INOVATĪVAS UN TĪRAS TEHNOLOĢIJAS
No transportlīdzekļu izstrādes fāzes līdz pat to darbmūža beigām Peugeot komandas cīnās par to, lai ierobežotu to ietekmi uz vidi. Papildus vides standartu ievērošanai Peugeot mērķis ir ieņemt vadošo lomu ilgtspējīgas mobilitātes jomā un līdz ar to velta ievērojamus līdzekļus tam, lai samazinātu savu automašīnu ekoloģisko "pēdas nospiedumu".
TEHNOLOĢIJAS PATĒRIŅA UN IZMEŠU SAMAZINĀŠANAI
Peugeot optimizē benzīna un dīzeļdegvielas termiskos spēka piedziņas blokus (ieskaitot Stop & Start mehānismu ieviešanu).
Hybrid4 tehnoloģija ļauj saistīt HDi dīzeļdzinējus un elektrisko dzinējspēku.
Peugeot iOn, pilnīgi jaunais Peugeot e-208 un pilnīgi jaunais Peugeot e-2008 ir 100 % elektriski - atbildīgas pilsētu mobilitātes labad.
"ZAĻIE" MATERIĀLI
PSA grupas mērķis ir līderība šajā jomā - vidēji 30 % "zaļo" materiālu katrā transportlīdzeklī (atkārtoti pārstrādāti metāli, "zaļie" polimēru materiāli u.c.). Pats par sevi saprotams, ka šos jaunos materiālus izvēlas atbilstoši kvalitātes un drošības noteikumiem. PSA grupa īpašu uzmanību velta "zaļo" polimēru materiālu lietošanai. Tās ir atkārtoti pārstrādātas plastmasas, dabīgas šķiedras vai bioloģiskas izcelsmes materiāli (polimēri, kas iegūti no atjaunojamiem resursiem). To izmantošana ļauj mums samazināt fosilas izcelsmes plastmasu lietošanu, diversificējot plastmasas atkārtotas pārstrādes kanālu darbību.
DIZAINS ILGTSPĒJAI
Attiecībā pret savu produktu attīstību Peugeot atkārtotas pārstrādes stratēģija balstās uz diviem svarīgākajiem aspektiem:
DIZAINS, KAS RESPEKTĒ VIDI:
Peugeot tagad jau kādu laiku izmanto atkārtoti pārstrādātus materiālus, ko dēvē arī par "reciklētiem produktiem", un to izmantošana ir pastāvīgi palielinājusies. PSA grupa turpina ievērot savu apņemšanos ražot automašīnas, kas par 30 % sastāv no atkārtoti pārstrādātiem vai bioloģiskas izcelsmes materiāliem. No tehniskā viedokļa lielākie centieni tika īstenoti atkārtoti pārstrādāto materiālu daudzuma palielināšanas ziņā.
Reciklētajiem produktiem jāapmierina tās pašas tehniskās prasības kā primārajām izejvielām. Atkārtoti pārstrādātajiem materiāliem dod priekšroku, ja tie nepalielina detaļas cenu. Kvalitāte nekad netiek zaudēta. Mūsu atkārtotas pārstrādes komanda cītīgi strādā, lai saglabātu lielisku izskatu un sajūtas, mehānisko un termisko izturību un apmierinātu veiktspējas standartus.
Katrā ziņā mūsu atkārtoti pārstrādātajiem materiāliem ir tik augsti kvalitātes standarti, ka tagad tos var tikpat labi izmantot gan Peugeot automašīnu redzamajām, gan neredzamajām detaļām.
ISO 14001 SERTIFICĒŠANA
Šodien visas mūsu rūpnīcas ir ieguvušas ISO 14001 sertifikātu. Šis standarts (kas tika radīts 1996. gadā), pieprasa, lai rūpnīcas ieviestu līdzekļus uzraudzībai, kontrolei un mērīšanai, kas nosaka, kāda ir ražošanas procesu ietekme uz vidi. Sertifikāta piemērošana liek visam personālam uzņemties saistības pastāvīgi uzlabot ražošanas pieeju, attiecīgi mācoties aizsargāt vidi.
