Sekojot Peugeot 905 un 908 laika posmā no 2007. līdz 2011. gadam, Peugeot izturības sacīkstēs atgriežas ar Peugeot 9X8.
Ejot savu izcilo un panākumiem bagāto priekšteču pēdās, tas turpina Peugeot zīmola tradīciju – radīt atpazīstamas un augstas veiktspējas sacīkšu automašīnas.
Ar 9X8 Peugeot apvieno sportiskumu, zināšanas tehnoloģiju jomā, efektivitāti un izcilu stilu.
Tāpat kā Peugeot 905 pirms 30 gadiem, Peugeot 9X8 atkal nes zīmola estētiskās iezīmes: tas ir slaids, elegants automobilis, kas atraisa emocijas un iemieso ātrumu. Vispirms uzmanību piesaista zīmolam raksturīgie priekšējie lukturi, kā arī aizmugurējie lukturi ar 3D nagu formas izskatu. Automašīnas sāni ir rūpīgi strukturēti, spoguļi ir integrēti virsbūvē, un izskatās tā, it kā tai vispār nebūtu gaisa pretestības.
Peugeot 9X8 aizmugurējā dizaina smalki veidotajās detaļās ietilpst efektīvais zīmola apgaismojuma paraksts, savukārt paši lukturi no abām pusēm ietver platu difuzoru, virs kā ir uzraksts “We didn’t want a rear wing” (“Mēs negribējām aizmugurējo spārnu”), tādējādi uzsverot 9X8 spilgtāko novatorisko iezīmi – tam nav aizmugurējā spārna!
Radot 9X8, Peugeot Sport inženierus un Peugeot dizainerus iedvesmoja jaunie LMH – Le Mans Hypercar – izturības sacīkšu augstākās klases noteikumi. Kamēr citi ir izvēlējušies ievērot jaunos noteikumus konservatīvākā veidā, Peugeot komanda riskē un izlauž jaunu ceļu, maksimāli izmantojot šos noteikumus.
Spēka piedziņas loma ir uzticēta automašīnas aizmugurē uzstādītajai hibrīda iekārtai, kas apvieno 500 kW (680 ZS) 2,6 litru 90° V6 bi-turbo benzīna dzinēju, aizmugurējai piedziņai, un 200 kW (270 ZS) elektrisko ģeneratora bloku, priekšējai piedziņai. Tehniskie noteikumi precīzi nosaka sistēmas ierobežojumus hibrīda automašīnu pilnpiedziņas sistēmai: tie nosaka priekšējai asij pievadāmās enerģijas slieksni, kā arī regulē piedziņas kopējo maksimālo jaudu, kas nedrīkst pārsniegt 550 kW (750 ZS).
Tādēļ hibrīda tehnoloģija ir gan ieguvums, jo paver iespēju izmantot visu riteņu piedziņu, gan milzīgs tehnoloģisks izaicinājums, ņemot vērā piedziņas sistēmas sarežģītību.
Un tieši pie tā strādā Peugeot zīmols. Tas ir apņēmies paātrināt sava modeļu klāsta elektrifikāciju, vēloties radīt vērienīgu tehnoloģisko attīstību un uzvarēt spēcīgās konkurences apstākļos. Galu galā 9X8 programma sniegs jaunas un nenovērtējamas zināšanas Peugeot nākotnes elektrificētajiem modeļiem.