SITUĀCIJAS STĀVOKLIS (COVID-19) LASĪT VAIRĀK

Peugeot prezentē vēl tehnoloģiski modernāku 308 SW

/image/16/6/peugeot-308swphev-2106styp-011-ndp.793166.jpg

22.06.2021

Peugeot prezentē vēl praktiskāku un tehnoloģiski modernāku 308 SW

 Peugeot zīmols ar lepnumu prezentē pilnīgi jauno Peugeot 308 SW – efektīvu, ekonomisku un ultramodernu auto bez jebkādiem kompromisiem attiecībā uz svarīgākajām funkcijām. Tieši tādu auto, kādu meklē pircēji kompakto universāļu segmentā. Sportiskais universālis pievelk skatienus un, būdams 4,64 m garš un ar 2,73 m riteņu bāzi, piedāvā plašu telpu pasažieriem, kā arī paver neierobežotas iespējas visu veidu aktivitātēm, jo bagāžas nodalījuma ietilpība ir 608 litru, un kravas telpu, nolokot aizmugurējo sēdekļu atzveltnes, iespējams palielināt līdz pat 1634 litriem.

Dabiski labs dizains

Jaunais Peugeot 308 SW ir bāzēts uz palielinātas multienerģiju platformas EMP2 (Efficient Modular Platform), kas nodrošina plašu versiju klāstu. Tāpēc jau no paša sākuma ir pieejams divas 308 SW spraudņa jeb uzlādējamā hibrīda versijas. EMP2 ietver jaunus nesošās konstrukcijas elementus, kas nodrošina augstāku efektivitāti un drošību, kā arī labāku komfortu un lielāku braukšanas prieku.

Jaunais Peugeot 308 SW ir garāks, zemāks un slaidāks nekā priekšgājējs: auto garums tagad ir 4,64 m (+6 cm), bet augstums – 1,44 m (–2 cm). Vienlaikus modelis kļuvis praktiskāks, jo jau standartā ir aprīkots ar trīsdaļīgu (40/20/40) aizmugurējo sēdekli, kura dalīto atzveltni var acumirklī nolocīt, izmantojot ērti aizsniedzamas sviras bagāžnieka sānos. Papildu praktiskumu modeļos ar iekšdedzes dzinēju nodrošina zem iespaidīgā bagāžnieka grīdas pārsega izvietotie nodalījumi.

Bagāžas telpas tilpums no grīdas līdz pārsegam ir 608 litru, tomēr ar nolocītām aizmugurējā sēdekļa atzveltnēm un zemākajā pozīcijā novietotu grīdu kravas telpas maksimālā ietilpība palielinās līdz 1634 litriem. Nolokot atzveltnes, 308 SW var iekraut priekšmetus, kas garāki par 1,85 metriem.

/image/24/9/peugeot-308sw-2.794249.jpg

Silta un komfortabla atmosfēra

Konstruējot jaunā Peugeot 308 SW sēdekļus, speciālistu mērķis bija maksimāli palielināt pasažieru komfortu un, otrkārt, izcelt apdarē izmantotos materiālus: audumu ar plankumainu rakstu, sietveida materiālu, alkantaru, reljefu ādu un krāsotu napu.

GT versijās adamīna krāsas pavedieni caurvij sēdekļus un izceļ priekšējā paneļa kontūras. Tie izmantoti arī durvju paneļu un viduskonsoles polsteru apdarē.

Pateicoties augstvērtīgajai ergonomikai un plašajām regulēšanas iespējām, priekšējie sēdekļi ir saņēmuši Vācijas AGR (Aktion für Gesunder Rücken) marķējumu.

Atkarībā no modeļa versijas tie jaunajā 308 SW tiek iekļauti standarta komplektācijā vai arī pieejami kā papildu aprīkojums. AGR sēdekļus var aprīkot ar elektrisko regulēšanu 10 virzienos un diviem atmiņas iestatījumiem. Braucēju ķermeņus cieši apņemošos priekšējos sēdekļus iespējams aprīkot arī ar pneimatisku 8 spilventiņu masāžas sistēmu (ar vairākām programmām) un apsildi.

Tehnoloģiski pilnveidojumi skāruši arī Peugeot 308 SW logus. Piemēram, priekšējais stikls ir elektriski apsildāms, priekšējais un aizmugurējais stikls ir biezāks, priekšā izmantoti laminēti (dubultie) sānu stikli (atkarībā no versijas). Modeļiem ar Allure un augstāka līmeņa aprīkojumu salona spogulis ir bez rāmja, turklāt hibrīdmodeļiem tā LED apgaismojums ir zilganzaļā krāsā, signalizējot, ka auto brauc bezizmešu režīmā.

