SITUĀCIJAS STĀVOKLIS (COVID-19) LASĪT VAIRĀK

Sanpaulu durvis ver jaunā Peugeot Dizaina laboratorija

/image/08/8/airbus-h160-1.763088.jpg

08.01.21

Sanpaulu durvis ver jaunā Peugeot Dizaina laboratorija

Peugeot Dizaina laboratorijas jau sekmīgi darbojas Šanhajā un Sanfrancisko, un tagad Sanpaulu, Brazīlijā, durvis ver franču ražotāja trešais pārstāvniecības birojs. 210 gadus ilgā pieredze rūpnieciskajā dizainā, ieskaitot 131 gadu autobūves nozarē, ļāva pirmo Peugeot dizaina studiju atvērt 2012.gadā. Tā jau no paša sākuma īstenoja izcilus, pat ārkārtējus projektus, tiesa, ne visi no tiem bija saistīti ar sauszemes transportu.

Tehnoloģijas un cilvēkresursi, ko izmanto Peugeot Dizaina laboratorija (Peugeot Design Lab) dod kompānijai unikālas, šai sfērai neraksturīgas iespējas.

“Dizaineru iztēle un radošums apvienojumā ar nepārspējamu precizitāti, kas nepieciešama automašīnas izstrādē, tiks izmantota, lai radītu produktus un pakalpojumus Peugeot Dizaina laboratorijas ārējiem klientiem visā pasaulē,” sacīja Matiass Hosans (Matthias Hossann), Peugeot Design direktors.

Peugeot ražo automašīnas daudzās pasaules valstīs, un profesionāļu kompānijas dizaineru vidū netrūkst; viņi visi ļoti labi zina, ka ne jau tikai funkcionalitātei ir nozīme, kad tiek radīts jauns produkts.

“Mums ir jāiet tālāk, mums ir jāsniedz sava globālā pieredze, kas ir harmonijā ar vēlmēm un gaidām, ko klients pats bieži vien pat neapzinās,” komentē Fabjēns Dāršs (Fabien Darche), PSA grupas dizaina direktors Latīņamerikā, kurš vadīs darbu Peugeot Dizaina laboratorijas Sanpaulu studijā.

Globāla dizaina stratēģija
Peugeot Dizaina laboratorijas darba pamatā ir globāla zīmola dizaina princips. Tas nozīmē, ka neviens produkts, kas kaut kādā mērā veido zīmola tēlu, nedrīkst izcelties, atšķirties no kopējā produktu klāsta.

Globalizācijas laikmetā, pieaugot konkurencei, Peugeot Dizaina laboratorija kļūst par unikālu instrumentu spēcīgas zīmola identitātes veidošanā. Tas ir ārkārtīgi svarīgi, lai uzņēmums tiktu pamanīts citu autoražotāju vidū.

“Mūsu kā zīmola galvenā misija ir paredzēt mūsu klientu vēlmes un vajadzības kvalitātes, drošības un satura ziņā, un to visu apvienot pārsteidzošā, inovatīvā un pievilcīgā projektā,” skaidro Žans Filips Imparato (Jean-Philippe Imparato), Peugeot zīmola direktors.

Peugeot Dizaina laboratorija izstrādā savus produktus kopā ar partneriem. Tā var būt vienkārša partnerība vai viena un tā paša produkta piedāvāšana tirgū ar dažādiem zīmoliem. Franču ražotājs vēsturiski ir pazīstams arī ar sociālo atbildību. Peugeot Dizaina laboratorija šo tradīciju turpina un aizvien ir atvērta dažādiem bezpeļņas projektiem.

Jaunas Peugeot Dizaina laboratorijas izveidošana ietilpst starptautiska zīmola attīstīšanas stratēģijā. Ieviešot jaunus produktus un pakalpojumus, franču uzņēmuma mērķis ir palielināt savu atpazīstamību visā pasaulē. Īpaša uzmanība tiek pievērsta Eiropas tirgum, kur valda ļoti liela konkurence.