Peugeot tīkls ir uzņēmies saistības izpildīt trīs galvenos kritērijus vides vadības jomā:
STANDARTA MAIŅA: AUGSTĀKĀS KVALITĀTES RISINĀJUMS
Jums jānomaina kāda sava Peugeot automobiļa detaļa? Ja tā ir, Jūs varat palīdzēt samazināt tās ietekmi uz vidi, izvēloties Standarta maiņas detaļu. Tādas detaļas tika atjaunotas ārkārtīgi striktā renovācijas procesā, kurā izmantotas no Peugeot automašīnām savāktas lietotas detaļas. Šīm detaļām ir ražotāja garantija, kas ir identiska garantijai, ko dod jaunām detaļām.
EKONOMISKS UN EKOLOĢISKS RISINĀJUMS
Pagariniet sava Peugeot ilgmūžību un nodrošiniet, lai tas paliktu perfektā darba kārtībā par ierobežotām izmaksām, kas ir lieliski pielāgotas Jūsu automobiļa vecumam. Vēl jo vairāk, Jūs palīdzēsit mums īstenot mūsu apņemšanos aizsargāt vidi, atkārtoti pārstrādāt atkritumus un ierobežot to daudzumu.
Pirms vairākiem gadiem Peugeot uzsāka sadarboties ar autorizētām izjaukšanas kompānijām, lai savāktu un apstrādātu visas autozīmola nolietotas automašīnas (ELV) labākajos vides apstākļos, sasniezot 95 % reģenerācijas proporciju, ar vismaz 85 % detaļu atkārtotu izmantošanu un materiālu reciklēšanu.
Jūs varat atrast tuvāko autorizēto ELV centru, nospiežot uz šo saiti: Peugeot partneru meklēšana nolietotu automašīnu nodošanai konkrētā valstī. (Tiks nodrošināts šādu partneru saraksts konkrētai valstij. Atkarībā no tehniskajām iespējām tiks nodrošināta meklēšanas funkcija, piem., pēc pasta indeksa vai pilsētas, vai nodrošināts saraksts PDF formātā.)
Piegāde
Pēdējais īpašnieks nodod savu nolietoto automašīnu kādam no mūsu partneru nolietotu auto savākšanā. Pēc automašīnas pārbaudes mūsu partneris izsniedz nepieciešamo Iznīcināšanas sertifikātu (CoD, Certificate of Destruction).
Priekšapstrāde un piesārņojuma mazināšana
Vispirms tiek izņemts akumulators un neitralizēti drošības spilveni. Mūsu partneris tad izlej no nolietotajām automašīnām visu degvielu un citus šķidrumus. Tas iekļauj motoreļļu, transmisijas eļļu, bremžu šķidrumu, šķidro antifrīzu un dzesēšanas šķidrumu no gaisa kondicionēšanas sistēmas.
Izjaukšana
Nākamais solis ir sastāvdaļu un sistēmu demontāža, lai pārdotu tās kā lietotas detaļas vai izmantot atkārtotai pārstrādei. Ja tas ir ekonomiski lietderīgi, tādus materiālus kā plastmasa un stikls demontē, lai pārstrādātu.
Glabāšanas vieta
Materiālus, kas ir bīstami videi, savāc un tad nosūta specializētās reģenerācijas kompānijās, lai pārstrādātu vai likvidētu.
Smalcinātājs
Iepriekš apstrādātos vrakus nogādā smalcināšanā, kur nolietotās automašīnas sadala mazās daļās un sašķiro tās dažādās frakcijās, lai pārstrādātu vai reģenerētu.
Pēcsmalcināšanas tehnoloģija (Post-Shredder Technology, PST)
Šīs sasmalcinātās frakcijas pēc tam tiek apstrādātas, izmantojot dažādas tehnoloģijas (magnētisko, virpuļstrāvas, flotāciju), lai iegūtu materiālu frakciijas, ko var izmantot kā otrreizējas izejvielas.
Pārstrāde / reģenerācija / noglabāšana
Sasmalcināšanas un PST izmantošanas rezultātā iegūtās materiālu frakcijas var pārstrādāt (piemēram, lai aizvietotu ogles domnas krāsnīs vai notekūdeņu dūņu žāvēšanai) vai izmantot cementa rūpniecībā. Šis process ļauj reģenerēt 95 % no automašīnas un ievērojami samazina atkritumu daudzumu, kas tiek noglabāts poligonos.