeras, valkājot cimdus, uzturot drošu distanci starp cilvēkiem, arī garās rindās un individuālā pieņemšanā, tikšanās laikā, pie mūsu servisa klientu konsultantu darba galdiem.

Ja servisa apmeklējuma dienā jums ir slikta pašsajūta, kā arī tādi simptomi kā klepus vai drudzis, lūdzam Jūs nekavējoties atlikt apmeklējumu, kamēr nav veikta veselības pārbaude. Mēs izdarīsim visu nepieciešamo, lai saglabātu Jūsu veselību, drošību un mobilitāti.

PEUGEOT pārstāvniecības ļoti uzmanīgi seko līdzi situācijai un katru dienu atjauninās sevisa centru darba laikus kopā ar visu darbnīcu tīklu, atbilstoši valdību norādījumiem. Ņemot vērā apstākļus, dažas pārstāvniecības varētu jau būt slēgtas vai tām var būt mainīti darba laiki. Lūdzam iepriekš sazināties ar savu Peugeot servisa centru, lai pārbaudītu, vai tā ir pieejama.

ATRAST DĪLERI

Parūpējieties par sevi un saviem mīļotajiem
PEUGEOT servisa dienesta komanda

JAUTĀJUMI UN ATBILDES

1.    Vai tiešām servisa centru ir atļauts aicināt klientus pie sevis?
Autorizētie Peugeot servisa centri ievēro vietējo valdību un medicīnisko iestāžu ieviestos noteikumus un regulējumus. Mēs darām visu iespējamo, lai nodrošinātu savu klientu automobiļu apkopi un remontu un palīdzētu iespējamu bojājumu gadījumā. Mūsu pienākums un mērķis ir veicināt to publisko pakalpojumu un klientu mobilitāti, kuriem ir vajadzīga automašīna būtiskiem braucieniem (saistībā ar darbu, veselību u. c.) atbilstoši epidemioloģiskajiem noteikumiem.

2.    Manai automašīnai steidzami jāveic kāds darbs, kā es varu mainīt pieteikto apmeklējuma laiku tiešsaistē?
Jūs varat: Piezvanīt tieši uz savu servisa centru.

3.    Kādus darbu veidus var veikt servisa centrā karantīnas laikā?
Visus. Mēs joprojām varam veikt visus ierastos servisa centra darbus (apkopi, remontu...). Taču šajā laikā mēs piešķiram prioritāti neatliekamiem gadījumiem un, kad ir iespējams, ievērojam bezkontakta principu vai minimizējam saskari.

4.    Vai servisa centri ir atvērti visiem klientiem?
Jā. Mēs parūpēsimies par Jūsu automašīnu neatkarīgi no tā, vai Jūs esat uzņēmums vai privātpersona. Mēs iesakam pirms apmeklējuma pārbaudīt, vai Jūsu tuvākā Peugeot pārstāvniecība ir atvērta, kā arī tās darba laiku.

5.    Uz manu auto attiecas atsaukšanas kampaņa. Vai man būtu jādodas uz darbnīcu?
Jā. Jūs varat pārliecināties, ka Jūsu drošība ir mūsu prioritāte visādā ziņā.

6.    Vai palīdzība uz ceļa joprojām darbojas?
Jā, mēs uzturam šo dienestu darba kārtībā. Ja Jums jāsazinās ar mums, zvaniet uz 8000 4008
Bojājuma gadījumā Jūsu auto tiks nogādāts līdz tuvākajam Peugeot servisa centram.

7.    Ja es nokavēšu savas automašīnas obligāto apkopi, vai mana garantija saglabāsies?
Jā. Bet, lūdzam sazināties ar savu Peugeot pārstāvniecību, lai iegūtu vairāk informācijas.