2016. gada 17.novembrī Peugeot importētājs KW Bruun Baltic organizēja pirmo Peugeot servisa konsultantu konkursu Baltijā.
Servisa klientu konsultants noteikti ir viena no galvenajām personām auto pārstāvniecībās, kas daudzējādā ziņā veido pārstāvniecības seju, un no kura ir atkarīga klientu apmierinātība un lojalitāte.
Lai iekļūtu finālā, visiem Baltijas Peugeot servisa konsultantiem bija jāiziet kompetences tests, uz kura pamata atlasīja 2 labākos no katras valsts. Konkurss norisinājās Rīgā, KW Bruun Baltic apmācību partnera Rīgas Valsts Tehnikuma telpās. Visiem dalībniekiem bija dotā laikā jāveic viena klienta apmeklējuma process, sākot no klienta vēlmes apmeklēt darbnīcu līdz transportlīdzekļa nodošanai klientam pēc apmeklējuma. Tiesnešu un klienta lomā šoreiz iejutās importētāja paša personāls. Konkurss bija ļoti saspringts, un uzvarētāja gods tika piešķirts Latvijas Peugeot pārstāvniecības Liepājā, SIA “Lāde” servisa konsultantam Ivo Čivkašam. Uzvaru nodrošināja Ivo Čivkaša vispilnīgākais sniegums visā klienta apmeklējuma procesā.
Peugeot importētājs panākumu uzskata par pilnībā izdevušos, tas palīdzēs paaugstināt pakalpojumu līmeni, un plānot šādus konkursus arī nākotnē.
NODERĪGAS SAITES
PEUGEOT KLĀSTS
Vietnes karte