Peugeot lauva ierūcas skaļāk: prezentēta zīmola jaunā identitāte
Viens no pasaulē senākajiem autobūves zīmoliem savu individualitāti un raksturu apliecina ar jaunu logotipu un pāršķir jaunu lappusi markas vēsturē. Šā gada 25. februārī Peugeot ir prezentējis markas jauno logotipu – ģerboni, kas rotāts ar krāšņu lauvas galvu.
Kopš 1850. gada Peugeot ir bijuši desmit logotipi, un tos visus rotājusi lauvas emblēma. Tagad vienpadsmito versiju – vēl kvalitatīvāku un elegantāku – radījusi zīmola globālā dizaina studija Peugeot Design Lab.
Pašreizējais logotips, ko ieviesa 2010. gadā, bija nepieciešams, lai izceltu markas pāreju prestižākā tirgus segmentā.
Pēc visaptverošas automobiļu modernizācijas pēdējos 10 gados Peugeot ir pārveidojis logotipu, lai tas būtu kopsolī ar strauju tempu uzņēmušajiem kompānijas produktiem. 2021. gada sākumā, piesakot modeļu klāstu, kura priekšgalā būs jaunais Peugeot 308, ar jaunu interneta vietni un autobūves grupas Stellantis izveidi, zvaigznes ir izvietotas jaunā konstelācijā.
Peugeot ir zīmols, kas iet līdzi laikam. Pat būdams vienu soli priekšā, tas turpina tiekties pēc inovācijām, paredz izmaiņas patērētāju uzvedībā un paver ceļu jauniem mobilitātes risinājumiem. Peugeot ir bijusi visu veidu revolūciju pieredze: industriālās, tehnoloģiskās, politiskās, sociālās, digitālās un tagad arī vides – pārejai uz jaunu enerģiju un nulles emisijas mobilitātei esot tā ilgtspējas stratēģijas centrā. Tas viss veido Peugeot DNS.
Peugeot lauva ierūcas skaļāk: prezentēta zīmola jaunā identitāte
Viens no pasaulē senākajiem autobūves zīmoliem savu individualitāti un raksturu apliecina ar jaunu logotipu un pāršķir jaunu lappusi markas vēsturē. Šā gada 25. februārī Peugeot ir prezentējis markas jauno logotipu – ģerboni, kas rotāts ar krāšņu lauvas galvu.
Kopš 1850. gada Peugeot ir bijuši desmit logotipi, un tos visus rotājusi lauvas emblēma. Tagad vienpadsmito versiju – vēl kvalitatīvāku un elegantāku – radījusi zīmola globālā dizaina studija Peugeot Design Lab.
Pašreizējais logotips, ko ieviesa 2010. gadā, bija nepieciešams, lai izceltu markas pāreju prestižākā tirgus segmentā.
Pēc visaptverošas automobiļu modernizācijas pēdējos 10 gados Peugeot ir pārveidojis logotipu, lai tas būtu kopsolī ar strauju tempu uzņēmušajiem kompānijas produktiem. 2021. gada sākumā, piesakot modeļu klāstu, kura priekšgalā būs jaunais Peugeot 308, ar jaunu interneta vietni un autobūves grupas Stellantis izveidi, zvaigznes ir izvietotas jaunā konstelācijā.
Peugeot ir zīmols, kas iet līdzi laikam. Pat būdams vienu soli priekšā, tas turpina tiekties pēc inovācijām, paredz izmaiņas patērētāju uzvedībā un paver ceļu jauniem mobilitātes risinājumiem. Peugeot ir bijusi visu veidu revolūciju pieredze: industriālās, tehnoloģiskās, politiskās, sociālās, digitālās un tagad arī vides – pārejai uz jaunu enerģiju un nulles emisijas mobilitātei esot tā ilgtspējas stratēģijas centrā. Tas viss veido Peugeot DNS.