Jaunais PEUGEOT 508 ir piedzīvojis radikālus jauninājumus – no tradicionāla 4-durvju sedana kļūstot par 5-durvju kupeju-sedanu. Salīdzinājumā ar tā priekšgājēju, jaunais 508 ir kompaktāks, vienlaikus platāks un zemāks. Ārējais dizains ir asākām līnijām un spēcīgāks, bet automobiļa interjers ietver jaunās paaudzes Peugeot i-Cockpit®. Tāpat jaunā modeļa mērķis ir piedāvāt sava segmenta labākos dzinējus, stabilitāti uz ceļa un neskaitāmas tehnoloģiskās palīgsistēmas.
Drosmīgs dizains
Jaunā Peugeot 508 aerodinamiskās līnijas atgādina kupeju, ko akcentē zemā (tikai 1,40 m augsta) un lēzenā jumta līnija, kas parasti ir raksturīga premium klases modeļiem. Eleganti zemie sānu logi un durvis bez stiklu rāmjiem akcentē kupejai raksturīgās īpašības. Automobiļa priekšējā daļa ir patiešām iespaidīga, pat agresīva. To veido pilnās LED tehnoloģijas priekšējie lukturi un radiatora režģis, ko iedvesmojis pēdējais zīmola konceptauto Peugeot Instinct. LED dienas gaitas lukturu vertikālā gaismas signatūra piešķir 508 ekskluzīvu identitāti. Lauvas nagus imitējošos aizmugurējos LED lukturus ietver glancēti melns panelis, kas raksturīgs jaunākajiem Peugeot modeļiem. Plašā panorāmas jumta lūka atveras kā spoileris.
Lai gan no ārpuses bagāžas nodalījums šķiet neliels, tā tilpums ir 487 litri.
Novatoriskais Peugeot i-Cockpit® salons
Iesēšanās jaunā Peugeot 508 salonā ir kā jaunas pasaules atklāšana, ko raksturo kvalitāte un oriģinalitāte. Galvenie Peugeot i-Cockpit® komponenti ir:
Pilnībā konfigurējamais mērinstrumentu paneļa ekrāns ir novietots nedaudz virs stūres. Visa nepieciešamā informācija pastāvīgi atrodas vadītāja redzeslaukā. Plašais skārienekrāns ir integrēts priekšējā paneļa centrā. Zem ekrāna izvietotas ātrās piekļuves pogas, kas atvieglo nonākšanu līdz pamatfunkcijām: radio, klimata kontrolei, navigācijai, iestatījumiem, tālrunim, mobilajām lietojumprogrammām un i-Cockpit Amplify. Tas ļauj salonā izvēlēties vienu no divām noskaņām – Boost dinamiskākai braukšanai un Relax mierīgam un ērtam pārvietošanās stilam. Abas noskaņas var iestatīt, lai vadītājam un pasažieriem piedāvātu personisku un unikālu braukšanas pārdzīvojumu. Papildus var iestatīt automobiļa amortizāciju un dinamiku, izvēloties vienu no četriem braukšanas režīmiem (ECO / Sport / Comfort / Normal).
Salona interjerā un polsterējumā tiek izmantota āda vai Nappa tipa āda, satīna-hroma akcenti, melna laka, Alcatara un īstais koks. Pateicoties izcilajai ergonomikai un iestatīšanas iespējām, jaunā 508 vadāmībai ir piešķirta AGR (Aktion für Gesunder Rücken) zīme. Arī priekšējos sēdekļus var elektroniski iestatīt un pat izbaudīt 8-punktu pneimatisko masāžu.
Pirmklasīga kvalitāte un ērtība
Pateicoties jaunajai EMP2 platformai un tās dinamiskajām īpašībām, jaunajā Peugeot 508 ir panākts ideāls līdzsvars starp ērtumu un vadāmību. Balstiekārta ir pielāgota attiecīgā modeļa spēka avotiem, lai nodrošinātu maksimālo braukšanas baudījumu. Virsbūves detaļu savienojumi ir ne tikai sametināti, bet nostiprināti ar īpašu līmi, kas nodrošina automobiļa izturību un ilgu mūžu. Salīdzinājumā ar tā priekšgājēju šis auto ir par 70 kg vieglāks.
Pasažieru ērtībai ir pieejamas praktiskas novietnes priekšmetiem, kopējā ietilpība sasniedz 32 litrus. Visu iespējamo viedierīču uzlādei centrālajā konsolē un bagāžas nodalījumā ir 4 USB ligzdas un 12 V ligzda. Protams, automobilim neiztrūkst arī savienojamības ar Apple Carplay, Android Auto un Mirror Link lietojumprogrammām, bezvadu viedtālruņa uzlādes iespējas un 3D navigācijas. Par kvalitatīvu audiosistēmu rūpējas auto akustikas ražotāji Focal®.
Jaunais 508 ir aprīkots ar daudzām braukšanas palīgsistēmām, kas atbilst mūsdienu prasīgo klientu gaidām un visiem jaunākajiem EuroNCAP kritērijiem:
Nakts redzamības iekārta, izmantojot infrasarkano staru kameru tumsā vai sliktas redzamības apstākļos konstatē automobiļa priekšā 200 – 250 m attālumā esošas dzīvas būtnes.
Jaunā aizmugurējā daudzsviru balstiekārta kopā ar elektronisko balstiekārtu Active Suspension Control nodrošina precīzāku vadāmību un ērtāku braucienu arī pa nelīdzeniem ceļiem.
Efektīvi un jaudīgi dzinēji
Pieejami divi pilnīgi jauni 1.6 PureTech benzīna dzinēji:
Papildus arī jauni 1.5 un 2.0 BlueHDi dīzeļa dzinēji:
Visi jaunie dzinēji atbilst Euro 6.2 izmešu daudzuma normām un ir ar segmentā zemāko CO2 izmešu daudzumu. Piemēram, 180 Zs PureTech ar 8-pakāpju automātisko transmisiju versijai CO2 izmešu daudzums ir 123g/100km, bet BlueHDi 130 ar 8-pakāpju automātisko transmisiju CO2 izmešu daudzums ir 98g/100km.
Jauno Peugeot 508 sāks ražot Mulhausas rūpnīca Francijā. Automobilis pirmo reizi tiks prezentēts martā Ženēvas auto izstādē. Latvijā jaunais automobiļa modelis tirdzniecībā nonāks gada beigās.