Jaunais Peugeot 508 SW
Tikai dažus mēnešus pēc jaunā 508 modeļa atklāšanas Peugeot iepazīstina ar tā universāla virsbūves versiju ‒ 508 SW. Jaunās automašīnas dizaina autori ir iedvesmojušies no shooting brake virsbūves tipa proporcijām un stilistikas un radījuši patiesi sportiska stila universāli.
Izcils dizains
508 SW ir ieguvis radikālu dizainu ‒ zems siluets, sportisks, varētu pat var teikt, ‒ kupejai līdzīgs universālis. Agresīva priekšējā daļa un LED dienas apgaismojuma vertikālā gaismas signatūra ar pilnas komplektācijas LED apgaismojumu un horizontālu priekšējo radiatora režģi rada ekskluzīvu identitāti. Sportisko eleganci papildina zemi sānu logi un durvis bez logu rāmjiem. Aizmugurējā daļa ir moderna un spēcīga, ko akcentē melns apgaismojuma panelis ar adaptīviem 3D LED aizmugurējiem lukturiem.
Viss kopā veido perfektu līdzsvaru starp sportisku eleganci un praktiskumu, vienlaikus nodrošinot plašu pasažieru salonu un lielu, viegli pieejamu bagāžas nodalījumu.
Peugeot i-Cockpit® salons
Jaunais 508 SW ir aprīkots ar oriģinālu i-Cockpit vadības vidi, kuras būtiskākie komponenti ir, piemēram, kompakta stūre, 10 collu augstas izšķirtspējas skārienekrāns un 12,3 collu digitālais mērinstrumentu bloks. Atslēgvārdi ‒ kvalitāte un pārdomāta funkcionalitāte.
Salona materiāli un polsterējums: dabīgā vai eko āda, īpaši matēta hroma ielaidumi, melna laka, Alcantara sēdekļu pārvalki. Vadītāja sēdeklim par izcilu ergonomiku un regulēšanas iespējām ir piešķirts AGR (Aktion Gesunder Rücken) sertifikāts. Izvēlē ir elektriskā priekšējo sēdekļu regulēšana un 8 punktu pneimatiska masāžas sistēma. Aizmugurējo sēdekļu atzveltnes ir nolaižamas līdz 27 grādiem, un pasažieri var baudīt skatu caur lielo stikla panorāmas jumta lūku.
Liels uzsvars ir likts uz dažādu uzglabāšanas nodalījumu pieejamību: cimdu nodalījumā var novietot divas 1,5 litru pudeles, durvju kabatās pa vienai litra pudelei, centrālajā konsolē iebūvēti divi tasīšu turētāji un 6,4 litru uzglabāšanas nodalījums ar dzesēšanas funkciju. Inovatīvs risinājums ‒ zem centrālās konsoles ir vēl viens uzglabāšanas nodalījums, kas ir arī bezvadu mobilā tālruņa lādētāja atrašanās vieta.
Bagāžas nodalījuma izmērs standarta pozīcijā ir 530 litri, bet, ja aizmugurējos sēdekļus noloka (divās daļās 1/3 un 2/3), tiek radīts bagāžas nodalījums ar kopējo ietilpību 1780 litri. Bagāžas nodalījumu var atvērt gan ar tālvadības pulti, gan mehāniski. Uzlāde ir īpaši ērta, jo slieksnis atrodas tikai 63,5 cm augstumā virs zemes.
Augstākā līmeņa tehnoloģijas un drošība
Jaunais Peugeot 508 SW piedāvā plašas jaunākās paaudzes vadības palīdzības sistēmas, kas atbilst aizvien prasīgāko klientu vēlmēm un EuroNCAP drošības kritērijiem:
Unikāls braukšanas piedzīvojums
Izcils braukšanas piedzīvojums ir Peugeot DNA neatņemama sastāvdaļa. Precīza piekare, kas noregulēta atbilstoši dzinējam, jaunās paaudzes EMP2 platforma un tās dinamiskās īpašības padara 508 SW par ērtu un labi vadāmu automašīnu. Jaunais modelis ir ievērojami vieglāks nekā tā priekšgājējs (-70kg) un ar stingrāku virsbūvi, kas nodrošina labāku stabilitāti un vadāmību. Turklāt ir iespēja noregulēt piekari un auto dinamiku, izvēloties četrus dažādus braukšanas režīmus – ECO, Sport, Comfort un Normal. Jaunā daudzpakāpju piekare Active Suspension Control nodrošina precīzāku vadīšanu, kā arī ērtāku braukšanu pa nelīdzenu ceļu.
Efektīvi un jaudīgi motori
Jaunais PEUGEOT 508 SW ir pieejams ar jaunās paaudzes PureTech un BlueHDi dzinējiem, kas ir spēcīgi un vienlaikus vieni no ekonomiskākajiem savā klasē. Vienlaikus jaunais 508 ir pirmais modelis, ko mūsu tirgū piedāvās tikai komplektācijā ar 8 pakāpju automātisko transmisiju.
Divi benzīna dzinēji:
- PureTech 180 Zs,
- PureTech 225 Zs (tikai GT versijai).
Trīs dīzeļdzinēji:
- BlueHDi 130 Zs,
- BlueHDi 160 Zs,
- BlueHDi 180 Zs.
Visi dzinēji atbilst Euro 6.2 emisijas standartiem un ir ar segmenta zemāko CO2 emisiju.
ECO režīmā ar automātisko pārnesumkārbu savienotais benzīna dzinējs automātiski pārslēdzas brīvgaitas režīmā. Ja apstākļi to ļauj, funkcija ir pieejama ātrumā no 25 līdz 130 km/h. Vadītajam neievērojama funkcija samazina pārnesumkārbas iekšējo berzi, un līdz ar to arī degvielas patēriņu par aptuveni 3%.
2019. gada otrajā pusē piedāvājumā tiks pievienots t.s. Plug-in hibrīds, kura braukšanas attālums ar elektrisko enerģiju ir līdz 50 km. Akumulatori tiek uzstādīti zem aizmugurējiem sēdekļiem, lai saglabātu bagāžas nodalījuma apjomu.
Jaunā Peugeot 508 SW ražošanu uzsāks Mulhouse rūpnīcā Francijā.
Pirmā automobiļa prezentācija notiks Parīzes autoizstādē septembrī un pārdošanā Latvijā tas būs 2019. gada sākumā.