Motion & e-Motion

i

20.02.2019

Līdz ar elektroauto ražošanu Peugeot maina saukli

Peugeot savam logotipam pievieno saukli “Motion & e-Motion”, kas atzīmē būtisku brīdi zīmola vēsturē un visu Peugeot automodeļu elektrificēšanu sākot no 2019. gada. Ženēvas autoizstādē “dzirkstele tiks piešķilta” arī ikoniskajai Peugeot emblēmai – lauvai.

 2010. gadā atzīmējot zīmola 200. jubileju, Peugeot logotipam pievienotais sauklis “Motion & Emotion” (latviski – kustība un emocija) nostiprināja uzņēmuma pozīciju starp lielākajiem autoražotājiem gan produktu, gan pakalpojumu ziņā. Tas ir virzījis inženieru un dizaineru sadarbību, kas ir bijusi raksturīga jau zīmola aizsākumos 1810. gadā, un veicinājis Peugeot ideju, ka automobiļa pieredzes pamatā vienmēr ir bijušas emocijas.  

Pievienotais “e” atspoguļo zaļganzilo elektrības uzplaiksnījumu, simbolizējot Peugeot lomu pārejā uz jaunu enerģijas avotu. Ar saukli “Motion & e-Motion” jau tiek apzīmēti Peugeot e-Legend Concept konceptauto un uzlādējamie hibrīddzinēji, ar kuriem gada beigās tiks aprīkoti Peugeot 3008, 508 un 508 SW modeļi. Sākot ar šī gada Ženēvas auto izstādi, sauklis tiks izmantots visās valstīs un visos publicitātes materiālos: tiešsaistē, drukas materiālos, pasākumos, pārdošanas salonos, TV reklāmās un videoklipos.

 Mainās arī pats Peugeot zīmola sūtnis – lauva. Pagājušā gada Ženēvas autoizstādē Peugeot dizaina laboratorijā tika prezentēta, īpaši par godu uzņēmuma emblēmas 160. dzimšanas dienai radīta, milzīga lauva, kas simbolizē lepnumu, spēku un pamanāmību. Šogad Ženēvā lauvas plūstošais tēls atdzīvosies ar zaļi un zili atstarojošiem gaismas efektiem. Līdz ar emblēmas elektrificēšanos zīmols pāriet jaunas enerģijas laikmetā.

 Ar jauno saukli un 208 gadu vēsturi Peugeot turpinās vairot savu uzticamību. Arī elektroauto lietošanas pamatā ir brauciena baudījums un emocijas.

Peugeot

Katrs Peugeot transportlīdzeklis klientam sniedz stimulējošu un apmierinošu braukšanas pieredzi, pamanāmu dizainu un bezkompromisu kvalitāti. Uzņēmumam ir vairāk nekā 10 000 pārdošanas salonu vairāk nekā 160 valstīs visā pasaulē, kurās pagājušā gadā tika pārdoti vairāk nekā 1,74 miljoni transportlīdzekļu.