Peugeot e-208 ieguvis gada labākā elektriskā mazās klases auto titulu What Car? balvu pasniegšanā
Peugeot e-208 ticis kronēts par Gada elektrisko mazās klases auto pirmajā What Car? Elektrisko auto apbalvošanas ceremonijā. Finālā franču mazās klases elektroautomobilis pārspēja visus konkurentus, tai skaitā Honda E un Renault Zoe.
Jaunais e-208, Peugeot pirmais jaunākās paaudzes elektriskais auto, turpina savu uzvaras gājienu, iegūstot Gada elektriskā mazās klases automobiļa balvu pirmajā What Car? Elektrisko auto balvu pasniegšanā. Iepriekš jaunie Peugeot 208 un e-208 ieguva arī titulu Eiropas Gada auto.
Uz What Car? ekspertu žūriju spēcīgu iespaidu atstāja Peugeot unikālā “izvēlies savu auto, izvēlies savu dzinēju” filozofija, kas klientiem dod iespēju izvēlēties starp pilnībā elektrisko e-208 un jauno 208 ar benzīna vai dīzeļdzinēju. Lieki piebilst, ka nekādi kompromisi attiecībā uz praktiskumu, veiktspēju un aprīkojumu šādā gadījumā netiek pieļauti.
Konkursa tiesneši pozitīvi novērtēja arī Peugeot uzkrītošo interjeru pilnīgi jaunajā e-208 modelī. Žūrijas komisija cildināja jauno interjeru ar Peugeot jaunāko 3D i-Cockpit® gan tā dizaina, gan tehnoloģiju un vadītāja atbalsta sistēmu dēļ. Augstu atzinību izpelnījās arī Peugeot komfortablā balstiekārta un reālajā pasaulē nobraucamais attālums.
Pilnīgi jaunais Peugeot e-208 tiek piegādāts ar 50 kWh, 136 ZS elektropiedziņas sistēmu, kas ar vienu uzlādes reizi ļauj veikt 334 kilometrus (WLTP ciklā). Automobilis atbalsta īpaši ātro uzlādi ar līdz pat 100 kW jaudu, kas dod iespēju tukšu bateriju līdz 80% līmenim uzlādēt 30 minūtēs.
Stīvs Hantingfords (Steve Huntingford), What Car? redaktors: “Ņemot vērā visus aspektus, e-208 ir labākais mazais elektroauto, ko šobrīd var iegādāties. Tam ir laba autonomija reālajā pasaulē, balstiekārta veic lielisku darbu, lai tu justos komfortabli, interjers ir vienlaikus uzkrītošs un elegants. Mums īpaši patīk Allure Premium (Allure pakotne Baltijas valstīs) versija, jo tai ir pievilcīga cena, taču aprīkojums ir ļoti bagātīgs un ietver klimata kontroli, bezvadu uzlādes iekārtu viedtālrunim, kā arī izklaides un informācijas sistēmu ar 10 collu ekrānu un telefona spoguļošanas funkciju.”
Automašīnas reālā autonomija tika pierādīta elektrisko automašīnu sacensībās, kas aizgājušajā vasarā norisinājās Lietuvā. Vitolds Miļus un Aidis Bubins, kuri brauca ar Peugeot e-208, uzvarēja elektroautomobiļu klasē ar baterijas ietilpību līdz 50 kWh. Viņi nobrauca gandrīz 300 kilometrus ar valstī atļauto ātrumu (50 km/h apdzīvotās vietās un 90 km/h vai vairāk ārpus apdzīvotām vietām) un sacensības noslēdza bez papildu uzlādes.
Peugeot 208 un tā elektriskā versija e-208 ir saņēmuši virkni apbalvojumu visā pasaulē. Automobiļi ieguvuši starptautisko Red Dot 2020 dizaina balvu, savukārt revolucionārais i-Cockpit® 3D nosaukts par gada inovāciju Lietuvā. Latvijā Peugeot 208 gandrīz izcīnīja Gada auto 2020 titulu, tomēr fināla balsojumā to no uzvaras šķīra daži punkti. Gada sākumā 208 saņēma visprestižāko apbalvojumu – titulu Eiropas Gada auto 2020.