SITUĀCIJAS STĀVOKLIS (COVID-19) LASĪT VAIRĀK

70% Peugeot modeļu jau 2021. gadā būs elektrificēti

/image/86/9/peugeot-308sw-2106styp-010-desktopndp.797869.jpg

Iznākot jaunajam Peugeot 308

70% Peugeot modeļu jau 2021. gadā būs elektrificēti

Elektrifikācija ir Peugeot zīmola stratēģijas centrā, tāpēc jaunais Peugeot 308 hečbeka un universāļa SW versijā, nonākot pārdošanā, tūlīt piedāvās divus uzlādējamajos hibrīddzinējus. 2021. gadā šie jaunie produkti palielinās elektrificēto modeļu īpatsvaru līdz 70%, tam aptverot gan pasažieru automobiļus, gan komercauto. Līdz 2023. gadam elektrificēti būs jau 85% zīmola modeļu, bet līdz 2025. gadam – 100% Peugeot modeļu Eiropā.

/image/87/0/peugeot-308swphev-2106styp-101-ndp.797870.jpg

Nonākot pārdošanā, jaunais Peugeot 308 piedāvās divus plug-in jeb spraudņa hibrīda dzinējus, vēl vairāk paplašinot jau tā visaptverošo elektrificēto transportlīdzekļu klāstu.

 Jaunais Peugeot 308 Hybrid 225 e-EAT8, apgādāts ar 180 ZS PureTech dzinēju (132 kW) un 81 kW elektromotoru apvienojumā ar 8 pakāpju e-EAT8 pārnesumkārbu (CO2 emisija no 26 g/km, sniedzamība 100% elektrorežīmā līdz 59 km atbilstoši WLTP protokolam; patlaban apstiprināšanas procesā), attīsta 225 ZS jaudu.

 Hybrid 180 e-EAT8 versiju darbina 150 ZS (110 kW) PureTech dzinējs apvienojumā ar tādu pašu 81 kW elektromotoru un e-EAT8 pārnesumkārbu (CO2 emisija no 25 g/km, sniedzamība 100% elektrorežīmā līdz 60 km atbilstoši WLTP protokolam; patlaban apstiprināšanas procesā).

Peugeot klāsta elektrifikācija sākās pirms trim gadiem, kad tika izlaists e-208, un kopš tā laika tirgū labi pamanāmi bijuši vairāki ar Lauvas emblēmu modeļi 100% elektriskie (e-208, e-2008, e-Traveller un e-Expert) un uzlādējamie hibrīdi (3008HYbrid un 508HYbrid). 2021. gada pirmajos piecos mēnešos Peugeot ir otrajā vietā starp plaša profila autoražotājiem kopējā pārdošanas apjoma ziņā un jau trešajā vietā pēc pārdoto elektrificēto auto skaita. Peugeot e-208 un e-2008 ir otrajā vietā attiecīgajos baterijas elektroauto (BEV) segmentos, ik mēnesi turpinot kāpināt savu tirgus daļu.

“Elektrifikācija ir mūsu “Power of Choice” stratēģijas kodols. Tā dod mūsu klientiem iespēju izvēlēties iekšdedzes dzinēju vai elektromotoru, kas vislabāk atbilst viņu vajadzībām. Mūsu elektrificēto modeļu lieliskie pārdošanas rezultāti parāda, ka šī stratēģija Eiropā nes augļus. Starptautiskā mērogā pat tirgos, kur elektrifikācija tikai sākas, mēs savu elektrificēto modeļu portfeli izmantosim, lai izceltu sevi kā inovatīvu plaša profila premium zīmolu. Lai kur mēs būtu, mēs vēlamies būt patiess progresa dzinējspēks,” saka Linda Džeksone, Peugeot izpilddirektore.

“Power of Choice” stratēģiju ļauj īstenot grupas multienerģiju platformas, kas katrā elektriskajā, uzlādējamā hibrīda vai iekšdedzes dzinēja modelī ļauj izmantot klienta vajadzībām vispiemērotākās tehnoloģijas.

Peugeot elektriskajā piedāvājumā ietilpst gan pasažieru auto, gan komerciālie transportlīdzekļi. Zīmols piedāvā katra komercauto modeļa 100% elektrisko versiju, un tas ļauj profesionāļiem brīvi piekļūt lielpilsētu zaļajām zonām, kur tādas ieviestas. Turklāt elektrisko versiju kravas telpas ietilpība ir tieši tāda pati kā automobiļiem ar iekšdedzes dzinēju.