Jaunais Peugeot 308 SW ir apgādāts ar gaisa kvalitātes sistēmu AQS, kas nepārtraukti uzrauga pasažieru telpā ieplūstošā gaisa kvalitāti un nepieciešamības gadījumā spēj patstāvīgi ieslēgt recirkulācijas režīmu. Automobiļos ar GT un augstāka līmeņa aprīkojumu šo sistēmu papildina Clean Cabin funkcija, kas attīra gaisu no sīkajām daļiņām un piesārņojuma gāzēm. Informācija par gaisa kvalitāti automašīnas salonā tiek atainota centrālajā skārienekrānā.

/image/24/7/peugeot-308sw-5.794247.jpg

Jaunais Peugeot i-Cockpit®

Peugeot i-Cockpit® ir būtiska zīmola DNS daļa. Ar katru paaudžu maiņu tas kļūst arvien izsmalcinātāks un modernāks, un jaunais Peugeot 308 SW ir neapstrīdams evolūcijas apliecinājums; ar pilnīgi jauno informācijas un izklaides sistēmu Peugeot i-Connect® universālis sper lielu soli uz priekšu ergonomikas, kvalitātes, dizaina īpašību un tehnoloģisko risinājumu ziņā.

Peugeot 308 SW automašīnās ar Allure un augstāka līmeņa aprīkojumu fiziskie kondicionēšanas sistēmas slēdži ir aizstāti ar brīvi konfigurējamiem, skārienjutīgiem i-toggle slēdžiem. Tie ir novietoti pretī centrālajam ekrānam un gluži kā atvērta grāmata rada šajā klasē unikālu estētisko un tehnoloģiju iespaidu.

Katra i-toggle poga ir skārienjutīgs īsceļa taustiņš, lai piekļūtu vēlamajiem gaisa kondicionēšanas sistēmas iestatījumiem, telefona kontaktu un radio staciju sarakstam, aktivizētu kādu no automašīnas lietotnēm u.c. Visus i-toggle slēdžus lietotājs var konfigurēt pēc saviem ieskatiem.

Jaunajā Peugeot 308 SW centrālās konsoles arka sniedzas līdz speciālai viedtālruņa bezvadu uzlādes platformai. Pārējā konsole pilnībā atvēlēta mantu uzglabāšanai un dažādiem praktiskajām funkcijām: šeit ir divi liela diametra glāžu turētāji, divas USB-C pieslēgvietas (ar uzlādi un uzlādi/datu pārraidi), vairāki sīklietu uzglabāšanas nodalījumi ar 34 litru kopējo tilpumu un elkoņa balsts.

Atkarībā no lietotāja iemaņām un vēlmēm jaunā modeļa informācijas un izklaides sistēma spēj sniegt labāko no viedtālruņu un auto pasaules.

Ergonomiska un plūdena darbība ikdienā, kā arī iespēja katram automašīnas vadītājam izveidot savu lietotāja profilu (līdz pat 8 personām) ar skaidri definētiem displeja un sistēmas iestatījumiem, un vizuālo noformējumu.

Spoguļošanas funkcijai vairs nav nepieciešams vads. Tā darbojas bezvadu režīmā un dod iespēju automašīnai ar Bluetooth pieslēgumu pievienot divus tālruņus vienlaicīgi.

Centrālais 10 collu augstas izšķirtspējas ekrāns ir pilnībā pielāgojams. Ar sākumekrānā izvietojamiem īsceļiem un logrīkiem tas darbojas gluži kā planšetdators. Sākumekrānā var atgriezties, nospiežot skārienjutīgo Home jeb Mājas pogu, kāda ir gandrīz visiem viedtālruņiem.

“OK, Peugeot” komanda palielina automašīnas lietošanas ērtumu un vispārējo drošību, jo, izmantojot dabisko balss komandu algoritmus, tā nodrošina ātru piekļuvi visdažādākajām informācijas un izklaides sistēmas funkcijām.

Peugeot 308 SW inovatīvā FOCAL® Premium Hi-Fi sistēma izstrādāta trīs gadus, cieši sadarbojoties audiosistēmu speciālistiem no franču kompānijas Focal un Peugeot. Sistēmu veido 10 skaļruņi ar ekskluzīvām, patentētām tehnoloģijām: jaunu 12 virzienu 690W pastiprinātāju un skaņas digitālās apstrādes programmatūru no kompānijas Arkamys.