Pēdējā laika projekti
Peugeot Dizaina laboratorija apvienoja spēkus ar klavieru ražotāju Pleyel, lai radītu klavieres, kurām piedēvēta spēja mainīt mūziķu estētiskos standartus.

Klavieru mehānisms ir nolaists zemāk, lai vāks būtu vienā līmenī ar taustiņiem. Pirmo reizi klavieru vēsturē publika redz mākslinieku spēlējam no jebkura leņķa. Pianista rokas nokļūst starmešu gaismā, un veidojas lielāka mijiedarbība starp mākslinieku un auditoriju.

Helikoptera H160 elegantās un dinamiskās līnijas atbilst pārējā Airbus klāsta stilam. Tajā pašā laikā šis lidaparāts ataino modeļa iemiesoto paaudžu lēcienu.

Sākotnēji par projektu X4 dēvēto helikopteru H160 Peugeot Dizaina laboratorija izstrādāja pēc Airbus izsludinātā konkursa. Viens no tā mērķiem bija jaunu stila standartu uzstādīšana. Iepriekšējās paaudzes Dauphin helikoptera identitāte tika atklāta no jauna, un tam raksturīgais degungals tagad izskatās modernāks. Futūristisko siluetu paspilgtina uz vienu galu sašaurināti konusveida logi.

Ar augstākās klases jahtu ražotāju ir izstrādāts funkcionāls modelis, kas apvieno Peugeot i-Cockpit® instrumentu paneļa sniegtās priekšrocības un intuitīvās vadības funkcijas ar Beneteau izstrādāto Ship Control® tehnoloģiju.

Konceptuālajā jahtā Sea Drive Concept izmantotas Peugeot i-Cockpit® komponentes, kas ir ideāli piemērotas ūdens transportam: tā ir ērti lietojama kompakta izmēra stūre, liels 17 collu skārienekrāns ar Ship Control® saskarni un piekļuvi visām elektroniskajām sistēmām, kā arī papildu mobilais ekrāns un vadības pogas galvenajām funkcijām abās stūres rata pusēs.

/image/08/5/beneteau-sea-drive-2.763085.jpg

08.01.21

Sanpaulu durvis ver jaunā Peugeot Dizaina laboratorija

Peugeot Dizaina laboratorijas jau sekmīgi darbojas Šanhajā un Sanfrancisko, un tagad Sanpaulu, Brazīlijā, durvis ver franču ražotāja trešais pārstāvniecības birojs. 210 gadus ilgā pieredze rūpnieciskajā dizainā, ieskaitot 131 gadu autobūves nozarē, ļāva pirmo Peugeot dizaina studiju atvērt 2012.gadā. Tā jau no paša sākuma īstenoja izcilus, pat ārkārtējus projektus, tiesa, ne visi no tiem bija saistīti ar sauszemes transportu.

Tehnoloģijas un cilvēkresursi, ko izmanto Peugeot Dizaina laboratorija (Peugeot Design Lab) dod kompānijai unikālas, šai sfērai neraksturīgas iespējas.

“Dizaineru iztēle un radošums apvienojumā ar nepārspējamu precizitāti, kas nepieciešama automašīnas izstrādē, tiks izmantota, lai radītu produktus un pakalpojumus Peugeot Dizaina laboratorijas ārējiem klientiem visā pasaulē,” sacīja Matiass Hosans (Matthias Hossann), Peugeot Design direktors.

Peugeot ražo automašīnas daudzās pasaules valstīs, un profesionāļu kompānijas dizaineru vidū netrūkst; viņi visi ļoti labi zina, ka ne jau tikai funkcionalitātei ir nozīme, kad tiek radīts jauns produkts.

“Mums ir jāiet tālāk, mums ir jāsniedz sava globālā pieredze, kas ir harmonijā ar vēlmēm un gaidām, ko klients pats bieži vien pat neapzinās,” komentē Fabjēns Dāršs (Fabien Darche), PSA grupas dizaina direktors Latīņamerikā, kurš vadīs darbu Peugeot Dizaina laboratorijas Sanpaulu studijā.

