
PureTech dzinēji
3 cilindru PureTech Peugeot benzīna dzinēji ir efektivitātes un modernāko tehnoloģiju esence. Šī saime ieguvusi gada dzinēja titulu 2015. gadā un 2016. gadā un ir uzstādīta visam Peugeot klāstam no 108 modeļa līdz 5008 modelim.
Viena no PEUGEOT galvenajām rūpēm, esot autoražotājam, ir tā saistības attiecībā uz vides saglabāšanu, kas mums pastāv līdzās braukšanas priekam. PEUGEOT inženieri un dizaineri ir atsaukušies šim izaicinājumam, nākot klajā ar veselu klāstu.
3 cilindru PureTech Peugeot benzīna dzinēji ir efektivitātes un modernāko tehnoloģiju esence. Šī saime ieguvusi gada dzinēja titulu 2015. gadā un 2016. gadā un ir uzstādīta visam Peugeot klāstam no 108 modeļa līdz 5008 modelim.
Būdams efektīvāko tirgū pieejamo sistēmu radītājs attiecībā uz kaitīgo izmešu samazināšanu, Peugeot ir apliecinājis savas vadošās pozīcijas vides efektivitātes jomā. BlueHDi ir nosaukums, kas dots Peugeot Euro 6 dīzeļdzinējiem, kas apvieno augstu veiktspēju ar ierobežotu izmešu daudzumu.
EAT6 pārnesumkārba ir 6 pakāpju automātiskā pārnesumkārba, kas nodrošina optimālu patēriņu un braukšanas izjūtas. Tā ir izstrādāta, lai krasi samazinātu oglekļa izmešus, vienlaikus piedāvājot augstas kvalitātes braukšanu.
Jaunā automātiskā transmisija AT8 var samazināt degvielas patēriņu līdz 5 % salīdzinājumā ar EAT6, uzlabojot jaudu ar sistēmas “Stop & Start” paplašināšanu līdz 20 km/h un pāreju uz astoņiem pārnesumiem.
Izmantojot mūsu jaunākās paaudzes benzīna dzinējus, e-HDi tehnoloģija ir pazīstama arī kā “Stop & Start” (paskaidre: automātiskā dzinēja apturēšanas un iedarbināšanas sistēma) sistēma.
Būdama ideāli piemērota braukšanai pa pilsētu, “Stop & Start” funkcija automātiski aptur dzinēju, tiklīdz automašīna gaida, nekustīgi stāvam – piemēram, pie sarkanās gaismas vai sastopoties ar “Stop” zīmi. Tad, kad vadītājs ir gatavs turpināt ceļu, dzinējs viegli iedarbojas no jauna un uzreiz.
Tas ir izdevīgi visādos veidos: degvielas patēriņš tiek stingrāk kontrolēts (par -5 % mazāk nekā ar parasto automašīnu, braucot blīvā pilsētas satiksmē), CO2 izmešu daudzums tiek samazināts (nulle izmešu, kad dzinējs ir izslēgts) un gaidīšanas režīmā automašīna ir klusa.
Īsumā HDi tehnoloģija Jums ļauj apvienot videi draudzīgu veiktspēju ar braukšanas prieku pilnā apjomā!
Un pilnīgai saderībai visos braukšanas režīmos “Stop & Start” var arī dezaktivēt.
EMP2 platformai ir modulāra uzbūve un tā ir jauno PSA Group vidējās klases un augstākās klases modeļu klāsta dizaina un ražošanas centrā, kas īpaši nodrošina:
EMP2 platforma tika ieviesta Peugeot 308 modelim 2013. gadā un tiek izmantota, lai ražotu jauno Peugeot apvidus automobili 3008 un 5008 un jauno Traveller un Expert modeli.