/image/17/3/driving-position-femme-rvb-ndp.793173.jpg

/image/17/7/peugeot-308phev-2103styp-237-ndp.793177.jpg

/image/17/4/peugeot-308phev-2103styp-231-ndp.793174.jpg

Tehnoloģiju gars

Jaunajā Peugeot 308 SW izmantoto drošības un komforta tehnoloģiju klāstu organiski papildina jaunākās paaudzes braukšanas asistenti. Vēl viens solis tuvāk daļēji autonomai braukšanai ir sperts ar Drive Assist 2.0 pakotni. Tajā ietilpst adaptīvā kruīza kontrole ar Stop&Go funkciju (modeļos ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu EAT8) un joslas saglabāšanas asistents, ko papildina trīs jaunas funkcijas, kas noderēs uz ceļiem ar divām braukšanas joslām katrā virzienā.

Pateicoties pusautonomajai joslu maiņas sistēmai, auto spēj droši apsteigt lēnāk braucošu transportlīdzekli un atgriezties savā joslā, un tā funkcionē ātruma diapazonā no 70 līdz 180 km/h. Tāpat Peugeot 308 SW ir apgādāts ar paredzamā braukšanas ātruma asistentu, kurš vadītājam rekomendē pielāgot ātrumu (palielināt vai samazināt) atbilstoši gaidāmajiem ierobežojumiem. Cits asistents optimizē braukšanas ātrumu līkumos atkarībā no to straujuma un darbojas līdz 180 km/h.

Jaunais Peugeot 308 SW jau standartā vai pēc izvēles ir apgādājams ar aprīkojumu, ko parasti saista ar augstākas klases auto. Tas ietver, piemēram, paplašinātas darbības aklo zonu uzraudzības sistēmu (līdz 75 m), brīdinājumu par satiksmi aiz mašīnas (braucot atpakaļgaitā, sistēma brīdina par kustību aizmugurē), jaunu 180° augstas izšķirtspējas atpakaļskata kameru ar iebūvētu apskalotāju, 360° parkošanās atbalsta sistēmu ar četrām videokamerām (priekšā, aizmugurē un sānos), iespēju atbloķēt mašīnas durvis un iedarbināt dzinēju, neizņemot aizdedzes atslēgu no kabatas, pilnībā atkausējamu, elektriski apsildāmu vējstiklu un apsildāmu stūri.

Atkarībā no aprīkojuma līmeņa jaunais Peugeot 308 SW piedāvā ārkārtīgi plašu atbalsta, drošības un komforta sistēmu klāstu. Tajā ietilpst adaptīvā kruīza kontrole ar Stop&Go funkciju (kombinācijā ar EAT8 automātisko pārnesumkārbu) un regulējamu distanci līdz priekšā braucošajam auto, automātiskā bremzēšana ārkārtas situācijās ar sistēmu, kas brīdina par iespējamo sadursmi (tā atpazīst gājējus un velobraucējus kā dienā, tā arī naktī un atkarībā no versijas darbojas ātruma intervālā no 7 līdz 140 km/h), aktīvais joslas asistents, kas spēj patstāvīgi koriģēt braukšanas trajektoriju, automātiskā pārslēgšanās starp tuvajām un tālajām gaismām, paplašinātā ceļa zīmju nolasīšanas sistēma (STOP, vienvirziena ceļš, apdzīt aizliegts, apdzīšanas aizlieguma beigas u.tml.) un citas.

Uzsvērti modernas ir arī ārējā apgaismojuma tehnoloģijas. Automašīnās ar GT/GT Pack aprīkojumu Full LED priekšējie lukturi ir aizstāti ar Peugeot Matrix LED tehnoloģijas lukturiem, kam piemīt augstāka efektivitāte, palielinot braukšanas drošību ikdienā.

/image/24/8/peugeot-308sw-4.794248.jpg

Perfekta dzinēju izvēle

Zīmola saukļa Power of Choice jeb izvēles spēka spilgtākais simbols ir jaunajam Peugeot 308 SW pieejamo spraudņa hibrīdu pāris, kā arī benzīna un dīzeļdzinēji. Kopumā kompaktklases universāļa dzinēju gammā ietilpst divi uzlādējamie hibrīddzinēji (versijām Hybrid 225 e-EAT8 un Hybrid 180 e-EAT8), benzīna dzinējs (versijām PureTech 110, PureTech 130 un PureTech 130 EAT8) un dīzeļdzinējs (versijām BlueHDi 130 un BlueHDi 130 EAT8).

Versijas ar uzlādējamo hibrīdu nodrošina 59 km (Hybrid 225) vai 60 km (Hybrid 180) sniedzamību tīrā elektriskajā režīmā (atbilstoši WLTP).

Pirmie Peugeot 308 SW Baltijas valstu klientiem tiks piegādāti 2021. gada nogalē.