Globāla dizaina stratēģija
Peugeot Dizaina laboratorijas darba pamatā ir globāla zīmola dizaina princips. Tas nozīmē, ka neviens produkts, kas kaut kādā mērā veido zīmola tēlu, nedrīkst izcelties, atšķirties no kopējā produktu klāsta.

Globalizācijas laikmetā, pieaugot konkurencei, Peugeot Dizaina laboratorija kļūst par unikālu instrumentu spēcīgas zīmola identitātes veidošanā. Tas ir ārkārtīgi svarīgi, lai uzņēmums tiktu pamanīts citu autoražotāju vidū.

“Mūsu kā zīmola galvenā misija ir paredzēt mūsu klientu vēlmes un vajadzības kvalitātes, drošības un satura ziņā, un to visu apvienot pārsteidzošā, inovatīvā un pievilcīgā projektā,” skaidro Žans Filips Imparato (Jean-Philippe Imparato), Peugeot zīmola direktors.

Peugeot Dizaina laboratorija izstrādā savus produktus kopā ar partneriem. Tā var būt vienkārša partnerība vai viena un tā paša produkta piedāvāšana tirgū ar dažādiem zīmoliem. Franču ražotājs vēsturiski ir pazīstams arī ar sociālo atbildību. Peugeot Dizaina laboratorija šo tradīciju turpina un aizvien ir atvērta dažādiem bezpeļņas projektiem.

Jaunas Peugeot Dizaina laboratorijas izveidošana ietilpst starptautiska zīmola attīstīšanas stratēģijā. Ieviešot jaunus produktus un pakalpojumus, franču uzņēmuma mērķis ir palielināt savu atpazīstamību visā pasaulē. Īpaša uzmanība tiek pievērsta Eiropas tirgum, kur valda ļoti liela konkurence.

Pēdējā laika projekti
Peugeot Dizaina laboratorija apvienoja spēkus ar klavieru ražotāju Pleyel, lai radītu klavieres, kurām piedēvēta spēja mainīt mūziķu estētiskos standartus.

Klavieru mehānisms ir nolaists zemāk, lai vāks būtu vienā līmenī ar taustiņiem. Pirmo reizi klavieru vēsturē publika redz mākslinieku spēlējam no jebkura leņķa. Pianista rokas nokļūst starmešu gaismā, un veidojas lielāka mijiedarbība starp mākslinieku un auditoriju.

Helikoptera H160 elegantās un dinamiskās līnijas atbilst pārējā Airbus klāsta stilam. Tajā pašā laikā šis lidaparāts ataino modeļa iemiesoto paaudžu lēcienu.

Sākotnēji par projektu X4 dēvēto helikopteru H160 Peugeot Dizaina laboratorija izstrādāja pēc Airbus izsludinātā konkursa. Viens no tā mērķiem bija jaunu stila standartu uzstādīšana. Iepriekšējās paaudzes Dauphin helikoptera identitāte tika atklāta no jauna, un tam raksturīgais degungals tagad izskatās modernāks. Futūristisko siluetu paspilgtina uz vienu galu sašaurināti konusveida logi.

Ar augstākās klases jahtu ražotāju ir izstrādāts funkcionāls modelis, kas apvieno Peugeot i-Cockpit® instrumentu paneļa sniegtās priekšrocības un intuitīvās vadības funkcijas ar Beneteau izstrādāto Ship Control® tehnoloģiju.

Konceptuālajā jahtā Sea Drive Concept izmantotas Peugeot i-Cockpit® komponentes, kas ir ideāli piemērotas ūdens transportam: tā ir ērti lietojama kompakta izmēra stūre, liels 17 collu skārienekrāns ar Ship Control® saskarni un piekļuvi visām elektroniskajām sistēmām, kā arī papildu mobilais ekrāns un vadības pogas galvenajām funkcijām abās stūres rata pusēs.

/image/08/5/beneteau-sea-drive-2.763085.jpg