Jaunākās paaudzes braukšanas atbalsta sistēmas ir būtiska daļa no jaunajā 308 izmantotajām tehnoloģijām. Par platu soli tuvāk pusautonomajai braukšanai uzskatāma Drive Assist 2.0 pakotne (būs pieejama šā gada beigās), kas ietver adaptīvo kruīza kontroli ar Stop & Go funkciju (kombinācijā ar EAT8 automātisko pārnesumkārbu) un joslas saglabāšanas sistēmu, kā arī trīs jaunas funkcijas, kas noderēs uz ceļiem ar atdalītām brauktuvēm.
Viena no šīm sistēmām nodrošina pusautonomo joslu maiņu. Tas nozīmē, ka auto spēj apsteigt lēnāk priekšā braucošo un vēlāk atgriezties savā joslā. Šī funkcija darbojas ātruma intervālā no 70 līdz 180 kilometriem stundā. Otra funkcija ietver braukšanas ātruma pielāgošanu atbilstoši spēkā esošajām ceļa zīmēm un spēj automašīnas vadītājam ierosināt gan ātrumu samazināt, gan palielināt. Trešā funkcija pielāgo braukšanas ātrumu drošai braukšanai ceļa līkumos un darbojas līdz 180 km/h.
Jaunais Peugeot 308 kā standarta vai papildu aprīkojumu ir saņēmis sistēmas, kuras parasti sastopamas augstāku segmentu automašīnās. To vidū ir, piemēram, paplašinātā aklo zonu uzraudzības sistēma, kas darbojas līdz pat 75 metru diapazonā, brīdinājums, par satiksmi mašīnas aizmugurē, kad ieslēgta atpakaļgaita, jauna augstas izšķirtspējas atpakaļskata kamera ar 180 grādu apskates leņķi un apskalošanas sprauslu, 360 grādu parkošanās uzraudzības sistēma ar četrām kamerām (priekšā, aizmugurē un sānos), sistēma, kas atpazīst vadītāja pietuvošanos un atbloķē durvis, elektriski atkausējams vējstikls un apsildāma stūre, ārējo atpakaļskata spoguļu pagriešanās uz leju, kad ieslēgta atpakaļgaita.
Protams, jaunais Peugeot 308 joprojām piedāvā visaptverošu atbalsta, drošības un komforta aprīkojumu atkarībā no izvēlētā komplektācijas līmeņa. Tas nozīmē, ka jaunajā 308 sastopama adaptīvā kruīza kontrole ar Stop&Go funkciju (kombinācijā ar automātisko EAT8 pārnesumkārbu) un regulējamiem vēlamās distances iestatījumiem, adaptīvā kruīza kontrole ar 30 km/h funkciju kombinācijā ar manuālo pārnesumkārbu un regulējamiem vēlamās distances iestatījumiem, automātiskā ārkārtas bremzēšanas sistēma, kas atpazīst gājējus un velobraucējus kā dienā, tā arī diennakts tumšajā laikā ātruma diapazonā no 7 km/h līdz 140 km/h (atkarībā no versijas) un brīdina par iespējamo sadursmi.
Papildus tam jaunā Peugeot 308 aprīkojums ietver sistēmu, kas brīdina par neapzinātu joslas atdalošās līnijas vai ceļa malas šķērsošanu un pastāvīgi koriģē kustības trajektoriju, vadītāja modrības kontroles sistēmu, kas ar stūres mikrokustību analīzi garos ceļojumos un pie ātruma virs 65 km/h pārbauda vadītāja uzmanību, automātisko tālo gaismu pārslēgšanas sistēmu, kā arī paplašinātu ceļa zīmju atpazīšanas sistēmu (STOP, vienvirziena ceļš, apdzīt aizliegts, apdzīšanas aizlieguma beigas u.c. zīmes).
Jaunā Peugeot 308 priekšējos lukturos izmantotas LED tehnoloģijas jau no pirmā aprīkojuma līmeņa. GT/GT Pack aprīkojuma līmeņos modelim ir Peugeot Matrix LED tehnoloģiju priekšējie lukturi, kas efektivitāti un drošību ikdienā paaugstina vēl vairāk.